(¨)(¨)(¨) HELMIPULLAT (¨)(¨)(¨)
Kommentit (31)
Oli päässyt totaalisesti unohtumaan koko Helmipullat...
Mun uusi paino 66 kg.
KL.
Ilmeisesti on kyse helmikuussa -06 syntyneiden lasten äitien laihdutustsemppi-ryhmä...ellen aivan väärässä ole. :)
Tässä olisi yksi laihdutuksen aloittaja jos vaan mukaan mahtuu.
Tänään paino oli 65,6kg ja tavoitepaino olis 55kg.
Elikkäs reilu 10 kg pudotettavaa.
Tsemppiä vaan muille painonpudottajille!
-Ekka
Ekka, tervetuloa mukaan!
Mun paino on pysynyt samoissa lukemissa eli 66 kg. Onneksi ei sentään noussut, vaikken flunssan vuoksi päässyt reenaamaankaan.
KL.
Jep, eiköhän olisi aika karistaa viimeiset raskauskillot pois. Tämän viikon olen katsonut syömisiäni, viime maanantaina paino oli tarkalleen 64,3kg. Tavoitteena paino ennen raskautta eli 62kg ja varsinkin kadottaa senttejä vyötäröltä ja mahasta. Karsin herkut pois ja yritän liikkua....tsemppi on kova! Hyppään sitten vaa' alle punnituspäivänä.
Paino hitusen noussut, nyt 66,4 kg. Ihme ettei tullut tuon enempää vaikka reissussa söin ja join niin hyvin!
KL.
Paino 63,9kg eli -400g pudotusta puolessa toista viikossa.
Huhuu!! Missä kaikki helmipullat luuraavat? Vai joko kaikki ovat ihannemitoissaan?
Viikon saldo -700g eli paino aamulla 63,2kg. Ihmettelen tulosta, kun viikonloppu meni penkin alle suklaata mussuttaessa. Mutta eksyin jopa kuntosalille ja lenkille, teki hyvää!
Vaa' an karua kertomaa, paino juuri äsken 67,2 kg.
En ole ikinä painanut näin paljon, paitsi raskaana :).
KL.
minäpä ainakin yritän olla aktiivinen ja palata ruotuun =)
Eli paino tänään 85,2 kg, suunnilleen samoissa olen nyt kuin ennen viimeisintä raskautta, harmi että nuo raskauksien välissä tulleet 20 kg ovat vielä jäljellä =)
Ensi viikkoon kilo pois!
Mahtuisko painonvartija mukaan?
;)
jos vaikka joku muukin innostuis mukaan...
Paino tänään 76.1kg
Tavoite 66kg
Alkaa kohta tulla kiirus, että ehtii yhtään siedettävämpään kuntoon kesäksi! Voi apua!
Taidampa kiiruhtaa kasvissosekeiton tekoon...
kumppari