Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAINEN 60-Luku ja viikkoon kolme tytöt !!!

15.01.2007 |

Hei kaikille,

Tästä on taas hyvä jatkaa keskustelua .. Kaikki mukaan niin vanhat kuin uudetkin kuumeilijat. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

t. emmi

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti taas hiukan temppuilee, ja kun taas ' uutena' odotuspuolellakin pitaa hetki pyoria, niin aika tuntuu loppuvan?!

Ei sen puoleen, mulla nyt plussattuani on tunne ettei ole samanlaista ' tarvetta' nettailla, kuin kuumeillessa... tieda sitten, kyllahan sekin taas muuttuu!

Kaikilla oli mukavia uutisia, onnea ultrakuulumisista, aitiyslomasta jne jne... Senninaa tuuppaan kans menemaan neuvolaan ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.

ON ei mitaan uutta, ajan toivon kuluvan nopeemmin ja masuasukin kehittyvan normaalisti! Viela kolmisen viikkoa etta kuullaan sydanaanten ' tuomio' . Jannittaa kylla jo nyt, myonnan.

Voikaa kaikki edelleen hyvin

- levinia rv 5+3 -

Vierailija
22/61 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaudun ja ilmoitan olevani hengissä... Töissä on kiirettä, ilman tuota perehdytettävääkin tuntuu, että kaadun paperipinojeni alle...

Munhan pitikin pitää pientä taukoa, koska kun pyörin täällä en vaan osaa olla laskematta kp:tä ja vahtaamatta kroppaani. Nyt kun olen pitänyt hiljaiseloa, ei edes nopeesti tule mieleen missä kp:ssä mennään. Mutta tää tauko on myös johtunut siitä, ettei töissä ole kyennyt nettailee ja kotona on illat mitä on.

Ja vaikken montaa päivää ole ollut poissa niin tuntui ihan kummalta, että tetillä jo alkaa äippäloma ja emmilläkin kohta. Voi miten aika on mennyt nopeesti. Etkä sinä Emmi ole mikään lusmu.

Pietulla oli " harmitusta" omasta kropasta, kuule samaan kastiin tulen minäkin. Mulla oli selviä oviskipuja jo viimeviikolla, ihan alussa. Ja limat bongasin eilen ja toissapäivänä. Enkä siis mitenkään kyttäysmielessä vaan ihan normaalisti vessassa käydessäni havaitsin.

No mutta taas pitää lopettaa...

vm69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paha alakulo vallalla eilisestä asti, kävin lekurissa uudelleen kun tämä kamala tauti ei helpottanut ekalla lääkekuurilla ja sitten kysyin lekurilta, että voidaanko testi tehdä niin sanoi että juu se onnistuu pissasta vaikka heti ja negaahan se näytti kp 28/ ??? ennen vanhaan max 36 !! joten tädin saapumista punaisella ferrarilla vaan odotellaan !!

Voi kun se olisikin niin helppoa että ei laskisi kp.tä ja olis vaan tyylillä tulee jos/kun on tullakseen,,onnistui se niin näiden kaikkien kolmen aikaisemman raskauden kanssa jotenkuten mutta silloinpas ei ollut nettiä eikä tälläistä tietoa ovistikuista, kp.stä ja vaikka mistä !!

Sorry tämä vali vali vali...nyt vaan on mieli niin maassa kun tuli vuosi yritystä täyteen eikä muuta ole saatu aikaiseksi kun yksi tuulimuna !! pe..le ...!!

Täällä oli mukavia ultrakuulumisia ja äippäloman alkuja , nauttikaahan nyt kohta se odotus on ohimennyttä aikaa jota ikävöitte : -)

Tulen takaisin kun olen paremmalla tuulella, lie ykssarvinen jo änkeemässä otsikolle istuskelemaan kun fiilikset on nämä !!

Haleja ja Jaksuja teille kaikille !!

Isotikru

Vierailija
24/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia täällä on ollut muillakin liikkeellä. itsekin plussasin alkuviikosta oireita ei paljoa ole muutakuin vilutus kuvotusta, väsymystä ei rinnoissa mitään siihen viittaavaa ehkä se tulee myöhemmin. Toivottavasti tämä pysyy matkassa loppuun asti marraskuisen keskenmenon jälkeen. Toivon kaikille plussaa tänä vuonna.

Vierailija
25/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan taas vihmoo vettä taivaan täydeltä :(( Nämä ilmat ei ollenkaan ole suosiollisia positiivisemmalle fiilikselle.. johan sitä masentuu jo siitä kun aamulla katsoo ikkunasta ulos.

Voi Isotikru, mä tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu, paljon sympatiahaleja!! Onhan se hempommin sanottu kuin tehty tuo itsensä kyttäämättömyys. Asia on juuri niinkuin sanoit, että ennenvanhaan ei ollut tämmöistä nettiä eikä ovistikkuja, mitkä ovat omiaan nostamaan kuumeilun korkeammille asteille kuin itse kenties haluaisikaan. " Vanhaan hyvään aikaan" elettiin just niin, että tulee kun/jos tulee,, eikä piinaamisesta ollut tietoakaan ennenkuin täti tosiaan oli jo hyvän matkaa myöhässä. Mutta niinhän sitä sanotaan, että tieto lisää tuskaa. Ja se pitää paikkansa myös tässä kuumeilussa. *huoh*

Levinialla onkin (pitkältä tuntuvat??) kolme viikkoa odotettavana ekaan ultraan.. näin ymmärsin, että ultraan pääset. Äkkiä se aika menee, kun kotona tekee kotihommat ja pöyrii täällä meidän seurassa. :))

Ja Vm:llä on kiirutta töissä, varmaan ihan tervetullutta. Tarkoitan siinä mielessä, että ei työpäivän aikana pahemmin ehdi tänne pinolle, jos palstailua haluaa kuitenkin vähentää. Mutta kiva että tulet kuitenkin edes " moikkaan" :))

Itellä on alkamassa aikamoinen hedari, pitää ottaa jotain troppia. Hedari jäi tulematta ennen menkkoja, joten sen aika on nyt sitten tädin pakatessa kassia (EN halua sitä Isotikru sinne lähettää, mutta milläs ton tätsyn kompassin saisi käännettyä... toivottavasti kuitenkin marssisi sinun ohi ;)) ).

Tänään tiedossa ihan sisällä oloa, keli on ihan anuksesta :(( Ja mies soitti hetki sitten, ja oli sattunut työmatkalla pieni peräänajo. Tulossa vähemmän miellyttävä ilta.. auto on miehelle " pyhälehmä" , joten kaikki sadattelu ja kiroilu osuu mun niskaan :(( Noh, kaippa se on kestettävä ja yritettävä lohduttaa parhaani mukaan.

Nyt tuntuu siltä, että tää meidän kuuskytpino on ollut vähän alavireinen ja menaiset vielä enemmän. :( Mites me saataisiin mielemme paremmiksi ja autettua toisemme _ylös_ ?? Tää on vähän sellaista ollut, kuin toinen sokea opastaisi toista sokeaa.. Pitäisikö siirtyä peli -ja ompelujuttuihin ;)))

Nyt pitää mennä pukemaan.

ANI

Vierailija
26/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Syystoive oli plussannut sillä välin kun kirjoitin omaa viestiäni :)) RUTKASTI onnea ja paljon vauvaliimaa!!!!!!!! Ihanaa, että näitä plussia tulee!!

Ja Agricola varmaan kääntyy haudassaan näiden mun kirjoitusvirheiden takia!! Toivottavasti pysytte jotakuinkin kartalla näissä mun sepustuksissa :))

ANI

Vierailija
27/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystoive, onnea plussasta ja toivottavasti se kestää loppuun asti!!!

Ani, musta tuntuu, että nämä ilmat on omiaan ruokkimaan masista. Eihän tälläisellä sadekelillä voi potea muuta kuin syysmasennusta. Minä olen ainakin _ihan_ eri ihminen, jos paistaa aurinko ja on pieni pakkanen -> kuiva maa. Ja vaikka sitten menisi pilveen, mutta jos sataa lunta ja maa muuttuu valkeaksi ja lasten kanssa voi pulkkailla ja haaveilla luistelusta, niin se on aivan eri juttu kuin nämä syyskelit.

Minä olen kaamosmasennukseen taipuvainen ja aurinko tekee aina ja joka kerta ihmeitä!!!!

Vierailija
28/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Ikävää, tosi ikävää tuo nega. Halaukset ja piristystä sinne!

Just kirjoitit ihan kuin mun sanoin, tuosta ajasta " ennen" . Esikoinen on ainoa lapsista jota loppuvaiheessa jo oikein " tehtiin" , mutta silloinkaan ei elämäni ollut tällaista kun nyt vauvakuumeen kourissa. Vaikka olenkin jotenkin ihmeen kaupalla nyt viimeisen viikon ollut ihan rauhallinen. En siis kyttää itseäni enkä laske päiviä...

Ani: juu, kyllähän minä täällä käyn moikkaamassa, ja tarkoitus tosiaan olikin vähän rauhoittaa tätä palstaluani. Minä kun pyöriskelin täällä melkein joka tunti, ja aina kehittelin itselleni jos jonkinmoisia oireita kun luin toisten kirjoituksia. Ja aina pysyi kp:t mielessä.

Voi harmitus teidän peräänajoa... revinkö tästäkin jotain kaksimieleistä .. ehei en suinkaan. No, illalla sitten rauhoittelet miestäsi kaikin keinoin ja tiedossa vaikka uusi peräänajo.

Anteeksi Ani, kun vitsailen vakavalla asialla, mutta kun täällä tosiaan on ollut matalapaineista, niin pakko oli tuota huumoria viljellä..

Syystoive: Paljon paljon Onnea sinulle plussasta!!

Pinkerton: Varmasti näillä ilmoilla on vaikutusta mielialaan. Minä en muista olleenki koskaan niin maassa, kuin olin viikko/pari sitten. Kun tähän aikaan vuodesta yleensä on maa valkeana ja odotellaan innolla jo kevätä. Nyt odotellaan vasta talvea..

ON: Ei mitään kerrottavaa... Kaikki hyvin. Pitsalle menen taas tänään kivan työkaverin kanssa, sen avulla jaksan loppupäivän. Kuopus sairastaa joten viime yö meni valvoessa.

Vierailija
29/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystoiveelle paljon onnea plussasta ja onnea myös tuleviin viikkoihin. Ihana tosiaan kuulla että myös plussia tulee.

Isotikrulle haleja,toiveitahan vielä on,niistä kannattaa pitää kiinni loppuun saakka.

Ani olit ihan oikeassa,kyllä meidän porukassa on menossa sellainen " musta-aika" ,toivotaan että se johtuu vain kurjasta säästä ja kun lunta alkaa tulemaan(toivottavasti pian) niin mielikin valaistuu. On täälläkin sellainen fiilis että kauankohan tätä kuumeilua oikein jaksaa. Vaikka kuinka hokee itselleen ettei enää piinaa niin se on vain sanoja. Kyllä täällä ainakin piinaus jatkuu vaikka varmasta oviksesta ei ole mitään varmuutta. Uskoisin sen olleen eilen joten itseltään " salaa" voi ihan rauhassa aloittaa taas oireiden etsimisen viikon päästä. Mietin minäkin,miten ihmeessä nuo kaksi lasta on alkunsa saanut kun ei silloin tosiaan nettiä ja tikkuja ollut.

Mukava kuulla vm sinustakin ja että jaksat kuitenkin kuumeilla. Muistutan sinua jos satut unohtamaan että hyvin samoissa mennään;) Minulla tosin tuo kierto venyy sinne 32 päivään. Mikähän noita kiertojakin välillä venyttää?

Nyt on pakko taas lopettaa,työt kutsuu. Räntää sataa taivaan täydeltä,kurjaa....

-pietu-

Vierailija
30/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettiin vm yhtäaikaa... Mukava että mieli on jo parempana. Jaahas onko tuo mukava pizzakaveri sama mukava kaveri ennen joulua.... ?Minulle tuli muuten tuosta anin miehen peräänajosta mieleen sama asia mutta en uskaltanut sanoa mitään. Hih,kaikesta sitä saakin kaksimielisen asian väännettyä. Ei voi sanoa että puutteestakaan se johtuu,ei taida tässä porukassa sellaista olla....

Nyt töihin tai eikun oikeastaan syömään....

-pietu-

Vierailija
31/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hiljaiseloa on pidellyt täälläkin :-// Mistäköhän se johtuu ? Itse olen syssy ihminen, mutta nyt alkaa jo riittämään nämä helkkarin sadekelit ja samoin tuulisuus .. Meillä on aivan ihana ' pieni' metsä talomme takana, suuntaan minne keittiön ikkunoista näkee, ja eilen melkein lensin pyllylleni, kun sieltä kuului moottorisahan ääntä. Onneksi olin juuri lähdössä asioille ja kävelin siitä ohitse ja aattelin kysäistä, miksi tämä mies siellä moottorisahan kanssa heilui. Vastaus oli: Tuuli on ollut niin kovaa tänä talvena, että se oli vahingoittanut puita, joten hänen oli tultava ne katkomaan, kyseessä sellaiset oikein jykevät vanhat puut, kuusia, koivuja ja mäntyjä eli sekametsää, hän kaatoi sieltä 5 puuta ja kyllä sinne aikamoinen lovi tuli, joten tästä tietää, että tuuli on ollut kovaa, kun isot puutkin alkavat sairastamaan ja halkeilemaan :-//

Syystoiveelle paljon onnea alkaneeseen odotukseen, nyt vain positiivisin mielin kohti tulevaa.

Isolletikrulle taas pahoittelut negasta ! Ei ennen vanhaan olisi ketään tehnyt vauvakuumeilusta tälläista hommaa, mutta kuten ani jo kirjoitti niin silloinhan ei myöskään ollut sitä tietoa, ei edes lääkäritkään tienneet ja osanneet näitä samoja asioita kuin tänä päivänä. Onhan se stressaavaa laskea kp:ä, tikuttaa, kuumeilla ja pettyä, mutta huonomminkin voisi olla.

Levinian suunnalla kaiki oli hyvin-hyvä hyvä !!!

Ani sinun kirjoituksistasi tulee myöskin hyvälle tuulelle, ootko sellainen ' positiivisen ajattelun omaava ihminen' ? Eikä me välitetä Agricolista, kun ei itse Agricolaan edes taitaisi ymmärtää, että mistä me oikein keskustelemme :-)) Siirrytään vain pelilinjalle, josko mielikin piristyisi ;-))

Peleistä ja ompelusta: Mähän olen itse koko ajan sanonnut miehelle, että pelit pussiin ja pussin suu kiinni, mutta jotenkin mua häiritsee se, että miestä ei edes pahemmin harmita, eikä se osoita minkäänlaista kiinnostusta siis sellaista kiinnostusta muhun, ja eilen jo suutuin, kun aattelin, että vihjailen, että kyllä se ymmärtää yskän, mutta ei niin ei. Eli meidän pelit on varmaan pelattu, ja ehkä ensi kesänä ' saan' taas.

Vm kiva oli lukea sinustakin, äläkä vain haihdu tältä palstalta pois, koska, jotenkin sinä vain kuulut tänne ja sinun kirjoituksesi.

Missä on senniina ? Lomailemassa ;-))

Miten menee mirjaliilla ? Toivottavasti kaikki olisi hyvin ..

Entäpä Minea ....

Ja moni muu- Trattis, sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään taisi olla jouluna kun viimeksi kävit moikkamassa ??

(.) Kuuma, kuuma kuuma .. aivan kuin oisin Dubaissa, missä on kuin saunassa ... Kauhistuttaa tää kuumuus. Melkein alasti olen koko ajan ja kuitenkin on kuuma. Yöllä on ikkunat auki ja läpiveto, ei peittoa .. ei rihmankiertämää, mutta KUUMA ! Vauvan liikkeet on voimistuneet todella paljon ja tänä aamuna vaikka epämiellyttävältä ja hieman kipeältäkin tuntui, kun yritti laitta tod.näk. jalkaa ulos vatsastani niin mua alkoi naurattamaan ihan hirveästi. Tyttö on joko super viisas ;-)) tai muuten vai kiusoittelee isäänsä, kun huusin miehelleni, että nyt nopsaan katsomaan miten mun koko masu heiluu ja jalkaa pukkaa ulos niin heti kun mieheni tuli ja laittoi käden vatsalle niin rumba hiljeni, ja taas kun mies lähti pois niin se alkoi .. On tuo masuasukki kyllä ihana tapaus !!!! Ja Isotikru on oikeassa, pian se on poissa ja tätä aikaa jää kaipaamaan .. Ja siitä syystä meinaankin aloittaa kuumeilun heti ;-)) No ei vaineskaan, kait sitä suo itselleen ainakin vuoden tauon, ja sitten .. Kaikki muuten hyvin !!! Eilen tein sellaisen yli 5km lenkin, ja joka päivä olen koittanut käydä kävelyllä, lenkit vaihtelee 3km-10km .. Oikeastaan on sidoksissa ilmoihin ja teiden liukkauteen.

Nyt tulikin turistua viiden vuoden edestä, palstautukaa hyvät kaverit !

t. emmi rv-30+4

Vierailija
32/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa pietukin oli käynnyt kirjailemassa .. Ja Pizzailijoille hyviä pizzan syönti hetkiä .. Ettei vain kyseessä ollut tuossakin ' koodikieli' ;-)) Kun silloin ennen joulua kävitte niin tiuhaan torttukahveilla ja nyt pizzalla ..

Miksen voi kirjoittaa pitsalla ? Ajatelkaa nyt, kun suomalainen sanoaa tuon pizza sanan niin sehän on melkein sama kuin ' pissa' ;-))

t.emmi

Vierailija
33/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen koko ajan, että ruokatreffi-mies soittaa, joten pikana vaan Pietulle KYLLÄ, sama tapaus.

Ja Emmi; nyt kyllä ihan rehti pitsan syöminen kyseessä. Toisenlaisessa elämäntilanteessa voisi sitten haaveilla vaikka niistä torttukahveistakin jälkkäriksi...

Emmi: Kiitos vielä sanoistasi " että mä ja mun jutut kuuluu tänne" Ihan samaa mä ajattelen susta. Ja kaikista muistakin.

Ja Pietu vielä: juu kiitokset muistutuksesta. Mutta piinamaan ei aleta, eihän. Odotellaan vaan rauhassa tuleeko täti pilaamaan seuraavan viikon vai ei. Kyllä mäkin tiedän ne kp:t kun on aina 2 enemmän kuin kalenteripv. Mutta onneksi se ei ole koko ajan mielessä. Eli kun ennen vastasi omat Kp:t, tieto vaan tuli salamana ulos suusta. Nyt pitää miettiä " tänään on 18.pv siis kp:t 20..."

Mut mä jo lopetan, ettei lopu lause kesken kun puhelin soi...

vm69

Vierailija
34/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhaltele mulle pain niita hikipisaroita hiukan; ma oon aivan jaassa lahes koko ajan, eika siis auta vaateparren lisays, kylla taa jaakausi on sisaista! Ja se vilu mika iskee lounaan syotya; menen kolmen peiton alle varisemaan kun ei muuten kesta!

Meillapain on hiukan huurussa tuo pelitilanne, ja seko ottaa tuota isoa pelaajaa kaaliin!! Ei voi mitaan, haluja ei ole ja kun lekurikin kaski suorasti vahentamaan ,niin minahan kilttina tottelen, vaikka sitten kestan noita kommentteja, kun ei ' saa' niin muuttuu aika suulakkaaksi tuo ukkokulta! Mita sita ei kestais jos vaan nyytti suodaan...

mutta nyt meen pois vauvalta, pakko laittaa lounas lasten eteen: viettakaa mukava viikonloppu!

levinia

Vierailija
35/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin te Pietu ja Vm alatte heti ajattelemaan tuhmia peräänajosta ;)) Kyllähän sitä miestä pitää illalla jotenkin lohdutella, mutta perämiespelit jää kyllä väliin ;) Kävin miestä kyytimässä aamupäivällä ja ihan hyvillä mielin oli; autolle ei tule suurta korjausta.. mutta varapelin joutuu hommaamaan. (Voi nääs... taas tuli tosta varapelistäkin mieleen jotain K18..) Onneksi me ollaan kaikki (toivottavasti) yhtä suuria suustamme. Jos nämä jutut jotain häiritsee, niin sanokaa ihmeessä!!!

Juu Emmi, minä olen tämmöinen (tai ainakin yritän olla) positiivisesti ajatteleva... sekä ihmisistä että asioista. Mä olen sitä mieltä, että negatiivinen ajattelutapa sairastuttaa ihmisen. Aina ei kyllä jaksa ajatella positiivisesti (esim. nyt kun näistä keleistä ei löydä enää YHTÄÄN mitään hyvää sanottavaa *aargghh*), mutta yritän.

Tokihan sulla Emmi on kuuma, sulla on ihan oma lämpöpatteri siellä massussa :)) Muistan vastaavanlaisen olotilan hyvin. Vikasta raskaudesta olin 30+ viikoilla helmikuussa ja kylmää oli. Meikä kulki sisällä t-paita ja pikkarit päällä ja sisälämpötila sai olla max 20 graderia. Arvaa paleliko muut???

Vm; toivottavasti pitsa maistui ;))) Hyvä että lounastärskyseura on sama, koska silloin on jo tutut jutut :))

Kyllä olette Pietu ja Pinkerton oikeassa, että tämä meidän masisbuumi johtuu tästä säästä!! Tähän aikaan on NORMAALISTI talvi ja pakkasta, ja aurinkokin jo pilkahtelee. Hui hai, nyt on ollut syksysäät jo liian kauan. Tykkään Pinkertonin lailla auringosta: keväällä tuntuu kaikki heräävän se myötä eloon.. Valitettavasti myös likaiset ikkunat :))

Nyt mä olen ollut täällä jo kaksi kertaa tänään... ja piti vähentää!!!

CU; ANI (voi vitsi.. kirjoitin ekaks nikkini kirjaimet väärinpäin.. ette varmaan arvaa miten.. no NAI tietty ;))

Vierailija
36/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että mies on päivät poissa niin saa itsekseen täällä hekottaa .. Ei voi mitään, mutta nuo peräänajot, varapelit sun muut saa suun messingille :-))

Meille kyllä voisi hankkia sellaisen ' varapelin' kun tuo mies on täysin toimintakyvytön, miten siitä tuollainen on tullutkin, no tänään pakotan jos ei muuten suostu ' tikkamaan' oli muuten ompelutermi :-))

Levinia, muistan iki ihanan raskauden alkuviikon rv-5, kun oltiin vielä mieheni kotimaassa, ja minä suurin piirtein kuljin turkki päällä, kun ilmat olivat hikisiä ja kuumia +35, ja trooppinen ilmasto, mutta itse olin jäätyä, ja mieheni äiti jo huolestui, että herranjestas, mikäs tuota miniää vaivaa .. Ei kerrottu, koska oli ollut näitä km:a ihan tarpeeksi, joten päätettiin odottaa. Mutta kylmää piisasi ihan sinne rv-14-15 saakka, mutta oikeastaan se oli hyvä, koska aurinkohan mollotti niin kuumasti täällä kotimaassakin pitkälle syksyyn. Mutta kyllä mua se auringonpaiste ja kuumuus myös inhotti .. Niin tai näin niin aina väärin päin ...

Ja Vm vain lounastelee ' miehen' kera .. hmmm no kuten ani jo sanoikin niin hyvä, että oli tuttua seuraa torttukahveilta ja aikaisemmilta lounailta, kun muuten voisi juttu luistaa heikommin.

No niin teti äitiyslomalainen käyhän sinäkin kirjoittamassa muutama sananen !!!

t. emmi

Vierailija
37/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ani,mieli on taas pirteä ja olen samaa mieltä kanssasi,negatiivinen asenne sairastuttaa koko kehon. Mukava vain jos et pahastu että tuo meidän mieli vetää omanlaisia ajatuksia jopa teidän huonosta tuurista eli peräänajosta. Missähän allokossa sitä viime vuoden vastoinkäymisten kanssa olisi jos teitä ei olisi. Toisaalta ihan rehellisiä jos ollaan niin minua ei tuo sääkään niin hirvittävästi haittaa vaikka olenkin ihan puhtaasti kevät ihminen. Nyt saa hyvin omantunnoin levätä ja nautiskella vaikka lukemisesta ja tv:n katselusta. Toisaalta odotan sitä puhdasta pakkasluntakin jotta pääsisi niille ihanille hiihtolenkeille. Mutta kyllä minä odotan sitä kevättä kaikista eniten,sitä kun maa sulaa ja ruoho alkaa vihertämään,kun luonto herää taas eloon. On varmaan osasyy kun on huhtilapsia itsekkin...

Emmi,yritin sielunsilmin nähdä sinua lähes nakuna kävelemässä huoneessasi ison mahasi kanssa,minua kun tällä hetkellä viluttaa,joka taas johtuu siitä että talvinuha on löytänyt tiensä minun nenääni,arghhh.

Levinian palelu on ihan hyvää,siis sehän on vahva raskausoire ja se tietää vain sitä parasta.

Vm,arvasin oikein. Toivottavasti oli mukavaa seuraa ja muistit syödä sen " pissankin" (miten se nyt kirjoitetaankaan??). No höh tulipa siitä oudon näköinen lause,tarkoitin kuitenkin sitä ruokaa,ihan oikeasti. Hmmm ettei olisi tuo ruokaseura syynä ettei siellä piinailla vaan kuumeillaan....

Nyt tuli työhomma,palataan...

-pietu-

Vierailija
38/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä, että hidas hämäläinen leikkasi vanhat vadelmat pois ja ajeli päältäajettavalla ruohonleikkurilla vatunversoja poikki tässä viikko takaperin :) Kesällä/syksyllä lapset olivat liian pieniä leikkiäkseen kaksin, kun olisin ajellut, mutta nyt onnistui hyvin :)

Olen myös miettinyt, että nyt ei tarvi säilyttää joulun hyasintin sipuleita koko talvea, kun saan käydä kaivamassa ne maahan, kunhan kerkiän....

Vaan kyllä sitä sateesta ja harmaasta on jo tarpeekseen saanut.

Kun itsekin muistaisi positiivisen ajattelun, olen hiukan synkkämielisyyteen taipuva - sitä positiivisuutta saa joskus oikein potkia itseensä ja silti en tunnu se meikään kotiutuvan.

Pitsa/pizza kuulostaa hyvältä. Meillä oli eilistä makkarasoppaa. Ei sekään ollut hullumpaa, mutta toisen tekemä ruoka ja vielä ehkä pöytään tarjoiltuna ovat aivan ihania asioita.

Vierailija
39/61 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yhteisesti, että pitsa maistui hyvin ja seura oli mahtavaa. Pietu ilmaisi asian ihan oikein, en enää niin jaksa piinailla, kun olen huomannut paljon hyvää ja kivaa ympärilläni.. Vauvan ottaisin enemmän kuin mieluusti, mutta jos sitä ei tule, mun asiat on loistavasti muutenkin. Älkääkä luulko, että mä tekisin jotain kiellettyä. Perhe on mulle kaikkein tärkein, enkä tekisi mitään vahingoittaakseni sitä.

Mutta on vaan niin hyvä huomata, että mulla on elämää tän talon seinienkin ulkopuolella.

Toivottavasti että käsitä tätä mitenkään väärin. Me tosiaan ollaan vaan käyty kahvilla ja pitsalla.

seli seli...

vm69

Vierailija
40/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, perjantai ja vapaata. Siivous alkaa kohta, mutta sitten onkin lauantai ja sunnuntai " ihan vapaata" .

Hyvää viikonloppua!!

vm69