Vaihdatteko vessapaperin parempaan kun tulee vieraita kylään?
Aina kun tiedän että vieraita on tulossa kylään vaihdan vessapaperin parempaan kuvioituun vessapaperiin ja kun he lähtevät pois laitan vanhan tilalle. Normaalisti käytän sellaista värjäämätöntä, harmaata paperia joka kuitenkin on myös pehmpeää ja ennenkaikkea sika halpaa, mutta en kehtaa sitä pitää vieraiden näytillä.
Kommentit (31)
En nyt sentään, mutta laitan aina näkyville taide ja matkailulehtiä mitä en siis oikeasti edes lue. Tiedän kyllä että eräskin laittaa "parempaa" kahvia aina vieraille vaikka oikeasti juo jotain halvinta xtraa.
Päinvastoin: vaihdan halvempaan ja huonompaan.
Riippuu vieraista. Joskus laitan hiomapaperirullan. Harmikseni käytettyä wc-paperia ei saa rullina mistään.
No siis voi sen niinkin ajatella. Nimittäin pyyhin normaalisti perseeni paljaalla kädelläni. Kun vieraita saapuu, otan nopeasti paperin esille, jotteivat pidä minua ihan erikoisena. Teen vieraille myös ruokaa paljain käsin.
Pistäisi köyhänä jotain kalliimpaa Lotusta ja kutsuisi persun kylään. Hyvä idea.
Laitan pinon satasen seteleitä vessanpöntön viereen.
T. hienostorouva
Vessaharjan laittaapi vieraiden ajaksi rullatelineeseen roikkumaan.
En, vaan vaihdan huonompaan. Kahvi on eri merkin pussissa ("Juhla Mokka" on oikeesti Lidlin halpiskahvia) ja keksit Tokmannin euron päiviltä.
Ei tarvitse vaihtaa vieraita varten eri wc-paperia. Olen siirtynyt halvoista wc-papereista 5-kertaiseen kalliimpaan wc-paperiin (pyyhkii hyvin vähemmälläkin määrällä paperia), joka tulee riittoisuutensa takia halvemmaksi kuin halvat wc-paperit.
En. Joudun ottamaan joka tapauksessa siedettävää paperia, koska mulla on allergia ja joudun niistämään paperiin. Ehkä jopa aivastamaan joskus. Karhea vetäisi nenänpielet rosoiseksi ja kipeäksi. Lisäksi minisiivouksessa se on parempi kuin bakteerinen rätti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse vaihtaa vieraita varten eri wc-paperia. Olen siirtynyt halvoista wc-papereista 5-kertaiseen kalliimpaan wc-paperiin (pyyhkii hyvin vähemmälläkin määrällä paperia), joka tulee riittoisuutensa takia halvemmaksi kuin halvat wc-paperit.
Paperin merkki ja hinta?
En. Poistan vessapaperin vessasta, vieraat saavat itse tuoda paperinsa jos aikovat asioida vessassani. Huuteluvedet sentäs tarjoan, ei tartte kuljettaa sankolla.
En vaihda. Käytän vain kalliimpaa paperia joka ei tunnu santapaperilta.
Minulla on aina priimaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
En. Joudun ottamaan joka tapauksessa siedettävää paperia, koska mulla on allergia ja joudun niistämään paperiin. Ehkä jopa aivastamaan joskus. Karhea vetäisi nenänpielet rosoiseksi ja kipeäksi. Lisäksi minisiivouksessa se on parempi kuin bakteerinen rätti.
Rätti ei ole bakteerinen, jos sen huuhtelee hyvin käytön jälkeen ja kuivattaa hyvin. Jos jätät rätin jonnekin altaan pohjalle ruokakokkareisena, niin varmaan onkin haiseva ja kamala. Toisekseen, rätit voi pestä pyykkikoneessa 60 asteessa. Ne eivät ole mitään kertakäyttötuotteita.
ainoastaan minä käytän omaa vessaani,,, harvoin kun käy vieraita sanon aina että vessa rikki,, ahdistun jos joutuu menemään jonkun muun käyttämään vessaan koska olen bakteerikammoinen!! en käy ikinä missään julkisissa vessoissa työpaikalla tai kahvilassa.
Minä laitan kettingillä rullan kiinni seinään, etteivät vieraat vie. Punnitsen myös rullan ennen ja jälkeen vierailun, niin tiedän paljonko käyttivät paperia. Vastavierailulla otan sitten heidän rullastaan saman verran.
Eipä ole tullut mieleen vaihtaa.