Neitsyt 36v. nainen
Olen 36-vuotias nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Tilaisuuksia olisi ollut vuosikymmenien varrella lukuisia, mutta en ole tarttunut niihin, vaikka joskus ehkä vähän kiinnostikin. Pystvää parisuhdetta minulla ei ole ollut ja minä olen sitä tyyppiä, joka harrastaa seksiä vain suhteessa. Olen liian herkkä irtosuhteisiin. En silti tietenkään tuomitse heitä, jotka suhtautuvat asiaan eri tavalla.
Tarpeistani pidän huolta itse. Halua on päivittäin. On pussillinen leluja, jos tekee mieli vaihtelua.
Kokemattomuuteen liittyy stigmaa ja yleensä valehtelen, jos joku asiasta sattuu kaveriporukassa kysymään. Tänään kuitenkin tulin ajatelleeksi, että eipä kai siinä ole mitään hävettävää, jos haluaa elää omien arvojensa mukaan.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti: Kuppikoko ja painoindeksi?
Ei kuulu sinulle.
ap
Neitsyyden säilyminen naisella on positiivinen piirre. Ei siinä ole mitään hävettävää. Toisin kuin mitä miehillä on sen kanssa jos ei ole päässyt eroon poikuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyyden säilyminen naisella on positiivinen piirre. Ei siinä ole mitään hävettävää. Toisin kuin mitä miehillä on sen kanssa jos ei ole päässyt eroon poikuudestaan.
Ei siinäkään ole mitään hävettävää.
Kunnioitettavaa, ettei päästä kaiken maailman juustomunia tunkeutumaan itseensä kasseja tyhjentämään.
herkkyys ja sisäänpäin suuntautuneisuus ei ole tätä päivää, joten kuolkaamme siis pois. t. toinen samanlainen
Minusta ei ole järkeä harrastaa seksiä vieraan ihmisen kanssa. Yritä hankkia parisuhde.
Olet siis todella nirso tavis nainen ja kelpaa vain komein top 10 mies. Siksi et ole harrastanut seksiä. No onhan suomessa nirsoimmat naiset koskaan ja sen takia on paljon kokemattomia naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin, ap. Kyllä siellä joku suostuu auttamaan asiassa
Totta, jopa läskí nainen saa baaripokan kunhan vähän flirttailee miehelle ja hieroo kyr pää housujen päältä pöydän alta.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse apua, koska neitsyyteni ei ole mikään ongelma. Seksi tulee kuvioihin mukaan, jos ja kun löydän kumppanin, johon ihastun. Siihen saakka osaan pitää huolta itsestäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis todella nirso tavis nainen ja kelpaa vain komein top 10 mies. Siksi et ole harrastanut seksiä. No onhan suomessa nirsoimmat naiset koskaan ja sen takia on paljon kokemattomia naisia ja miehiä.
Niin, ei minulle tosiaan kelpaa kuin se yksi mies/nainen, johon ihastun riittävästi. Pitää olla sydän mukana eli pelkkä komeus/kauneus ei riitä. Olen siinä mielessä ihan mielelläni nirso. Seksiä vasta, kun sydän on pelissä mukana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse apua, koska neitsyyteni ei ole mikään ongelma. Seksi tulee kuvioihin mukaan, jos ja kun löydän kumppanin, johon ihastun. Siihen saakka osaan pitää huolta itsestäni.
ap
Tuo on voimaantuneen naisen puhetta. Naisina emme tarvitse miehiä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
36-vuotias eikä ole mikään ihastus ollut kertaakaan? Vai etkö ole uskaltanut vihjaista kiinnostuksen kohteille että sulla on kiinnostusta? Nykyäänhän on jopa suositeltavaa että nainen tekee aloitteen silloin kun on kiinnostunut, katsos tuon meetoon takia ei me miehet uskalleta tehä aloite ettei tule syytteet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minä arvostan miehiä. Minulla on elämässäni paljon rakkaita miehiä, joita tarvitsen. Isäni, isoveli, rakas vaari, muuta miespuolinen ystävä...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olettaisin, että et ole enää neitsyt sanan varsinaisessa mielessä. Toki voit olla, mikäli et ole innostunut työntymään itseesi leikkivälineilläsi.
Eikä tuossa minusta ole mitään hävettävää, että ei ole sellaista kumppania valikoitunut, jonka kanssa voisi harrastaa seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Huvittavaa, ilman miestä et edes olisi olemassa.
Kuppikoko ja painoindeksi?