Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAINEN 60-Luku ja viikkoon kolme tytöt !!!

15.01.2007 |

Hei kaikille,

Tästä on taas hyvä jatkaa keskustelua .. Kaikki mukaan niin vanhat kuin uudetkin kuumeilijat. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

t. emmi

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM: joo, kyllä paljon mieluummin sitä punkkua vetelee kun tuota greippimehua. Luulen että jätän kans mehun latkimisen tähän kiertoon. En sitä niin hirveen innokkaasti ole lipittänyt. Mutta punkkua menee lasillinen ihan sujuvasti...

Taidamme olla samoissa VM ja Pietu, ja kuten sanottu piinailemaan en kyllä ala, vaikka tunnustan että kiertopäivä on takaraivossa kuitenkin, ja menkkojen mahdollinen tulopäivä. ´manaa hiljaa mokomaa päivää hamaan tulevaisuuteen´

Pietu, jep jep, on meillläkin jo toinen yhteinen rakennusprojekti meneillään. Muutama vuosi sitten tehtiin eka. Ja kuulutaan siihen höpsöön sakkiin joka tykkää rakennuspuuhista kuin hullu puurosta.

Nyt on kyllä tulossa se meidän ehdoton unelma nro 1.

Unelmapaikalle mansardikattoinen perinnetalo. Niin, siis puutalo. Aikaisemmin ajateltiin ettei moiseen koskaan päästä käsiksi, mutta niin sitä vain asiat siihen malliin loksahteli ja edellisestä sen verran hyvä hinta saatiin, että päästiin toteuttamaan tätä unelmaa. Ja talotehtaan kanssa kaikki on pelittänyt kuin unelma. Toisin oli sen eka projektin kanssa... Luulen, että tästä emme enää luovukaan. Mut onneksi voi muutaman vuoden välein maalata ja tapetoida yms. pientä remonttia sitten järjestää kun alkaa taas se kuume nousta.

Olen yhden vanhan talon aikanaan omistanut, remontoin sitä silloin ja ihana siitäkin tuli sittemmin, mutta sanoisin, että vanhan korjauksessa on kyllä tuplatyö, ja aika rankkaa on asua siinä samalla jos kovin suuret on rempat. Kivaa se oli silloinkin, mutta ehkä en toiste siihen urakkaan lähtisi. Mutta vanhoissa taloissa on oma mahtava tunnelmansa! Eli jos hyvän löytää ja se tuntuu omalta, niin kaikki vaivannäkö on sen arvoista.

Mutta. nyt syömään. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

-minea-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla