Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä mennä töihin kun saan joka kuukausi Kelasta 1400€/kk tilille 2 minuutin työllä?

Vierailija
24.02.2024 |

Onko järkeä mennä töihin kun saan joka kuukausi Kelasta 1400€/kk tilille 2 minuutin työllä?

Kommentit (450)

Vierailija
81/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa, HV!

Kyllä saan, toimeentulotuki hakemuksen tekemiseen menee 2 min ja saan rahat tilille

Ap

Työmarkkinatuki on noin 600e , eikä 1400.

Osaatko lukea? En saa työmarkkinatukea vaan toimeentulotukea.

Ap

Et voi PELKKÄÄ toimeentulotukea saada.

Vierailija
82/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö mistä ne rahat tulee? Ihmisiltä jotka käyvät duunissa ja maksavat veroja.

Ymmärrän. Ne tulee Kelan taikaseinästä ja loput minun mielukuvituksestani.

Ap

Älä esitä minua

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa, HV!

Kyllä saan, toimeentulotuki hakemuksen tekemiseen menee 2 min ja saan rahat tilille

Ap

Ap

Olen viimeiset 6 vuotta saanut että enköhän minä tiedä

Ap

Vierailija
84/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette noin älyttömän sinisilmäisiä? Menkääpä huviksenne Kelan sivuille ja laittakaa toimeentulotuki laskuun yhden henkilön asumistueksi 400 euroa ja vuokraksi 900 euroa. Sen jälkeen laskekaa asumistuen ja toimeentulotuen määrä. Kokeilkaapa lisätä laskuriin sen jälkeen vielä vaikka sähkölasku, lääkekuluja ja terveydenhuoltomaksuja. Niinpä. Tämän takia myös toimeentulotukea pitäisi ehdottomasti laskea. 

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Toimeentulotukilaskuri on SUUNTAA-ANTAVA. Se ei ole mikään tae siitä, että tukea saa juuri sen, mitä laskuri näyttää. 

Kyllä Kelan laskurit on itse asiassa hyvinkin luotettavia. Jos et edelleenkään usko tätä niin mietipä asia niin, että perusosa on päälle 500 euroa. Tämä tulee jäädä asumiskustannusten, lää

Saan itse tt-tukea, joten tiedän, miten asiat ovat. Siksi on helppo sanoa, että ap puhuu puhdasta paskaa. Alkaen siitä, että asumistuki olisi 500€. Ei ole lähellekään sitä edes Helsingissä. 

Vierailija
85/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaan sitten kun tuo raha alkaa sulla vähenemään.

Vierailija
86/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain parhaimmillaan 1800€ tukia toimeentulotukineen kahdestaan lapsen kanssa. Hyvin sillä maksoi lapsen ja mun menot.

Sossusta vielä lapsen tarvikkeisiin 100€.

Ihan älytöntä paapomistahan tuo on. Itse kärsin useamman vuoden ajan mielenterveysongelmista, ja se paistoi niin kauas olemuksesta, ettei kukaan halunnut palkata. 

Nykyään saan saman verran nettona (1800) ja käyn kyllä töissä enemmän kun mielelläni.

Vierailija
87/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö mistä ne rahat tulee? Ihmisiltä jotka käyvät duunissa ja maksavat veroja.

Ymmärrän. Ne tulee Kelan taikaseinästä ja loput minun mielukuvituksestani.

Ap

Älä esitä minua

Ap

En tietenkään. Olen sinä.

Ap

Vierailija
88/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette noin älyttömän sinisilmäisiä? Menkääpä huviksenne Kelan sivuille ja laittakaa toimeentulotuki laskuun yhden henkilön asumistueksi 400 euroa ja vuokraksi 900 euroa. Sen jälkeen laskekaa asumistuen ja toimeentulotuen määrä. Kokeilkaapa lisätä laskuriin sen jälkeen vielä vaikka sähkölasku, lääkekuluja ja terveydenhuoltomaksuja. Niinpä. Tämän takia myös toimeentulotukea pitäisi ehdottomasti laskea. 

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Toimeentulotukilaskuri on SUUNTAA-ANTAVA. Se ei ole mikään tae siitä, että tukea saa juuri sen, mitä laskuri näyttää. 

Kyllä Kelan laskurit on itse asiassa hyvinkin luotettavia. Jos et edelleenkään usko tätä niin mietipä asia niin, että perusosa on päälle 500 euroa. Tämä tulee jäädä asumiskustannusten, lää

Ja huvittavinta (vituttavinta) tässä on se, että vaikka tienaan ihan ookoo niin minun kuukausittain maksamat verot (eikä riitäkään!) menee siihen, että ap saa maata kotona. Jos nyt näin yksinkertaistaa. 

Vierailija
89/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa, HV!

Ap

Ap

Totta kai voi saada pelkkää tt-tukea. Miksi ei voisi? 

t. eri

Vierailija
90/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oikeisto tarjoaa keksimäänsä miljonääriköyhää tekosyyksi sadistiselle toiminnalleen!

Ajatella että on ihmisiä jotka tämänkin ääliömäisyyden uskovat!

Vierailija
91/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap väittää että saisi pelkästään ruokaan 590e. Totuus on että suunnilleen 400 e on se summa joka jää ruokaan laskuihin y.m! 

Älkää vastatako tälle provoilijalle!

590€ jää vuokran, sähkön ja kotivaakutuksen jälkeen

Ap

No ei tod jää!!!

Vierailija
92/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa, HV!

Ap

Ap

Ap

Sitten joku on pahasti pielessä. Toimeentulotuki on viimesijainen tukimuoto, jos työmarkkinatuki ja asumistuki eivät riitä.

Vierailija
93/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kelan laskurit on itse asiassa hyvinkin luotettavia. Jos et edelleenkään usko tätä niin mietipä asia niin, että perusosa on päälle 500 eu

Paitsi, ettet maksa kuukaudessa lähellekään 1400€ veroja. Eli sinäkin puhut paskaa. 

Vierailija
94/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa, HV!

Ap

Ap

Ap

Sitten joku on pahasti pielessä. Toimeentulotuki on viimesijainen tukimuoto, jos työmarkkinatuki ja asumistuki eivät riitä.

Miksi luulet, että kaikki saavat työmarkkinatukea?

t. eri

Vierailija
95/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kelan laskurit on itse asiassa hyvinkin luotettavia. Jos et edelleenkään usko tätä niin mietipä asia niin, että perusosa on päälle 500 eu

Katso itse vaikka kuvasta idiootti

Tässä on kuva tuista mitä saan: https://imgur.com/a/H6B2cpq

Ap

Vierailija
96/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kela.fi/toimeentulotuki?pk_campaign=Toimeentulotuki&pk_sour…

"Voit hakea toimeentulotukea, jos rahasi, varasi ja muut Kelan tuet eivät riitä välttämättömiin arjen menoihisi, kuten ruokaan ja asumiseen."

Vierailija
97/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkeä että asuntosijoittajat saavat vähentää vastikemaksut verotuksessa? kumminkin vuokralaiset maksavat sijoittajalle vastikeet +asuntolainan kuukausilyhennyksen sekä mahdollisen tuoton.

Joten kela maksaa vastikkeen sekä vuokran, josta menee tuplatuotto asuntosijoittajalle josta valtaosa käytännössä verottomana.

Eihän tästä pidä eikä voi leikata Petteri Orpo?

Vierailija
98/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joille maksetaan koko vuokra on vaikeasti työllistettäviä ressukoita, sairaita tai hörhöporukkaa. Ei sitä helpolla saa ja lisäksi nykyään kehotetaan muuttamaan halvempaan tai tuki loppuu. 

Kaikille toimeentulotuki asiakkaille maksetaan koko vuokra. Minulla 800€/kk vuokra maksetaan kokonaan.

Ap

No niin. Tässähän tämä paskapuhe paljastui. Ei todellakaan makseta koko vuokraa kaikille vaan asumiskulujen jälkeen pitää jäädä noin 500 e/ nuppi käyttörahaa. Ollaan saatu asumistukea 300- 400e/ kk, vuokra oli silloin noin 850e/kk. Silloin jos maksetaan koko vuokra niin pitää olla useampi lapsi ja kumpikin aikuinen tai yksinhuoltaja työtön. Asunnon koossa ja vuokrassa saattaa lisäksi olla paikkakuntakohtaisia rajoituksia. Miksi näin typeriä valheellisia juttuja edes julkaistaan. Rupeaa olemaan MV- lehden tasoa. Eli alinta julkaistua tasoa.

Vierailija
99/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso itse vaikka kuvasta idiootti

Tässä on kuva tuista mitä saan: https://imgur.com/a/H6B2cpq

Ap

Ei kukaan sinun paskalinkkejäsi klikkaile auki. Ties mitä viruksia niissä on. Eikä jankkaaminen muuta sinun keksittyä tarinaasi todeksi, vaikka miten polkisit jalkaa. 

Vierailija
100/450 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kelan laskurit on itse asiassa hyvinkin luotettavia. Jos et edelleenkään usko tätä niin m

No joo, totta siinä mielessä, että meneehän siitä telleihin ja lelleihin iso siivu, mutta pointtina oli se, että tarvitaan aika paljon keskituloisia elättämään aapeen kaltaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi