Tinder-mies kutsui ekoille treffeille ravintolaan! Miten kieltäytyä
Kommentit (63)
Apuva en osaa kommunikoida ihmisten kansa!! mikö avuksi
No jos kompleksit on tuota tasoa pysy sinkkuna
Kiitos kutsusta mutta mentäiskö tällä kertaa tekemään asiaa X? Ja tähän siis se mitä itse haluat tehdä.
Ei ole varaa, sano suoraan. Et halua syödä.Mitä HALUAT itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa, sano suoraan. Et halua syödä.Mitä HALUAT itse asiassa.
Mies sanoi maksavansa.
ap
Eikö vaikuta tarpeeksi "jännämieheltä"?
Älykääpiö. Turha pyristellä kun paska jo housuissa. Olisit miettinyt ennen tinderprofiilin tekoa. Et tietenkään voi kieltäytyä
Oon ollut ekoilla treffeillä lounasravintolassa. Hauska muisto on kun mies huomautti et voin ottaa mukaan syömättä jääneen sämpyläni. Se siis kuului annokseeni mutta en jaksanut syödä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaikuta tarpeeksi "jännämieheltä"?
Ilmiselvästi ei.
No hyvä paikka kysyä tulot, et mitä viitsii tilata ruuaksi.
Haluaako nähdä kun työnnän haarukan suuhuni? Haluaa nähdä avonaisen suuni?
ap
Mikset menisi? Minä ainakin menisin, jos siis mies kiinnostaa.
Minä kävin yhden miehen (ei tinder koska siellä en ole koskaan ollut) kanssa ekoilla treffeillä teatterissa ja sen jälkeen ravintolassa syömässä. Ihan kiva ilta mutta ei sitten sen enempää napannut joten se jäi siihen.
En lähtis. Jos on kiusallista niin tilanne venyy liikaa.
Sen takia kahvit rai viinilasillinen on parempi. Voi heittää huikalla huiviin ja sanoa moido, tää oli tässä; ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako nähdä kun työnnän haarukan suuhuni? Haluaa nähdä avonaisen suuni?
ap
Haluaa nähdä. Ja samalla miettii, mitä muuta sinne suuhun voisi työntää. Jälkiruokana. Sehän on selvää.
Mikä siinä AP sua ahdistaa niin paljon? Yleensä ihmiset nauttivat kun pääsevät ravintolaan syömään.
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanss. Näistä treffeistä 21 oli illallinen ravintolassa, kolmet kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallistreffit olivat parhaimpia.
Vein takavuosien tyttökaverin Rossoon pizzalle. Oltiin tavattu ja tanssittu pari hidasta ravintolassa valomerkin aikoihin.
Seuraavana päivänä nähtiin pizzalla.
Sano, että menisit ekalla kerralla mieluummin drinkille.
Daa. Ei kiitti.
(Mennään mielummin kahville)