Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdatteko vessapaperin parempaan kun tulee vieraita kylään?

Vierailija
24.02.2024 |

Aina kun tiedän että vieraita on tulossa kylään vaihdan vessapaperin parempaan kuvioituun vessapaperiin ja kun he lähtevät pois laitan vanhan tilalle. Normaalisti käytän sellaista värjäämätöntä, harmaata paperia joka kuitenkin on myös pehmpeää ja ennenkaikkea sika halpaa, mutta en kehtaa sitä pitää vieraiden näytillä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen vaihtaa.

Vierailija
2/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan halvempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sentään, mutta laitan aina näkyville taide ja matkailulehtiä mitä en siis oikeasti edes lue. Tiedän kyllä että eräskin laittaa "parempaa" kahvia aina vieraille vaikka oikeasti juo jotain halvinta xtraa.

Vierailija
4/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin: vaihdan halvempaan ja huonompaan.

Vierailija
5/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vieraista. Joskus laitan hiomapaperirullan. Harmikseni käytettyä wc-paperia ei saa rullina mistään.

Vierailija
6/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voi sen niinkin ajatella. Nimittäin pyyhin normaalisti perseeni paljaalla kädelläni. Kun vieraita saapuu, otan nopeasti paperin esille, jotteivat pidä minua ihan erikoisena. Teen vieraille myös ruokaa paljain käsin. 

Vierailija
7/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisi köyhänä jotain kalliimpaa Lotusta ja kutsuisi persun kylään. Hyvä idea. 

Vierailija
8/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pinon satasen seteleitä vessanpöntön viereen.

T. hienostorouva

Vierailija
9/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaharjan laittaapi vieraiden ajaksi rullatelineeseen roikkumaan. 

Vierailija
10/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan vaihdan huonompaan. Kahvi on eri merkin pussissa ("Juhla Mokka" on oikeesti Lidlin halpiskahvia) ja keksit Tokmannin euron päiviltä.

Vierailija
11/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vaihtaa vieraita varten eri wc-paperia. Olen siirtynyt halvoista wc-papereista 5-kertaiseen kalliimpaan wc-paperiin (pyyhkii hyvin vähemmälläkin määrällä paperia), joka tulee riittoisuutensa takia halvemmaksi kuin halvat wc-paperit.

Vierailija
12/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joudun ottamaan joka tapauksessa siedettävää paperia, koska mulla on allergia ja joudun niistämään paperiin. Ehkä jopa aivastamaan joskus. Karhea vetäisi nenänpielet rosoiseksi ja kipeäksi. Lisäksi minisiivouksessa se on parempi kuin bakteerinen rätti.

Vierailija
13/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse vaihtaa vieraita varten eri wc-paperia. Olen siirtynyt halvoista wc-papereista 5-kertaiseen kalliimpaan wc-paperiin (pyyhkii hyvin vähemmälläkin määrällä paperia), joka tulee riittoisuutensa takia halvemmaksi kuin halvat wc-paperit.

Paperin merkki ja hinta?

Vierailija
14/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Poistan vessapaperin vessasta, vieraat saavat itse tuoda paperinsa jos aikovat asioida vessassani. Huuteluvedet sentäs tarjoan, ei tartte kuljettaa sankolla.

Vierailija
15/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda. Käytän vain kalliimpaa paperia joka ei tunnu santapaperilta.

Vierailija
16/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina priimaa tarjolla.

Vierailija
17/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaan

Vierailija
18/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Joudun ottamaan joka tapauksessa siedettävää paperia, koska mulla on allergia ja joudun niistämään paperiin. Ehkä jopa aivastamaan joskus. Karhea vetäisi nenänpielet rosoiseksi ja kipeäksi. Lisäksi minisiivouksessa se on parempi kuin bakteerinen rätti.

Rätti ei ole bakteerinen, jos sen huuhtelee hyvin käytön jälkeen ja kuivattaa hyvin. Jos jätät rätin jonnekin altaan pohjalle ruokakokkareisena, niin varmaan onkin haiseva ja kamala. Toisekseen, rätit voi pestä pyykkikoneessa 60 asteessa. Ne eivät ole mitään kertakäyttötuotteita.

Vierailija
19/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan minä käytän omaa vessaani,,, harvoin kun käy vieraita sanon aina että vessa rikki,, ahdistun jos joutuu menemään jonkun muun käyttämään vessaan koska olen bakteerikammoinen!! en käy ikinä missään julkisissa vessoissa työpaikalla tai kahvilassa.

Vierailija
20/31 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kettingillä rullan kiinni seinään, etteivät vieraat vie. Punnitsen myös rullan ennen ja jälkeen vierailun, niin tiedän paljonko käyttivät paperia. Vastavierailulla otan sitten heidän rullastaan saman verran.