Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAINEN 60-Luku ja viikkoon kolme tytöt !!!

15.01.2007 |

Hei kaikille,

Tästä on taas hyvä jatkaa keskustelua .. Kaikki mukaan niin vanhat kuin uudetkin kuumeilijat. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

t. emmi

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukuttu yö takana ! Näin kyllä aivan kamalaa painajaista tästä vauvasta .. Ihan vieläkin puistattaa. Toivottavasti kaikki olisi tylleröllä hyvin !!!! Ja muutenkin toivottavasti itsekin osaan suhtautua lapseen kuten äidin kuuluukin.

Vm: Ymmärrän mitä tarkoitat ' elämällä kodin ulkopuolella' kaikki tarvitsee sellaista ja jos käy ulkosalla syömässä niin ei kait se maailmaa kaada, vaikka kyseessä olisikin mies (?) Kunhan vain tietää sen, ettei toiselle anna ns. turhia luuloja, että kysessä olisi jokin muu, kuin pelkkä lounas. Miehillä kun tuppaa olla tapana ymmärtää asiat väärin. Mutta hienoa, että sinulla on ystävä, pidä ystävyydestä kiinni, koska sekin auttaa jaksamaan kaiken tämän harmaan keskellä !!

Oma napu voi hyvin :-)) Ja ei onneksi tarvinnut ' pakottaa' eilen illalla miestä vaan suostui ompelemaan ihan suosiolla. Mutta rauhallisesti otettiin, heh, on tuo kunto tai jaksaminen vai niin piipussa ..

Vauvelikin on liikkunut ýöllä ja aamulla. Nyt olen laittanut merkille yhden asian, että herää heti aamulla sen jälkeen kun miehen vekkari on soinut, ja kuulee meidän äänet, menee kaksi minuuttia ja daami on hereillä :-))

Lähdenkin tästä helsinkiin hieman ostoksille, eli takki ja kengät pitäisi löytää, ja kuulin että H&M:ssa on vauvan fleece unipusseja myytävänä, joten tikkana sinne.

Kaikille hyvää viikonloppua t. emmi rv-30+

Vierailija
42/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ymmärryksestä. Ja tilanne tosiaan on se, että molemmilla on perheet, ja tiedämme tasan tarkkaan tilanteemme. Olemme puhuneet paljon asioista ja ihan kuin sanattomasti sopineet, että kummankaan on turhaa edes kuvitella mitään. Ja ystävyytemme on niin hieno, ettei sitä kannattaisi edes lähteä pilaamaan.

Kyllä sillä pikkudaamilla on varmasti kaikki kunnossa. Unia nyt vaan alkaa näkymään, kun synnytystä kohti olet jo menossa. Varmaan jatkuvasti tajuntasi/alitajuntasi valmistautuu äitiyteen ja siksi uniinkin tulee kaikenlaista. Mutta vaikka uni oli painajainen, hyvä, että nukuit hyvin!!

Vai ompelemaan ihan suosiolla... Oliko nappi irronnut vai mitä...

Ihanaa, ajattele, vauva kuulee teidän äänet ja haluaa herätä päivään teidän kanssanne.

Hauskaa ostoskierrosta sinulle ja voi hyvin!!

Vm69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on taasen keskustelut:) Emmiä harmitti kun mies ei ala ompeluseuroihin. Minua harmittaa kun mies olisi eilen illalla halunnut ommella jotain saumaa mutta minua kun ei jotenkin huvittanut. Tuo kaveri tuolla mahassa kun painaa sen verran ettei tunnu aina mukavalta. Nyt hieman huono omatunto kun ei tuo mies tässä ole nyt niin kovin usein pyydellyt ompelemaan:) Jospa minä kunnostautuisin tänä iltana ja otettais jokin rauhallinen peli jota voitais pelata:) Mikähän se olisi?

Meillä tuo kaveri tuolla mahassa polkee aikalailla ja kun miestä pyydän katsomaan niin taatusti lopettaa:) Joskus illalla kun ei meinaa rauhoittua niin pyydän miestäni pistämään käden minun vatsalle niin lopettais tuo kaveri jumpat. Aika hyvä keino rauhoittaa kaveri:)

Masistako täällä oltiin podettu. No se ei ole mitään vierasta täälläkään. Tosin eilen piristi se kun miehen vanhemmat ottivat kyytiin ja pääsin täältä vähän kaupungille tuulettumaan:) Lunta satoi eilen niin että maa valkoisena joten aurinkoa odottelen.

Plussaajalle Onnittelut (en nyt muista kuka se oli, Syystoive?)

Perjantai päivä joten imurit esiin:) Joo ihan pölyn poiston nimissä:)

Viikonloppuja teille kultaiset ystävät!

Teti 35+3

Vierailija
44/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas hihittelen itsekseni kaksimielisiä aatoksiani..

Teti: Ensin mietit rauhallista peliä ja sitten toteat, että imurit esiin...

Okei, yritän ajatella jotain muuta.

vm69

Vierailija
45/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm; juu, hyvästä ihmis/ystävyyssuhteesta kannattaa aina pitää kiinni. Minulla oli sellainen vanha tuttu, jonka kanssa oli ollut suhdekin, mutta ihmisenä se oli minulle tärkeä ja läheinen. Meillä oli mahdollisuus pariin otteeseen tavata ja se tuntui tosi hyvältä. Onneksi mieheni on niin " tervepäinen" , että ei lähtenyt kuvittelemaan mitään, niin kuin ei kumpikaan meistä tapaajista kuvitellut. Minä olen nauttinut elämässäni hyvistä, platonisista suhteista miehiin ja joskus ne ovat olleet parempia kuin naisten väliset suhteet. Mutta sitten kyllä " tyttö-juttuja" ei ole voinut lasketella niissä piireissä ja ei niistä ole ollut naisellisuuksiin, jos sellaisia on kaivannut :)

Emmi, unet ovat kamalia, silloin kun ne ovat pahoja :( Mahassa kuitenkin varmasti kaikki hyvin :)

Omassa navassa ei ihmeitä. Hiljaa mielessäni olen kiitollinen omista (tavallisista) raskauksistani, juuri mutkan kautta sain kuulla erään netti-tuttavan menettäneen oman lapsensa ennenaikaisesti suurin piirtein näillä viikoilla, mitä minä nyt olen. Elämä ja sen alku ei ole itsestäänselvyys todellakaan.

Vierailija
46/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sinullekin Pinkerton. Helpottaa huomata, että olenkin ihan normaali, vaikka mulla on " miesystävä" . Ja totta on, että jutut on erilaisa kuin tyttöjen kesken, mutta niinhän sen pitääkin olla. Kyllähän miehetkin keskenään puhuu eritavalla kuin mies/nainen..

" Elämä ja sen alku ei ole itsestäänselvyys todellakaan." Ei niin, ei tosiaankaan. Ainahan olen sen tiennyt, mutta kun konkreettisesti joutuu asian kokemaan, sen todellakin TIETÄÄ. Juuri äsken ajattelin, että kohta lähestyy maaliskuisen km:n vuosipäivä. Voi kun Inkakin olisi saanut kasvaa mahassa muutaman lisäviikon, niin olisi voitu yrittää pelastaa...

Hyvää vointia sinulle Pinkerton!!

vn69

Vierailija
47/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tolla tahdilla mitään valkoista maata aikaiseksi saada. Kyllä pimeys ihmisen synkistää, mutta tällä viikolla huomasin, että jo yhdeksän aikoihin aamulla on valoisaa. Kummasti piristää mieltä ja kohti valoa ollaan menossa kovaa vauhtia.

Olisko shakki sopivan hidastempoinen peli, siinähän mietitään rauhassa aina seuraavaa siirtoa...

Huomenna on heti aamusta avoimen yliopiston tentti, enkä jaksais millään lukea vaikka pitäisi ja tuntuu etten mitään osaakaan vaikka eilen luin tuntikausia. En ainakaan siis pääse vielä viikonlopputunnelmiin eli viettäkää kaikki muut rentouttava perjantai-ilta munkin puolesta!

Vierailija
48/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken tulin Helsingistä ja heti koneen kimppuun :-)) Teti oli käynnyt kirjoittamassa, kiva, että sielläkin kaikki ok. Teti noista peleistä ja sen sellaisesta .. Hmmm ei kannata pelata vanhoilla säännöillä ja rutiinilla vaan me ainakin ollaan jouduttu hieman muuttamaan asioita, mun kannalta katsottuna ' helpommiksi' Meillä myös vauva painaa tuonne alas ja ei tunne mukavalta sellaiset entiset kujeet, joten ' mielikuvitusta peliin' niin kivaa tulee vaikka itse ainakin eilen sain lievän astmakohtauksen kaiken lopuksi, heh .. Mutta kyllä sitä on niin väsynnytkin, että mielellään vain painaa pään tyynyyn ja nukkuu .. Ja voihan sitä hellitellä muutenkin kuin vain menemällä itse asiaan, itse nautin ainakin siitä, kun mies ottaa kainaloon ja vain silittää hiuksia.

Ja Vm vielä noista mies-ja nainen ystävyyssuhteista. Mulla oli yksi todella ihana ja hyvä mieskaveri, hän oli ex-mieheni paras ystävä ja meistäkin tuli kaverit. Hän tunsi exäni ihan lapsuudesta ja tiesi, että tämä saattoi olla todella hankala jne .. Ja kun erosin miehestäni hän oli tukemassa mua ja ymmärsi täysin miksi lähdin kävelemään. MUTTA, hän alkoikin soittelemaan mulle töihin ja kotiin eroni jälkeen, halusi vain jutella, ja kysellä vointeja, käytiin leffassa, syömässä ja muutenkin ulkosallakin ravintelissa muutaman kerran, KUNNES, hän tunnusti rakkautensa. Mä olin aivan shokissa, koska en TODELLAKAAN tuntenut samoin häntä kohtaan ja olin siinä vaiheessa jo rakastumassa nyk. mieheeni, mutta hän ei tiennyt siitä. Meidän ystävytemme loppui siihen, muutaman kerran ollaan juteltu tuon ' tunnustuksen jälkeen' Mielestäni ei koskaan antanut hänelle myöskään mitään aihetta moiseen tunneryöppyyn. Olen monasti miettinyt, miksi en rakastunut häneen, koska hän oli/on aivan mielettömän ihana mies, puhekykyinen, lapsirakas ja kaiken päälle vielä kohtalaisen komeakin, mutta ei omia tunteitaan voi säädellä, jos rakastuu sitä rakastuu tai sitten ei.

Pinkerton olen jostakin ' romanttisesta' eepoksesta lukenut, että platoninen rakkaus on sitä aitoa rakkautta ja ns. lihallinen rakkaus jää aina kakkoseksi, mullakin on ollut nuoruudessani muutama platoninen rakkaus ... Siis tosi nuorena, kun exänikin tavattuani olin vasta 18v, joten monia miessuhteita ei mulla ole elämäni aika ollut, joten kokemusta ei hirmusti ole. Eka liittoni kesti 10v. ja siitä pari vuotta eteenpäin ja olin rakastunut nyk. mieheeni ja hän kanssaan tämä on seitsemäs vuosi yhdessä.

Tulipas kirjoitettua henkeviä ... Muuten kävin HenkkaMaukassa ja siellä oli aivan ihania vauvan vaatteita ja tietty ostin pikkuiselle, fleece peiton, sellaisen fleece puvun, 2 bodya, 2 myssyä, 1 villamyssyn, lapaset, sukat, ihanan valkoisen puseron ja jotakin muuta mutta nyt ei tule mieleen, ja todella halpaa vain 30e..

Itselle ostin sieltä topin, ja 2 mammahousut farkut ja sellaiset beiget kangashousut. Housujen koko M ja takin ostin sokokselta ja ainoastaan koko 44 oli sopiva, joten voitte vain kuvitella, millainen pumppu mun mahani on, eli iso on ....

Nyt ruuanlaittoon maha kurnii ja vaatii jotakin .. Laitan lihapullia ja muussia ,naminami .. t. emmi

Vierailija
49/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis oli kirjoitellut samaan aikaan. Shakki kuullostaa hyvältä !! Paljon onnea tenttiin .. emmi

Vierailija
50/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipäs taas vilkkaasti sormi... on nämä jutut niin päivän piristys täällä! Pelailuineen, leipomisineen ja torttukahveineen.

Nyt sitten on tunnettu ensimmäiset liikkeet tai ainakin niin kuvittelen. Sellaisia tömpsäyksia muutamia kertoja ja toissailtana oikein kunnolla muljahti kun nousin ruokapöydästä. Taisi heittää hän siellä =)

Emmi, minäkin olin tänään Henkassa ja Maukassa. Löysin pari paitaa itselleni ja Kappahlista mustat siistit mammahousut töihin. Koitin H&Mssä myös farkkuja (varmaan niitä samoja) ja sitten sellaisia kesäisempiä rentoja housuja mutta just puuttui molemmista koko L. Pitää käydä jossain toisessa myymälässä jos löytyisi. Kahden viikon päästä kun lähdetään lomalle lämpimään niin tarvitsee kesäistä vaatetta mukaan.

Bebelle en kyllä vielä ostanut mitään, katselin vain... Sukupuolihan ei selvinnyt rakenneultrassa joten vielä ollaan epätietoisuudessa.

Viimeinen päivä saikkua ja maanantaina töihin. Kylki on parantunut jo jonkin verran mutta on edelleen kipeä, ei voi kantaa mitään raskasta eikä huokailla syvään ja tietyissä asennoissa tuntuu kyllä.

Ystävyyksistä: mulla on aina ollut myös miespuolisia kavereita, pienenä jo pyöritty aina mukana poikien leikeissä ja tietty aikoinaan liikuntaharrastuksissa, hieman vauhtipää kun ollut. Vaikka en mikään poikatyttö olekaan ollut. Ja kun olin sellaisella luokallakin aikoinaan missä oli enemmistönä poikia ja hieman ehkä miehisellä alalla ollut tässä töissä niin on jotenkin aina ollut luontevaa että on myös miehiä kavereina. Vaikka on sitten kyllä aina ihanaa olla ihan tyttöporukassakin, ei niitä omia kitinöitä ymmärrän kuin toinen nainen;)

Mutta nyt tuli mieskin kotiin, joten toivottelen kaikille oikein mukavaa viikonloppua, jos tuo talvikin tulisi iloksemme!

Vierailija
51/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ekoista liikkeistä!!

Ja hyvää vointia sullekin!!

Ja Emmi: Juu, silloin ei ole mukavaa jos toinen rakastuu. Mulla oli muuten noin 10v sitten myös työkaveri, mies, jonka kanssa oltiin hyvät ystävät. Oltiin molemmat silloin sinkkuja ja luultiin sitten että rakastuttiin. Kerran tää kaveri tuli mun luokse ja jäi yöksi. Mut ei voitu edes nukkua lähekkäin, kun molemmille tuli fiilis, että olisi siskonsa/veljensä kanssa samassa sängyssä. Siinä meni ikävä kyllä se ystävyyssuhde piloille, vaikka puhuttiinkin asia selväksi...

vm69

Vierailija
52/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,pelit on taas käynnissä. Tuo shakki kuulostaa hyvältä vaikka ei raskaana oliskaan,eikös vauhti olekin hidasta.....mutta eteenpäin koko ajan menevää...?

Emmin ja sonjaemman ostoskäynti kuulosti ihanalle ja aika hassua että vielä samassa kaupassa. Jos lienette vaikka törmänneet. Mulla ei taida olla sitä iloa että johinkin teistä täällä törmäilis,harmi vain. Sonjaemmalle onnittelut liikeistä,eikö olekkin mahtava tunne?

Sanonpa minäkin sanasen tuohon mies kaverina -aiheeseen. Niin kuin sonjaemma minullakin oli pienenä jo poikia kaverina,tietysti myös tyttöjä mutta parhaat,rajuimmat leikit oli poikien kanssa. Tunnustankin että poikatyttö olen aina ollut tietyssä mielessä. Niinpä ammattikin tuli ihan luontevasti valittua " miesvaltaiselta" alalta. Eli opiskeluaika oli melko poikavoittoista. No tietysti työkin on ollut aina miesvoittoista,muutama nainenkin kyllä löytyy mutta tekevät eri töitä kuin minä. Monet palaverit muodostuu niin että olen ainoa nainen ja loput 10 on miehiä. Kouluaikana ei ongelmia ollut, johtui suuremmaksi osaksi varmaan siitä että opiskelukaverit oli aika suorasukaisia ja kysyivät suoraan kiinnnostaako. No jo silloin seurustelin nykyisen mieheni kanssa niin yritykset jäivät siihen. Työmaailmassa alkuaikana joku mies yritti silmää heittää mutta kun vastakaikua ei tullut niin työystävyydeksi ne ovat jääneet. Huumori meidän porukassa on sitä luokkaa että jutut menee navan alle monta kertaa päivässä mutta kun porukassa on yksi " jätkistä" niin aina pärjää. Voin sanoa että koskaan ei ole ongelmaa ollut ja toivon ettei tulekkaan. Voihan se olla yksi syy ettei kukaan edes yritä koska lähes kaikki työkaverini tuntevat myös mieheni hyvin niin tietävät ettei ole mitään mahiksiakaan. Mutta huumoria pitää työpäivässä olla,itse tietää missä raja menee.

Ankkikselle " potku persuuksiin" ja onnea huomiseen tenttiin.

Missä senniina luuraa?

Maha on niin turvoksissa " pissasta" jota äsken tehtiin kaksi peltiä. Jos ei olisi niin voisi tullakin emmin luo syömään,lurps,kuulostaa hyvälle... Taidat olla aikamoinen kokki.

Taas minun lahopää ei muista mitä muuta piti kommentoida mutta onneksi on viikonloppu aikaa lueskella teidän viestejä.

Nyt iltakävelylle sulattamaan ruokaa. Harmi vain kun on niin liukasta.

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille.

-pietu-

Vierailija
53/61 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää taas olla täällä palstalla, mutta mies häipyi suihkuun, joten täytyy heti hyödyntää nämä yksinäiset minuutit :-))

Sonjaemma: Kävitkös Aleksanterinkadun H&M:ssa ? Olin siellä siinä 13 aikoihin .. Nainen sinisissä ;-)) ja ruskeassa puolipitkässä tukassa .. Tunnistatko ? Siellä oli silloin muutama muukin katselemassa mammavaatteita ja aina sitä ajattelee, että onkohan noista ihmisistä joku ' palstakaverini' ? Anywayt: Onnea liikkeiden tuntumisesta !!! Sellaisia muljahduksia mullakin oli, ja muutamaa oikein säikähdin ..

Pietu: En ole mikään kokki, mutta tykkään kokkailla, jos on sellainen ' tekevä' olo .. Ja tuo mies kun on sellainen, éttä haluaa syödä kotiruokaa ' äidin laittamaa' Tänään tein intialaisia lihapullia ja muussia/riisiä ja salaattia. Helppoa ja hyvää.

Mullakin on lapsuudessa ollut poikia aina kavereina, ja leikit sen mukaan .. Itse olen kylläkin todella naisvaltaisella alalla töissä ja juorut ovat siellä yleisiä sekä työkavereiden panettelu ' inhoan sitä'

Mua närästää aivan kamalasti .. Joku sanoi, että paras lääke on laittaa lasilliseen vettä ruokalusikallinen soodaa, onko kellään kokemusta ? Voishan sitäkin kokeilla. Hei .. Ä-pakkaus tuli tänään postiin ja huomenna haetaan se .. iiiiikkkk.. Koko ilta ollaan hypistelty noita iiiihania vaatteita, niin pehmeitä ja suloisia.

Senniina missä olet ? Onhan kaikki hyvin ??!!??

t. emmi

Vierailija
54/61 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin saunasta ja yökkäri päälle ja libresset pöksyisyissä : -((

Peli-iltaa ei ole tiedossa vaikka clomitkin tänään taas aloittelin.

Olen ollut monta päivää metrisen kanssa kimpassa ja tooooooooosi pahalla tuulella mutta nyt taitaa pikkuhiljaa helpottaa.

Maanantaina pitäis mennä töihinkin tämän saikun jälkeen ja taitaa olla hyvä vaihto-ehto, sen verran on tämä kotona olo ahdistanut, kun en ole ollut kunnolla sairas mutta en tervekkään että olisin jaksanut jotain täällä touhuta.

Tänään kävästiin Ikeassa koko porukalla ja saatiin ne yövalot pikkutypyille ja itselle hommattua ja´isolle neidille hylly kannattimineen ja pikasesti sitten tuo mies ne laittoi heti paikoilleen,

kait sekin mut niin hyvin tuntee, että tietää milloin on viisainta toimia hiljaa ja heti !!

Voi Emmi tuo närästys ei ole mikään maailman mukavin vaiva, mutta Rennie auttaa, nm kokemusta on kun kuopuksia odottaessani närästys oli jotain sanoin kuvaamatonta .

Lauantaiko meni äippäpakkauksen ihanuuksia hypistellessä ?? voi mä olen ihan kade .

SonjaEmmalle onnittelut ekojen liikkeiden tuntemisen johdosta..Ihanaa !! ja työniloa maanantaiksi !!

Ankkis mitens sun tentti meni ?? Luulisin että oikein hyvin !!

Vm moikkis ja kiva kuulla miten sulla menee, mä olen samaa mieltä kun muutkin, että tottakai voi olla ja pitääkin olla myös miespuolisia ystäviä !!

Pietu mitens pelit sujuu?? Olikos shakki hyvä vaihto-ehto ??

Nyt on lopeteltava ja mentävä pikaseen viemään piski pissalle, ja samalla sauhuille, ihan ekaa kertaa tänään ; -´)

Illanjatkoja !!

Isotikru kp 3/ 30

Vierailija
55/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vain, arvon naiset!

Olen lukenut kuulumisianne, mutta mua vaivaa (yleensäkin) sellaienn ulkopuolisuuden tunne, vaikka olen puhelias ja sosiaalinen ja plääplää niin mun on vaikea ottaa paikkaa porukassa, jossa muut tuntee toisistaan *KAIKEN* ja mä olen jokin outolintu (niin, raskaushormoneilla ei TIETENKÄÄN ole mitään osaa tuntemuksen volyymissa...)

Meillä ei siis edelleenkään ole tullut selvyyttä hiippaileeko masussani elävä olento vai ei. Mulla ei oikeestioikeesti ole varaa mennä uuteen yksityiseen ultraan, neuvolan ultraan pääsen keskiviikkona, mutta se koje on ihan onneton, vatsanpäältä toimiva euroopan epätarkin laite, eli en paljon pane painoa että siitäkään mitään sykkeitä löytyy vaikka niitä olisikin. JOS 8siis jos, jos , jos) sisälläni asustaa elävä henkilö, on ke viikkoja 8+0 tai 8+1, eli sykkeen pitää näkyä asiallisilla vempeleillä.

No, perjantaina jäin kaksistaan miehen kanssa ja valutin hänen niskaan oikein kybällä kaikki huolet ja pelot mitä mahdolliseen vauvan syntymään liittyy. Miten mä ne jaksa ja se valvoo kaikki yöt ja 3-v turhautuu kotona kun ei ole kavereita ja meillä ei ole mummoja eikä tukea eikä edes ketään kummiksi pyytää eikä rahatkaan riitä ja mihin me se nukkumaankaan pannaan ja kaikki on ihan kauheeta. itkin ja voihkin ja maailma oli synkempi kuin Trio Niskalaukauksen biisit.

Mies tietysti imi itseensä kaiken, raukkaparka, ja kun lauantaian heräsin innoissani nimilistat kainalossa, että mikäs me pannaan nimeksi ja käytäiskö jo ihan pikkuisen katsomassa vaunuja, ei ukkoparka tahtonut ymmärtää onko joku vaihtanut eilisen itkupillin tähän tarmokkaaseen, kaikki esteet voittavaan hämmästyttävän samannäköiseen virkuttareen...

No, sellaista se on.

Kuitenkin, ne perjantai-illan kammot ovat tosia realiteetteja meidän elämässä. Minä en tuntuisi jaksavan tätä. Mutta kuitenkin; joka ainut lapsi ansaitsee tulla haluttuna ja toivottuna ja rakastettuna tähän maailmaan, ja ilmeisesti tämä arvoni ja etiikkani kuitenkin on vahvempi kuin pelko ja huolet. Auttoi kun sai puhua peittelemättä kaiken ristiriidan ulos. Miesparka..

Voimia teille kaikille ja olisi tosiaan hieno kuulla pääsikö Senniina jatkotutkimuksiin liikkeiden tuntemattomuuden osalta.

Terveisin hankala kamunne DooReeMii

Vierailija
56/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävelasteikko, mulla oli aivan samat tuntemukset kun mietin aika pitkään että " uskallanko" tulla porukkaan palstailemaan. Ehkä osin sen takia kun aikaisemmin noin pari vuotta sitten yritin toiseen ryhmään ja siellä tunsin itseni tooosi ulkopuoliseksi, se oli sellaista itsekseenkirjoittelua koska muu poppoo oli jo niin tuttuja toisilleen etten oikein päässyt siihen rinkiin mukaan. Nyt sitten melko pitkään vain lueskelin Kultaisten viestejä ja alkoi tuntua siltä että haluan mukaan ennenkaikkea jakamaan yhteistä ihanaa asiaa. En näitä vauvahaaveasioita oikein voi julkisesti höpötellä, ainoastaan yksi ystävä tietää ja äiti, että me vielä yhtä kuumeillaan.

Minusta on vain mukava lukea omanapaisia viestejä. Tuntuu välillä että aika samanlaisia mietteitä on ajoittain vallalla yhdellä jos toisella.

Tosi ikävää kun joudut elämään nyt tuon epätietoisuuden kanssa. Se on tosi raastavaa! Itselläni on sama kokemus muutaman vuoden takaa, ennen kuin kuopus sai alkunsa. Monta viikkoa meni jännittäessä kun aataminaikuinen ultra meidän tuppukylässä ei näyttänyt kunnolla. Sitten odoteltiin monta viikkoa ja tuulimunatuomiahan siitä tuli viikolla 10, tai 11. Voih, en enää muista! Eli kohdallani siis taaksejäänyttä elämää, mutta harmillista se on.

Emmi; voi ihana kun alat olla niin loppusuoralla että! Ja vielä olet saanut miehen tikkaamaankin? Meillä on ollut joka raskaudessa tosi hiljaiseloa pelirintamalla, se nyt on isännälle passannut ihan hyvin. Kuten ehkä olen maininnut aikaisemmin, hän välillä mieluummin " meditoi" kun ryhtyy ruumiilliseen rasitukseen...

Noh, nyt ei olla meditoitu, olen ihan ihmeissäni ollut kun mies on ollut innokkaana jtp koko tämän viikon! Hallelujaa;)

Ovisnippailut on vaan olleet outoja, ei kunnon kipua, joten en ole varma ovuloinko ollenkaan, mutta ei ainakaan tässä kierrossa yrityksen puutetta ole ollut!

Meillä on muutenkin ollut nyt niin leppoisaa ja mukavaa, vaikka talonrakennusprojekti on kuumimmillaan. Tosin, nautimme siitä(kin) projektista tosi paljon, ainakin miestä se on piristänyt kaikin puolin.

Lapsetkin tosi innoissaan lähtevät tontille, kun nyt saatiin vähän lunta, niin on hyvä pulkkamäki omassa pihassa pellon laidalla, kunhan kuumaa kaakaota on termariin ja eväät, niin menee usea tunti ihan hyvin.

Kuinkas muuten Tetillä menee? Järjestitkö ompeluseuroja miehelles?

Ja Pietulla oli menossa myös seurat, eikö?

Siitä tulikin vielä mieleeni, että olen siis tässä kierrossa latkinut tuota greippimehua joka päivä. En ole huomannut että olisi eroa ollut greipittömään kiertoon, tiedätte kyllä missä. En tässä nyt viitsi tarkemmin kuvailla...

Isotikrulle sietämistä libresseaikaan, ja silleen.

Ja vielä, (kun lunttaan tuolta tekstistä) Oikein ihanaa että Sonjaemmalla ekat liikkeet. Eikö olekin ihana tunne, kun sen tiedostaa! Jokos olet töissä kertonut vai meinaatko vielä piilotella? Kohta se ei taida enää onnistua;)

-minea-

Vierailija
57/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Vai metrinen sulla on taas ollut seurana... No, ehkä tosiaan ' helpottaa' kun menet töihin. Minä en todellakaan nauti työnteosta, mutta joskus se on ollut parempi vaihtoehto kuin olla kotona. Esim. viime km:n jälkeen kun olo oli fyysisesti ihan ok, en olisi kestänyt olla kotona sitä kolmea päivää kauempaa. Ajatukset kiersi vaan sitä samaa rataa.

Vai Ikeassa kävitte, mun on tehnyt mieli mieli poiketa siellä työmatkalla joka päivä, mutta aina sitä vaan huristaa kovalla kiireellä ohi..

Sävelasteikko: No voihan ' se' , miten hermoja koetellaan kun et ole vielä saanut varmuutta mistään. Mutta usko siihen, että kaikki on kunnossa!! Ja pidän peukkuja keskiviikkona!!

Mäkin kaipaan Senniinaa..!!

Emmi: Millaiset fiilikset tuli pakkauksen äärellä... Herkistikö??

Hyvää sunnuntaita!!

vm69

Vierailija
58/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi oli tullut sillä välin kun kirjoittelin..

Ihanalta kuulosti tuo talonrakennusprojekti ' pulkkamäkineen ja termospulloineen' .

Minäkin latkin tässä kierrossa muutaman litran sitä inhoamaani mehua, eikä täälläkään ollut mitään eroa havaittavissa... Joten jätän sen kyllä tästä lähtien juomatta. Piinispunkkua olen kyllä juonut, vaikken piinaakaan, mutta punkku onkin nautinnollisempaa juomista. Ei tartte hampaat irvessä nielaista.

vm69

Vierailija
59/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut isotikru,toivotaan että töihin meno saa uutta ajatusta arkeen. Tuo sinun saunareissun kuvaus oli kaikkine hilpetööreineen niin mukavasti ilmaistu ettei ole ennen hymy tullut naamalle kun joku on tädin vierailusta ilmoittanut....sori.

Sävelasteikko;toivottavasti saat ensi viikolla varmistuksen raskaudesta ja pääset nauttimaan odotuksesta täysillä. Kamala jos olet saanut sellaisen käsityksen,tai joku muu kultaisista, että tähän porukkaan on vaikea tulla keskustelemaan. Ehkä se kuitenkin on niin että tulee aina kommentoitua nimeltä niille ketkä lähes päivitäin käyvät täällä kirjoittamassa ja niin nimet jäävät helposti mieleen. Odottajiakin meillä on paljon mutta kaikki eivät ole käyneet kuulumisia kertomassa,mikä on harmi,sillä mukava olisi kuulla kuinka maha kullakin kasvaa. Minäkin muistan kuinka reilu vuosi sitte tungin itseni tähän pinoon vaikka tämähän oli kultaisten enskikoiden-pino. Ei vain tuntunut omille nuo vaihtuvat kuukausipinot tai kolmatta toivovien pino. Ikähaarukka oli niin iso ettei jutut tuntunut omille. Täällä on taas vastaavasti sitä samaa elämäntilannetta kuin itsellä ja iän mukanaan tuomaa glamouria,tiedättehän. Joten sävelasteikko,ei kun mukaan vaan.

Mukava että minealla ollut peli-illat käytössä. Nyt vain toivotaan että tulosta tulee. Minä en ihan saanut isäntää jtp-pelityyliin mutta erittäin kiitettävästi kylläkin. Huomasin että tikuttelukierrossa pelit on huomattavasti vähemmät. Kai sitä säästelee panoksia sopivaan h-hetkeen. Nyt sitten mieskin on ihan hämmästyneenä ihmetellyt innokkuutta kun casino-iltoja on ollut ihan eri tahtiin. Onneksi ei ole tarvinnut houkutella,kädestä otto riittää merkiksi että nyt mennään.... Oviskivuista ja limoista arvelen että ovis oli ke-to tietämissä joten nyt sitten kuumeillaan ei piinata(hah,siitä huolimatta tasan tarkkaan tiedän missä päivissä mennään ja koska tädin pitäisi tulla). Taidetaan sitten mennä vm ja minea hyvin samoissa,vai?

Tosiaan senniina,missä olet,onhan kaikki ok? Ja trattis,missä olet,mitä kuuluu?

Nyt luistelemaan tyttöjen kanssa. Leivoin eilen litran munkkitaikinan ja tuli muutama niitä maitolasin kanssa ahmaistua.Niitä pitää päästä sulattelemaan. Muuten minea,ihan mielenkiinnosta tiedustelen kun tuosta rakentamisesta pidän,minkälaista taloa olette rakentamassa,siis materiaalia? Minä olen aina sanonut että jos olisi aikaa ja rahaa niin tekisin taloja kahden vuoden välein. Toisaalta meillä on minun mielestä meille tontti niin hyvä että joutuisi aina vanhan talon purkamaan jos mielisi uutta. Tästä en halua lähetä mihinkään.

Liukasta luistelu-/hiihtosunnuntaita kaikille!

-pietu-

Vierailija
60/61 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää .. Voi kun tuli hyvä mieli, kun huomasin, että ulkona on kunnon lumituisku :-)) Ihanaa .. Niin kaunista ja romanttista, ja pakkastakin on sellainen -7 astetta, mahtavaa ..

Aloitan omalla navalla: Kaikki hyvin ! Vauva liikkuu siis ' hyppii' ainakin se siltä tuntuu .. Huoh-välillä jopa kivuliasta ja epämiellyttävää, kun samaan paikkaan koko ajan tökkii, mutta aah kuitenkin niin ihanaa. Olen minä vain niin onnellinen, että sain kokea elämässäni edes kerran tämän odotuksen tunteen. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Perjantaina hypisteltiin niitä H&M:sta ostamiani vaatteita ja peittoja, ja lauantaina oli sitten ' ä-pakkauksen' vuoro. Mielettömän laadukkaita vaatteita, peittoja ym laatikko sisälsi, ja moneen kertaan on vaatteet käyty läpi ja ihasteltu, ja nyt tultiinkin siihen tulokseen, ettei laiteta vauvaa omaan sänkyyn vielä, vaan saa nukkua turvallisesti ainakin 1-2kk tuossa söpössä laatikossa, ja laatikkoa kylläkin pidetään sängyssä. Nyt pitäsi vain kehitellä röyhelöitä laatikon reunalle. Vm: Kyllä tuo pakkaus herätti voimakkaan reaktion, nimittäin ihan oikeasti ensimmäistä kertaa tuli sellainen ' oikea' ' todellinen' tunne, että meille tulee vauva ' pian' ;-)) Masu on iso kuin mikä, mutta ä-pakkaus vasta selvitti mistä on kyse .. heh huvittavaa vai mitä .. Ihanaa saada talvivauva, sellainen pakkasnenu, voi kun silloin olisi vielä pakkasta ja lunta maassa .. Muuten, paino on laskenut 2kg ja olen siitä todella onnellinen, eli nyt taas tasan 75kg. Turvotuskin on kadonnut, sormet hieman pullistelevat.

Sävelasteikko: Itse olen samanlainen, hieman sellainen ' ensin' sivusta seuraava ja ehkä sitten kun tunnen oloni turvalliseksi niin aloitan jutustelun. Mä en kykene keskustelemaan ihan ventovieraiden kanssa vaan jähmetyn paikoilleni, mutta täällä netissä voin kyllä pulista ihan huoletta, kun tavallaan kaikki ollaan täällä näiden nickiemme suojissa :-)) Mutta, jos kyse on hyvistä ystävistä, joita on 2 niin silloin olen välillä jopa yli sosiaalinen .. Sävelasteikko toivon todella, että saisit hyviä uutisia neuvolareissulla, ja jos he epäilevät jotakin niin kait he sentään lähettävät parempaan ultraan sitetn sairaalaan ? Älä vain suostu mihinkään ilman parempaa tutkimusta, koska niin monesti olen lukennut, että vauva on saanut ikävän ' tuomion' ja mm. eri lääkärillä käynti on muuttanut tilannetta. Tule kertomaan millaisia uutisia saitte. Tuollaiset mieliala muutokset on ihan normaaleja ainakin täällä .. Välillä olen kuin yhden syönyt ja toista syömässä ja taas seuraavana päivänä olen yli iloinen. Onhan se raskasta miehille, mutta ei pidä unohtaa, että ei se ole helppoa myös meille naisillekaan.

Minea: Teillä on siis talonrakentamis puuhat käynnissä. Itse haaveilen sellaisesta vanhasta puutalosta, mutta kannattaako sellaiseen sijoittaa ? Vanha vaatii paljon korjaamista ja siihen tarvitaan rahaa, joten tietysti uudempi olisi parempi, mutta tykkään niin vanhoista taloista. Ja tahtikin on peleissä ollut jtp-hyvä hyvä, nyt vaan lippu salkoon ja odottamaan mitä tuleman pitää. Ihanaa kuumaa kaakaota ja voileipiä, mikäs sen parempaa ..

Ja pietu lähti luistelemaan .. Ihanaa sekin, itse rakastan luistelua, mutta viikeksi olen luistellut siellä rapakon takana melkein 2v sitten :-((

Pietu ihanaa, että mies ymmärtää yskän jo siitä, kun kädestä otat kiinni. Meillä on aikaisemmin myös pelkkä ' katse' riittänyt kertomaan, missä mennään, mutta nyt ei mies tajua sitten millään, vaikka loisin katseita, kauniisti vihjailisin, ottaisin kädestä tms .. Eieiei, siis nykyään pitää aika suoraan ilmaista asia, mikä on todella epäromanttista :-(( Mutta ymmärrän miestäkin, kait se on hankalaa kun masu on kaikkialla, ja vauva siellä potkii .. Joten siksi ollaankin muutettu sääntöjä ja pelataan hieman ' hidasettua' peliä ;-))

Vm: Itse irvistän aina viinihörpynkin jälkeen, melkein mieluummin juon sitä ' greippimehua' ;-)) Taidan olla jotenkin erikoinen. Mutta kylmä olut menee, ainakin nuo 0% nyt raskaana ..

Hyvää lumista sunnnuntaita kaikille. Ja edelleen Senniinaa huhuilen ..

t. emmi rv-31+0