Miten 160/50 kokoisella naisella voi olla farkkukoko M?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät jalat, iso peppu, leveä lantio, erikoinen mitoitus, ei ihmisten kehot ole aina symmetrisiä, yläosa voi olla S ja alaosa L. Mikä tuossa on ihmeellistä?
No hyi helvetti jonnekkin abban tomaattisilli pilluun. perseessä ne parhaat asiat on. kalu ruskeaksi värittyy afrikan.
Ollaan niin eri mallisia, ite painan yli 100kg ja mun koko myös M ja olen siis nainen. Olen sporttinen, pitkä. Puolta kevyemmällä voi helposti olla vatsamakkaroita mitä taas itsellä ei ole yhden yhtäkään.
Kun painoin 52kg, niin ei välttämättä menneet edes M koon farkut lantiosta ja samaan aikaan vyötärölle meni useampi nyrkki väliin. Farkkujen ostaminen oli todella vaikeaa.
Nyt painan 60kg ja farkuja on helpompi löytää...
Vierailija kirjoitti:
Kun painoin 52kg, niin ei välttämättä menneet edes M koon farkut lantiosta ja samaan aikaan vyötärölle meni useampi nyrkki väliin. Farkkujen ostaminen oli todella vaikeaa.
Nyt painan 60kg ja farkuja on helpompi löytää...
Nykyään onneksi curvy fit mallistoja monilla valmistajilla. Ja siis myös hoikille :)
Olen 160 cm / 53 kg ja vaatekokoni on xs. Kyllä tuo minusta hieman erikoiselta kuulostaa, mutta ehkä henkilö haluaa käyttää isoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160 cm / 53 kg ja vaatekokoni on xs. Kyllä tuo minusta hieman erikoiselta kuulostaa, mutta ehkä henkilö haluaa käyttää isoja vaatteita.
Kaikki ihmiset ei ole valettu samasta muotista. Johan sen kertoo kun katsoo kuvia, joissa kaikilla henkilöillä sama paino, vartalonmalleja on hyvin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ei ole valettu samasta muotista. Johan sen kertoo kun katsoo kuvia, joissa kaikilla henkilöillä sama paino, vartalonmalleja on hyvin erilaisia.
Ihmiset jotka ovat läskejä ja tekevät vain velkaa rikkaille pitää ta ppaa. Koska ne on se ongelma. kaasuttelevat Fordeillaan ja kusevat 10cm "peniksellä" kilttityttöjen vittuihin.
No se ympärysmitta vaikuttaa siihen kokoon. Anteeksi, kirjoitin huonosti. Minulla on levelä lantio ja pyöreä peppu.