Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kutsui ekoille treffeille ravintolaan! Miten kieltäytyä

Vierailija
24.02.2024 |

En halua syödä tuntemattoman kanssa!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekaan ei erityisemmin nappaa ravintolatreffit, ihan siitä syystä etten juuri muutenkaan käy ravintoloissa. Jos mies ehdottaa vieläpä jotain hienoa paikkaa, tulee heti vaikutelma, että ei olla ehkä ihan samanhenkisiä.

Sama täällä. 

Vierailija
42/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ettet millään ehdi koskea olet tapasi mukaan naimassa kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuva en osaa kommunikoida ihmisten kansa!! mikö avuksi

Ai jaa.  Miksi sitten olet Tinderissä, etsimässä itsellesi kumppania, tai jopa elämän kumppania?

Kerrohan se meille muillekin?

Ja jos sinua kiinnostaa, vain yhden yön seksikumppanit, tai pelkät seksuaalisten tarpeitesi tyydyttäjät,

viikottain / kuukaisittain,  ole hyvä ja kerro se jo profililssasi.

En tiedä onko kommentoija mies vaiko nainen, mutta siitä olen olen aivan varma,  että ainakin osa Tinderissäkin olevista miehistä, etsii tosimielessä itselleen pysyvää seuraa / kumppania.

itse ole 26 vuotias mies, joka opiskelujen ja tutkinnon jälkeen, olen muuttanut täysin vieraalle paikkakunnalle, sieltä saamani työpaikan vuoksi.   Pitkästä aikaa, nyt kun olen suorittanut koaikani ja minulla on vakituinen työpaikka, minulla on tarpeeksi vapaa-aikaa.

Entinen parisuhteeni päättyi siihen, kun silloinen tyttöystäväni lähti vaihto-oppilasksi eteläeurooppalaiseen  yliopistoon, ja ihastui ja lopulta rakastui pysyvästi,  siellä opiskelikaveriinsa.

Näinpä. Sellaista elämä on.    Hieman intorovertin ihmisen ei todellakaan ole aina helppoa löytää edes seurustelukumppania.   

Toki täss iässä on laajalti tietoa pika-ja satunnaiskumppaneista.

Mutta se ns. sielunkumppani ( sikäli mikäli, sellaista on edes on edes olemassa...) on edelleen hakusessa.

M 26 v

Vierailija
44/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekaan ei erityisemmin nappaa ravintolatreffit, ihan siitä syystä etten juuri muutenkaan käy ravintoloissa. Jos mies ehdottaa vieläpä jotain hienoa paikkaa, tulee heti vaikutelma, että ei olla ehkä ihan samanhenkisiä.

Se on tietysti miehellekin helpompaa että ilmoitat suoraan ettet ole kiinnostunut kulinaarisista nautinnoista. Eivät kaikki miehet halua mitään kotonaan lihapiirakkaa ja roskaruokaa mutustavaa tai abc:llä lehtipihviä purevaa naista riesakseen.

Vedit heti toisen ääripään. Olen itse asiassa todella tarkka siitä mitä pistän suuhuni ja se onkin yksi suurimmista syistä, miksen juuri käy ravintoloissa. Tykkään enemmän kokkailla itse. Lihapiirakka ja abc eivät kuulu elämääni.

Kyllä tuommoinen iloton terveysnassekin

En mä tarvi montaa miestä, yksi riittää.

Vierailija
45/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että menisit ekalla kerralla mieluummin drinkille.

Ehdota, että ekana drinkille ja sitten naimaan. Jos käy, niin mennään.

Vierailija
46/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota, että ekana drinkille ja sitten naimaan. Jos käy, niin mennään.

Jos siellä drinkkilasin äärellä kaikki sujuu OK, niin mikä jottei 

Vierailija
47/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa, sano suoraan. Et halua syödä.Mitä HALUAT itse asiassa. 

Mies sanoi maksavansa.

ap

Älä suostu. Tuo on miehen keino saada sinut kiitollisuuden velkaan.

Kiitollisuutta voi osoittaa helposti.

Vierailija
48/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua invavessassa. Jäät mieleen.

Vierailija
49/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako nähdä kun työnnän haarukan suuhuni? Haluaa nähdä avonaisen suuni?

ap

Haluaa nähdä. Ja samalla miettii, mitä muuta sinne suuhun voisi työntää. Jälkiruokana. Sehän on selvää.

Jälkiruoaksi kermat suuhun.

Vierailija
50/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mikä siinä AP sua ahdistaa niin paljon? Yleensä ihmiset nauttivat kun pääsevät ravintolaan syömään.

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanss. Näistä treffeistä 21 oli illallinen ravintolassa, kolmet kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Illallistreffit olivat parhaimpia.

Eikö sinun pitänyt olla tänäänkin treffeillä?

Vierailija
51/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään söisi Mr.Tokmannin kanssa, miksi sinäkään siis Tinder-miehen kanssa?

Vierailija
52/63 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ensimmäisiä treffejä pitää järkätä julkisilla paikoilla! Jos et pysty syömään vieraan kanssa niin sulla on varmaan päässä vikaa?

Vierailija
53/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ensimmäisiä treffejä pitää järkätä julkisilla paikoilla! Jos et pysty syömään vieraan kanssa niin sulla on varmaan päässä vikaa?

Mieluummin kutsun kotiini ja kokkaillaan yhdessä. 

Vierailija
54/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtis. Jos on kiusallista niin tilanne venyy liikaa.

Sen takia kahvit rai viinilasillinen on parempi. Voi heittää huikalla huiviin ja sanoa moido, tää oli tässä; ei nappaa.

Ulkona syömään jonnekin Fransmanniin, tai mitä näitä nyt on, se vie pari tuntia. Kahville tai drinkille, pääsee pois jo alle puoleen tuntiin jos ahdistaa.

Vierailija
55/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut ekoilla treffeillä lounasravintolassa. Hauska muisto on kun mies huomautti et voin ottaa mukaan syömättä jääneen sämpyläni. Se siis kuului annokseeni mutta en jaksanut syödä sitä. 

Siis nuuka mies 😅

Vierailija
56/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kompleksit on tuota tasoa pysy sinkkuna<<<< JA PYSY POIS TREFFI PALSTOILTA!

Vierailija
57/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kutsun kotiini ja kokkaillaan yhdessä. 

Ekoilla treffeillä ei mennä kummankaan kotiin kokkailemaan.

Vierailija
58/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drinkille meno on huono idea, koska jos juoma kihahtaa päähän, niin saattaa tehdä arviointivirheen ja puhua asioita joita katuu jälkeenpäin.  Toiseksi omalla autolla päsee nopeasti pois, jos ei nappaa.  Isojen kaupunkien keskustat on tietenkin asia erikseen.

Vierailija
59/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Drinkille meno on huono idea, koska jos juoma kihahtaa päähän, niin saattaa tehdä arviointivirheen ja puhua asioita joita katuu jälkeenpäin.  Toiseksi omalla autolla päsee nopeasti pois, jos ei nappaa.  Isojen kaupunkien keskustat on tietenkin asia erikseen.

Jos on niin huono viinapää, että jo yhdestä drinkistä alkaa sekoilemaan ja tekemään virhearviointeja, niin on parempi pidättäytyä kaikesta alkoholista koko loppuelämän ajan.

Vierailija
60/63 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä, etteivät naiset vaadi mieheltä minkään näköistä vaivannäköä! Kahvitreffeille siis jatkossakin.