En oo ennen maistanut, mutta nyt ajattelin kokeilla savujuusto kermaa. Eli onko hyvää?
Kommentit (8)
Laittaisin kermaa ja jotain ei-aromi-juustoa (vrt. eka vastaaja), enkä noita prosessoituja sotkuja.
Ne kaikki on ihan ok... Ei ne maut oo koskaan mitään yliampuvia mun mielestä, et se on osattu tehdä niin että ne on aika miedon makuisia loppupeleissä kaikki. Kandee koklaa, ne on hyviä
No ainakin siitä kipparikermasta saa ihan kivan makuista perunamuussia kalan kaveriksi.
Kolme sipulia kermakastike on mun lemppari, sopii lihaan, kalaan, broileriin - nam
En oo tota savujuustoa koklannu, kuulostaa kyl herkulliselle
Sosekeitttoon ja kiusauksiin olen laittanut ja hyvää oli. Kannatan, hyvää vaihtelua.
Mä tein sitä palstalla parjattua seitikeittoa (sipulia, perunaa, paljon porkkanaa ja seitiä + vettä ja kalalientä) ja laitoin sitten purkillisen tuota kippari-kermaa ja siitähän tuli ihan älyttömän hyvää! Lisäksi ruisleipää ihan ilman päällysteitä.
Tuosta tuli oma uus vakkariruoka.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin siitä kipparikermasta saa ihan kivan makuista perunamuussia kalan kaveriksi.
Parempi on käyttää tavallista kermaa tai ruokakermaa ja lisätä erikseen silputtua Kippari-juustoa. Nuo kaikki maustetut Valion ruokakermat haisevat aivan kammottavalle, kun purkin aukaisee.
Kaikki savunmakuiset jutut on ihan kuraa, koska se maku otetaan pullosta eikä tulesta.