Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas Tinder-treffit takana.. ääh olen ikuisesti yksin

Vierailija
24.02.2024 |

Miten vaikeaa voi ollakaan löytää ihmistä kenen kanssa haluaisi edes lähteä jatkamaan tutustumista?

Ihan kiva ilta kivan miehen kanssa mutta ei meistä tule paria. Tuntuu pahalta laittaa vältteleviä viestejä kun toinen jatkaa pommitusta.

Miten te muut naiset kestätte tätä?

-N40

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänytkään ja lopetin Tinderöinnin. Olin vuoden ilman mitään appeja ja viime kesänä sitten livenä ihana mies lähestyi. Käydään samassa harrastuksessa,hän ei ole ikinä ollut Tinderissä eikä ollut edes ajatellut menevänsä. N50

Vierailija
2/25 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama kokemus. En ole enää missään deittisovelluksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi menee väärinpäin. Parempi olisi ensin nähdä ihminen livenä ja sitten tutustua, jos kiinnostaa.

Vierailija
4/25 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

prinssi kyllä tulee kotoa hakemaan. turha sitä on sovelluksissa notkua

Vierailija
5/25 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi vois toimia massatapahtumissa, joissa voi heti tavata. Tosin kaiken maailma hyypiöt yrittäis houkutella tapaamiseen.

Vierailija
6/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikeasti hakee jotain ulkoisesti viehättävää, fiksua ja tasapainoista ihmistä, niin aika tyypillistä kyllä on, että Tinderissä joutuu pahimmillaan useilla kymmenillä treffeillä käydä. Omista vaatimuksista kaikki on lopulta kiinni. Jos esimerkiksi vain seksiä hakee, ja jättää ulkonäköä lukuunottamatta muut seikat vähemmälle huomiolle, niin kyllä sieltä valtaosa seuraa löytää.

Vierailija
7/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko harkinnut terapiaa?

Vierailija
8/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkat viestittelyä jos olet antamassa rukkaset?

Vierailija
9/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ollut jännämies.

Vierailija
10/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku syy miksi et viestistä hänelle selvemmin?

Vierailija
11/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies liian ruma ettet halua tapailla enää?

Vierailija
12/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

prinssi kyllä tulee kotoa hakemaan. turha sitä on sovelluksissa notkua

Suuremmalla todennäköisyydellä kyllä näin.

Vierailija
13/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset treffeille asti, ja vielä useammin kuin kerran vuodessa, niin silloinhan Tinder toimii sinun kohdallasi niin kuin sen pitääkin. Itse en ole viiteen vuoteen päässyt sen kautta yksillekään treffeille, ja nykyään en saa edes tykkäyksiä.

Vierailija
14/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päinvastainen ongelma. Käyn treffeillä ja viihdyn, mutta saan jatkuvasti pakit. Ei voi mitään.

N42

Vierailija
15/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin tuurista kiinni. Itse kohtasin tinderissä elämäni rakkauden oltuani siellä kolme päivää. Sen verran elettyä elämää ja pari pitkää parisuhdetta takana että tiesin nopeasti että nyt on tapahtumassa jotain tosi ainutlaatuista. 

Kaikkein ihmeellisintä on silti ollut se että tää on ollut ainutlaatuista myös sille vastapuolelle. 

Vierailija
16/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin tuurista kiinni. Itse kohtasin tinderissä elämäni rakkauden oltuani siellä kolme päivää. Sen verran elettyä elämää ja pari pitkää parisuhdetta takana että tiesin nopeasti että nyt on tapahtumassa jotain tosi ainutlaatuista. 

Kaikkein ihmeellisintä on silti ollut se että tää on ollut ainutlaatuista myös sille vastapuolelle. 

Hah, mäkin olin tinderissä pari päivää ja osui kohdalle tyyppi josta tuli vahva tunne että tässä on jotain hyvin ainutlaatuista. Vain kerran aiemmin olen kokenut jotain vastaavaa. No, niin kauan se olikin ainutlaatuista kunnes tapaamista seuraavana päivänä sain ei kemiaa -viestin. Niin suuri pettymys että poistin sitten koko sovelluksen.

Vierailija
17/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, mäkin olin tinderissä pari päivää ja osui kohdalle tyyppi josta tuli vahva tunne että tässä on jotain hyvin ainutlaatuista. Vain kerran aiemmin olen kokenut jotain vastaavaa. No, niin kauan se olikin ainutlaatuista kunnes tapaamista seuraavana päivänä sain ei kemiaa -viestin. Niin suuri pettymys että poistin sitten koko sovelluksen.

Joo, toistan itseäni mutta se on niin tuurista kiinni. Tuuriin sisältyy myös se että tunne on tosiaan molemminpuolinen. Uskallan tämän vuoden jälkeen jo sanoa että jos tämä suhde ei kestä niin sitten mulla ei kestä mikään. Ja toisaalta tämän miehen jälkeen ei voi enää olla ketään tai mitään. Jos tämä ei kanna, sitten saa tinderit mun puolesta olla. 

Vierailija
18/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku syy miksi et viestistä hänelle selvemmin?

Olen nainen. 

Ap

Vierailija
19/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eniten sattuu kun tulee tällainen tyyppi ja 2 kk on kuin unelmaa ja sit tyyppi ghostaa. Hitto, miksi toiset saa pysyviä parisuhteita tosta noin vaan ja vaikka itse yrittää niin joutuu vaan pettymään :(

Vierailija
20/25 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten itsetunnon tuhoaja, luuletko oikeasti että miehet siellä jaksaa viettää aikaa? Ite olen siellä nykyään vain vittuillakseni mätseille.