Ärsyttävä "ongelma", näytän ihan yhdelle julkkikselle.
Ja tämän takia minulle tulee julkisilla paikoilla jatkuvasti eteen tilanteita että joku tuntematon tulee räyhäämään, pyytämään nimmaria, juttelemaan tai häiritsemään. Ei ole vitsi eikä trolli, tämä on oikeasti ihan hirveää. Olen yrittänyt muuttaa ulkonäköäni mutta ei auta. Harkitsen ihan vakavissani että alkaisin lihottaa itseäni, jos se tepsisi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hanki sometili ja tee jotain tiktokkeja look-a-likena. Esim Ariana Granden, Lana Del Reyn ja Marilyn Monroen näköisten olen huomannut tekevän tällaisilla rahaa.
Yksi kaverini ehdottelee tätä :D en ole missään somessa enkä luonteeltani sellainen, että tuosta tulisi mitään. Pahin painajaiseni olisi olla oikeasti joku tiktok-some-iltapäivälehtijulkkis. Ap
Myötätuntoni, eräs kaverini näyttää ihan Marinille. Tällä on aika villejä tarinoita kohtaamisista ihmisten kanssa. Ei hyvällä tavalla.
Tämän näköisiä on aika paljon muitakin mutta onko "julkkis"?
Onko ihmiset oikeesti niin röyhkeitä, että menevät pyytämään samaan kuvaan jotsin julkkista, tai sen kaksoisolentoa? Säälittävää 🥸
Miks se on salaisuus keneltä julkkikselta näytät? Eihän se sua mitenkään paljasta jos kerrot.
Tylsille tyypeille kerrot heti että olet tavallinen Maisa Möttönen ja jänniksille vasta seuraavana aamuna.
Se, että olet nainen ja näytät ihmisten mielestä Mattiesko Hytöseltä on pelkästään kohteliaisuus. Kaikki eivät pysty samaan.
Ei haittaa täällä yksi jolla on huono kasvomuisti!
En tunne Katri Helenasta nuorempia julkkisia!Ja Juhani Veijonen, Jorma Pulkkinen ym ovat ne , jotka tunnen siis ei enää heitä nuorempia .vaikka ois joku julkkis ollut monta kertaa telkkaris en tunnista häntä on paljon saman näköisiä ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä näytät sille julkkikselle?
Tietenkin munaa. Aina on hyvä hetki näyttää sitä. Se julkkiskin valitettavasti näyttelee.
-Ap
Hanki sometili ja tee jotain tiktokkeja look-a-likena. Esim Ariana Granden, Lana Del Reyn ja Marilyn Monroen näköisten olen huomannut tekevän tällaisilla rahaa.