Onko Karkauspäivä perjantai 29.2. työ- vai vapaapäivä?
Sehän kalenterissa ikään kuin ylimääräinen päivä eli miksi se ylimääräinen pitäisi työnantajalle ilmaiseksi antaa, ainakaan kuukausipalkkalaisen?
Kommentit (15)
Tavallinen päivä. Jos noin alat laskemaan niin sulle ei pidä maksaa arkipyhistä koska et ole töissä
Pidä vapaapäivä vasta kiirastorstaina.
Yleinen ylimääräinen vapaapäivä. Ei tarvitse mennä töihin
Karkauspäivän perinteisiin kuuluu juoksukaljat. Älä laita liukkaita kenkiä. Minä näin nuoren miehen itkevän kun kaatui ja toinen mäyräkoirista hajosi. Sitä kesti vain sekunteja kun karkaaminen jatkui. Onhan se hyvä kun tulee kauppoihin vahvempia juomia niin ei tarvi varastaa niin monta pulloa/tölkkiä. Tölkeissä on se etu etteivät mene rikki.
Töissä jos haluaa juoksemista karkauspäivänä niin sähköinen ötökkämaila mukaan. Sillä kun antaa virtaa työkavereille ja pomolle niin kyllä siellä joku juoksee. Jos ei ole töitä niin melkein kaikilla on naapureita.....
Vähän offtopic, mutta isäni täyttää tuolloin 21 vuotta.
Karkauspäivä on kansallinen vapaapäivä. Kaikki muuttuvat näkymättömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän offtopic, mutta isäni täyttää tuolloin 21 vuotta.
Ja minun pikku siskoni 18v, minä olen 70+v, mutta lähes yhtä vanhoilta näytämme. Toisaalta siskoni on saanut juhlia synttäreitä paljon harvemmin, ne kakut ja lahjat....
Karkauspäivä nimensä mukaisesti, kuka karkaa mihinkin, vangit vankiloistaan. Kivimäki etunenässä. Jonnekin on karattava, vaikka ukoltaan tai eukoltaan.
Kaikki naiset tervetuloa, kaikki saa hamekangasta paitsi yksi
Minä en jaksa juosta mutta voin ajaa taksilla karkuun. Kela taksilla espanjaan ou jee.
Ensinnäkin se on torstai...