** SUURPERHEKUUMEILIJAT ** viikko 3!
Kommentit (59)
Täällä edelleenkin siis pähkäilen oireiden kanssa kun viimesinkin testi näytti vain haaleaa plussaa. Nyt päätin etten testaa ennen kun viikonpäästä. Oireina pahoinvointiaallot, nälkä, päänsärky, jatkuva vessahätä, rintojen koko tuplaantunut ja todella kipeät nännit. Alavatsan vihlaisut ja pakotus. Se omasta navasta kuinkas sitä muiden päivä on lähtenyt käyntiin?? Plussatuulia ++++ kaikille tarvitsevilla ja malttia ovista bongaaville ;) Ja muille kuumeilijoille oikein hyvää viikonalkua <3
Täällä ollaan pakkaselta turvassa sisätiloissa..
Sisällä on sentään jääkausi päättynyt :) Rohkeimmat simpat lähtivät eilen matkaan, tosin ne ovat niitä selibaattisimppoja, joiden Mamsellin taltuttamiskyky on surkean huono. Ovat aika vetämättömiä poikamiestyyppejä, jotka ovat kaikessa rauhassa lorvineet monta päivää kiveskeskuksessa pelaten pleikkaria ja juoden keppanaa. Täytyisi oikein tarkastaa asia jostain kuinka se jääkausi vaikuttikaan hedelmöittämiskykyyn.. Jossain ohjekirjassa mainittiin, että ensimmäiset kaverit olis ihan toivottomia tunareita..
Nyt pienin heräsi pakko taas mennä..
selkeä PLUSSA tuli! Olo on onnellisen hämmentynyt!
Risella rv 5
Tämähän olikin hedelmällinen kuukauden alku. Ihanaa.
Pikkuiselle liimaa ja äidille halukset :)
Olipas mukava avata nämä sivut, kun heti tuli noin iloisia viestejä. Täällä odottelen vielä tädin häipymistä ja taitaa odotella mieskin - onneksi. Edellisellä kuumeilulla oli meilläkin pieniä jäävuoria väistettävänä tällä rintamalla. Mutta nyt puhaltelee suotuisat tuulet ainakin harjoittelurintamalla. Vai täytyy niiden simppojen oikein kunnostautua ennen varsinaista maihinnousuaan? No, harjoitus tekee mestarin, eikös;=)
Taidan lähteä tästä vähän puuhailemaan, kun sain lastenhoitoapua - ainakin hetkeksi. Puuhasta ei toki ole puutetta, mutta kun on piru niin kokonaisvaltaista aina tämä kuumeilu, ettei oikein pysty keskittymään mihinkään kunnolla. Parasta aikaa minulle onkin ollut raskaana olo, olen ollut silloin niin aikaansaava, että. On remontoitu taloa ja kunnostettu huonekaluja ja ommeltu lapsille vaatteita yms. Saiskos sitten joskus sellaisen pillerin, jolla olisi sama vaikutus?? Perusluonne kun on laiska......
*Kitta75 kp 5/27-28*
ps. paljon tarroja heitän, että ne haaleatkin viivat voimistuvat.......
ja paljon vauvaliimaa ja parit tarrasukat pienelle alulle.
Varmaan aika uskomaton tunne?
).( palstailu jäi vähälle viimeviikolla kun olen saanut itsestäni tarpeekseni. Kp 10 menossa ja vuodan kuin seula edelleen enkä usko että ilman lääkkeitä edes loppuu :o( huomenna yritän saada itseä niskasta kii ja meen lekuriin. En tiedä mitä tekevät kun olen jo kieltäytynyt kahdeksannesta primolut kuurista. Eiköhän 7 samaa lääkekuuria ilman apua ole jo aika selvä ettei se auta.
Alun perin oli suunnitelmissa raskautua maaliskuussa viimeistään mutta taitaa mennä koko vuosi tähän hommaan... mutta ei voi mitään. Menee minkä menee. En nyt kovin masentunut ole vaan kyllästynyt ja uskon kuitenkin vahvasti että plussa tulee tänä vuonna :o)
Osaako kukaan sanoa mitä eroa on terolutilla ja primolutilla?? netistä kun luin niin käyttötarkoitus on minusta ihan sama eli vuotohäiriöihin yms. Täällä kun kaikki tuntuu syövän terolutia ja vain minä syön primolutia (en tosin enää koske tikullakaan).
Tässä pitäisi alkaa suunnitella loppukuulle kolmosen 4v synttäreitä. Muistan kun hän syntyi niin aamulla kun synnytys käynnistyi oli -32 astetta pakkasta. Siinä arpoi mummut ja papatkin että mikä auto mahtaa olla toiminta ykkyinen että rouva pääsee sairaalaan :o)
Itseensä kypsähtänyt Niiloakseli kp 10/29-39
Olenpas ollut pois täältä joulusta lähtien(?).. Tai kuitenkin jossain viime vuoden puolella viimeksi käynyt.. Tuntui, että alkaa nuo ajtukset pyörimään liikaa tuon vauva touhuilun merkeissä, joten rauhotin ihan kokonaan tilanteen ja keskityin johonkin ihan muuhun.. Ja kuinkas päsikään käymään... Aamukahvit ei enää maistuneet, väsynyt olo valtasi ja pientä pahoinvointia.. Laitoin kaikki nämä oireet meillä päin pyörineen vatsataudin piikkiin, kunnes sitten oli jo tätikin myöhässä viikon. Tänään kauppareissulla pyörähdin apteekin kautta ja sain kaksi selkeää viivaa raskaustestiin.. Eihän tätä mahda uskoa todeksi, saan siis neljännen lapsen.. toivottavasti kaikki menee putkeen. Kahdella lapsella jo synttärit syyskuun lopulla ja sinnehän tämänkin laskettuaika osuu.. =)
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!
Täällä kuumeilen kolmannen lapsen alulle saamisesta ja isäntäkin innostui lopullisesti, kun tässä vuoden vaihteessa tuli kaksikin dokkaria lapsen kehityksestä kohdussa (muistaakseni neloselta ja kolmoselta). Vaikka talo käykin kohta pieneksi, niin suurperhe (lapsia n. 4-5), olisi ihanaa!!! Jos vain Luoja suo!!!
NiLaCaMa:tänne vaan kuumeilemaan vaikkei vielä olekkaan ajankohtaista!Täällä sitä kuulee suurperheiden arjesta,iloista ja suruista!
Itse odottelen kuudettani syntyväksi maaliskuussa ja pian varmasti kuumeilen jo seitsämättä=)Melkeimpä nyt jo,ainakin on jo ajatuksissa vilahdellut!
Mutta nyt mentävä,tuli äkkilähtö,isompaa autoa katsomaan.mies hoputtelee taustalla,kirjoitn illemmalla lisää!
L+5+rv 30+
Jopas niitä plussia nyt sitten rupesi satelemaan :)
Muistan kyllä itsekin tän nelosen kans, että heitin kuumeilut ja ostin tädille kuukupin.. Sithän se rouva ei tullutkaan ;)
Siksi täällä roikun kun odotan yhtä tärkeää sähköpostia.. ja taas on mentävä..
Onnea ihan mahdottomasti, Risella ja @piiu@!!!!
Mua ei sitte tarvi tässä kierrossa onnitella, ainakaan vauva-asioissa...
Perä vuotaa ku epäkunnossa olis, prkl...
Aamulla olin ihan saletti, että raskaana olisin, sen verran oli kamala olo, on edelleen sillä erolla, että tosiaanki vuotaa..
Nyt oliski sitte kierto sen 29, mitä se oli ennen viime raskautta, joten pidetään nyt edes sitä normaalina..
Ja taitaa vaan olla pitempi mahatauti kysees, oksettaa oikeesti, eikä mikää maistu, mutta eikö tästä sitte selvitä taas. Lyhyt ikäero senkun venyy vaan..
Mutta onnittelut siis plussanneille ja ++++säteitä kaikille muillekkin!
Hemppa huonolla tuulella..
Kauheesti ei uskalla viä hehkuttaa...täällä taustailen viä kuumeilijoissa jonkin aikaa, että varmaan uskon vauvan-alun olevan täyttä totta...
Laskettuaika olisi 23.9 jos pikkunen pysyy mukana loppuun asti. Onnea muuten @piiu@ myös...minullekin neljäs tulossa.
Onnea Risella ja @piiu@.Taas ihania uutisia.
Vierähti melkein viikko edellisestä palstailusta.Minä tein myös testin viime viikolla kun täti piinasi minua todella pitkään.Yksi viiva ilmestyi vain.NYYH!!!Onhan minulla se kierukka edelleen ja vaikka kierto on yleensä niin säännöllinen,todennäköistä oli että sieltä se täti kuitenkin saapuu, silti minulla oli pienen pieni toivo että jos olisin raskautunut.
Täytyy varmaan ottaa miehen kanssa vakavasti puheeksi tämä vauvakuumeasia.Jotenkin tuntuu että ottaa voimille se kun itsellä kuume on korkealla ja mies ei ole kiinnostunut asiasta.Jos en saa miehen päätä käännettyä niin ilmeisesti on tyydyttävä tilanteeseen.Se varmaan on kovin vaikeaa,jos niin käy.
Tänään kävi ystäväni ihanan 2kk:n ikäisen vauvan kanssa kylässä.Voi miten suloinen vauva!!!Sellaisen pienen käärön kun saisi...Pitäkää peukkuja kovasti.Yritän keskustella miehen kanssa illalla asiasta.
ONNEA PALJON, sitä tarvitsette myös jatkossa! Aivan mahtavia
uutisia.
Täällä olen miettinyt mistä sen sitten tiedän, jos onni käy? En kai
voi ravata joka vko testejä ostamassa ja onhan se typerää
niitä jatkuvasti tehdä mutta en mistään voisi tietää jos olisinkin
raskaana. Minulla on aina ollut erittäin vähän, jos lainkaan oireita
aluksi. ja kun ei sitä tätiäkään vaan näy ei kuulu. Turhauttavaa!
Mukavaa kun tuli lunta, toivotaan nyt ettei ihan heti lähde pois,
vaikken sitä sit ihan juhannuksellekaan asti toivo olevan...
Meidän vaavi on saanut nelosvaihteen päälle ja on se kyllä
kumma miten säätimet ja puhelimet on niin ihania. täytyy varmaan
käydä ostamassa babysäädin.
kuumeinen pearl
Ekaksi onnittelut plussanneille!
Meillä lapset päätti alkaa sairastaa, kuumetta ja nuhaa pienimmillä, ääh..Ei uloskaan nyt pääse joten pitää keksiä täällä sisällä tekemistä. Niinhän tuo tuntuu vaikealta edes leikkiä kun tyttö 2v makaa vain sängyssä. Ei muutkaan osaa sitten keksiä kun ei ole kaveria.
Arvatkaas mitä eilen tein? Tilasin netistä raskaustestejä! :D En kyllä tiiä milloin niitä sitten tarvitaan mutta ihan jännitti kun tein tilausta ;) Jos nyt pääsis testailemaan jo kuun vaihteessa, hui!
Kolme testiä tilasin, sellaisia erikoisherkkiä. Varoiteltiin kyllä että saattaa antaa väärän positiivisen tuloksen jos liian aikaisin testaa, jos sattuukin että raskaus keskeytyy ennenkuin vuoto edes virallisesti pitäis alkaa.
Ajattelin siis kiltisti odottaa oikeaan päivään asti.
Ja mukavempi tilata kyllä suoraan kotiin nuo testit kuin hakea pienen paikkakunnan apteekista. Täällä kun lähes jokainen tuntee toisensa ja pian juttu leviää jos joku sattuu näkemään..
meillä ois tieten nyt tärppipäivät ;) Oispa se isäntä nyt kiltisti kotona. :D Vaikka töistä ei niin pois ollakaan, saati sitten kun meidän kotia rakentaa lisäksi. Eiköhän sitä taas yöllä nähdä ;)
Neppiskö se kirjoittelee niitä hauskoja juttuja? Jatka samaan malliin! Oli niin hauska lukee, viikko alkoi hymyillen :D Mukava jos jollain mielikuvitus ja juttu luistaa!
-heppu, lähtee ruokkimaan joukkojaan-
Pakko on avata äänensä ja onnitella plussanneita. Siispä ONNEA, toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti.
Mulla on jotenkin murhemieli. Voi kun asiat olisi toisin. Jotenkin en tunne kuuluvani tänne(kään) porukkaan. Tai tulee sellainen haikea olo, kun lukee teidän viestejä. Toiset kun laskee kiertopäiviä jne ja minä lasken, että mihin väliin pitäisi tilata aikaa klinikalle, ettei lomat iske juuri väärään saumaan, ja ettei siittiöiden pakastusopimus ehdi umpeutua ja että olisi rahaa mennä ja... *hakkaa jo päätä seinään*
Taas kerran meinaan katkeruus pilkistää ovenraosta. Ois se kiva, kun sais ihan kotona lakanoiden välissä yrittää sitä vaavia. Ja joka kuukausi jännätä. Ja...
No joo, tää on taas niitä päiviä, parempi palailla joskus toiste;)
Siirryn leikkimään ihanaisten lasten kanssa, niin helpottaa vähän =)
joten kaikille plussanneille OIKEIN PALJON ONNEA ja niitä tarrasukkia (0= !!!
Pikkukakkonen kirjoittele vain tänne, kyllä sinä joukkoon kuulut. Mehän voimme sitten sinun kanssasi jännäillä ennen klinikalle menoa ja sitten sen jälkeen =0 ) !! Häntä pystyyn , toivon, että pian pääsette klinikan hellään huomaan ja saatte toivotun tuloksen (0= !!
).( minun napaani ei ihmeitä kuulu, paitsi ettei sitä plussaa ole näillä oireilla tulossa ... kp 26-24/30.
Tuo kurja sää saa kyllä varmastikkin aina aika ajoin oman mielen hieman mustaksi )0=. Kyllä minä kuitenkin sitkeästi aamulla vesisateessa lasten kanssa kävin kävelemässä, saatettiin kakkonen kouluun ja hyvää kyllä teki.
Täällä ei siis kummoisia, huomenna edessä luomenpoisto ja hieman hirvittää :0/ ...
Mami +4
Taalla sita vaan pyoritaan, ennen aamutoimia on pakko kayda lukemassa vklopun jutut!
Viikonloppu meni aivan normaalisti, oli serkkutyton 10 v synttarit, muuten vaan kotosalla.
Sairaatkin alkaa parantua, yskaa tietysti viela kaikilla, mutta pahimmasta paastiin eroon...
Eipa tassa muuta, voikaa hyvin
- levinia rv 5+1 -