Taas Tinder-treffit takana.. ääh olen ikuisesti yksin
Miten vaikeaa voi ollakaan löytää ihmistä kenen kanssa haluaisi edes lähteä jatkamaan tutustumista?
Ihan kiva ilta kivan miehen kanssa mutta ei meistä tule paria. Tuntuu pahalta laittaa vältteleviä viestejä kun toinen jatkaa pommitusta.
Miten te muut naiset kestätte tätä?
-N40
Kommentit (25)
Mitä ihmettä sä nainen teet? "Tuntuu pahalta laittaa vältteleviä viestejä". Mieti miltä siitä toisesta tuntuu kun sä pikkuhiljaa etäännyt siellä etkä sano suoraan.
Kun deiteillä tietää, että teistä ei tuu paria niin voi yksinkertaisesti kauniisti kertoa sen suoraan. "Hei nyt kun nähtiin niin oli tosi mukavaa ja sä vaikutat upealta tyypiltä, mutta musta ei tunnu että just sä oot se mitä etsin. Toivon että löydät pian sen mitä etsit".
No just tuota tarkoitan että laitan viestin että mahdollisimman nätisti ilmaisen ettei kiinnosta.
Ap
Olen käynyt kymmenillä treffeillä. Ei vaan kolahda. Miesten halu hypätä sänkyyn heti ei ainakaan auta asiaa. Sinne asti pääsee sit vaan parhaimman näköiset kun aikaa tutustumiselle ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin tuurista kiinni. Itse kohtasin tinderissä elämäni rakkauden oltuani siellä kolme päivää. Sen verran elettyä elämää ja pari pitkää parisuhdetta takana että tiesin nopeasti että nyt on tapahtumassa jotain tosi ainutlaatuista.
Kaikkein ihmeellisintä on silti ollut se että tää on ollut ainutlaatuista myös sille vastapuolelle.
Hah, mäkin olin tinderissä pari päivää ja osui kohdalle tyyppi josta tuli vahva tunne että tässä on jotain hyvin ainutlaatuista. Vain kerran aiemmin olen kokenut jotain vastaavaa. No, niin kauan se olikin ainutlaatuista kunnes tapaamista seuraavana päivänä sain ei kemiaa -viestin. Niin suuri pettymys että poistin sitten koko sovelluksen.
eniten sattuu kun tulee tällainen tyyppi ja 2 kk on kuin unelmaa ja sit tyyppi ghostaa. Hitto, m
Joo, näitä naisia on sattunut kohdalle useita. Alkuhuumassa maalailevat yhteistä tulevaisuutta, mutta heti kun huuma laskee, jätetään surutta.
Jos tapaa livenä jonkun random henkilön, joka on kiinnostava, niin vähintään 80% todennäköisyydellä se on jo varattu.
Ellei puhuta ikäluokasta alle 20 vuotta tai yli 90 vuotta.