Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein äsken 100 vatsalihasliikettä. Tehkää perässä

Vierailija
25.02.2024 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tullut testattua ja kaikki yhtä inhottavia😂. Liikun kyllä paljon, kävelen, pyöräilen, teen lumitöitä, hiihdän ja pysyn hoikkana. Jotenkin olisi mukavaa, että lihaskunto tulisi tässä sivussa. Kertakaikkiaan vastenmielistä tehdä jotain rutistusta rutistuksen vuoksi. Tiedostan kyllä, että lihaskunto on vuosi vuodelta tärkeämpää. Ehkä vielä joskus saan itseni pakotettua kuntosalille :)

Tämä oli siis vastaus viestille 16.

t. N57 v

Vierailija
22/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensinnäkin hienosti tehty! Toiseksi: niin mitä liikkeitä teit 100? 100 rutistusta? Vai 100 istumaan nousua? Istumaan nousu kuormittaa monesti lonkkia enemmän kuin vatsaa. 

Pystyn tekemään sata rutistusta, ja nuorempana, kun harrastin balettia, se kuului jokaisen balettitunnin vakioharjoitteisiin. Keskivartaloa treenataan tanssilajeissa paljon, koska keskivartalon tuki on tanssiessa niin mahdottoman tärkeää. 

Nykyään kuitenkin panostan vähän monipuolisempaan vatsalihastreeniin. Esim. linkkuveitsi, lantion nostot, erilaiset lankut, dynaamiset lankut, toisinaan myös staattiset pidot, kylkilankut, erilaiset vikojen vatsalihasten treenit, alavatsaan  kohdistuvat liikkeet. Ei ole välttämättä erityisen kehittävää toistaa sataa kertaa samaa liikettä. Mieluummin vaikka 56 erilaista vatsalihasliikettä ja jokaista 20 toistoa. Kaksi kierrosta pienillä tauoilla vaikkapa. Pystytkö ap siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aamulla 200.

Vierailija
24/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tullut testattua ja kaikki yhtä inhottavia😂. Liikun kyllä paljon, kävelen, pyöräilen, teen lumitöitä, hiihdän ja pysyn hoikkana. Jotenkin olisi mukavaa, että lihaskunto tulisi tässä sivussa. Kertakaikkiaan vastenmielistä tehdä jotain rutistusta rutistuksen vuoksi. Tiedostan kyllä, että lihaskunto on vuosi vuodelta tärkeämpää. Ehkä vielä joskus saan itseni pakotettua kuntosalille :)

Kuntosali on yksi suuri huijaus. Kehopainoilla pystyy tekemään jopa tehokkaamman treenin kotona ihan ilmaiseksi. Ei lihaskuntoa kehittääkseen tarvitse monen kymmenen tai sadan euron korttia eikä yhtäkään laitetta. 

Vierailija
25/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin äsken 100 kpl Sweet Strawberries karkkeja. Olen syönyt niitä joka päivä tällä viikolla. Kohta menen polttamaan tupakkaa.

Tehkää perässä.

Vierailija
26/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin äsken 100 kpl Sweet Strawberries karkkeja. Olen syönyt niitä joka päivä tällä viikolla. Kohta menen polttamaan tupakkaa.

Tehkää perässä.

Enpä taida tehdä. Olen matkalla Tallinnasta kohti kotia Helsinkiin. Olen kävellyt kolmen päivän lomalla yhteensä yli 30 000 askelta ja tehnyt hotellin joogahuoneessa pienen aamujoogaharjoituksen joka aamu. En tarvitse karkkia enkä ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Se, joka siihen pystyy, pysykää savuttomien kerhossa! Täällä on mukavaa. 

Vierailija
27/27 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein 140. Tee itse perässä, lesoilija.