Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?

Vierailija
24.02.2024 |

Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?

Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän, et kortsun kanssa tuntuma ei oo yhtä hyvä kuin paljaalla, MUTTA haluan ehkäistä raskauden ja taudit. Se on siis kortsulla tai ei lainkaan. 

Kortsusta ruikuttava mies on turn off, en helvetissä anna paljaalla. 

Vierailija
102/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylät HIV tippuri  ehkä kannattaa miettiä missä muniaan liottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdoton ymmärtää, selväähän se ettei tunnu niin hyvältä kondomin kanssa. Ei se naisestakaan tunnu. Siksipä seksiä vain vakituisessa suhteessa, ei se irtopano tunnu missään, kun pitää kondomia käyttää, mieluummin ilman.

Vierailija
104/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää miten kaikki tapaamani naiset ovat halunneet, että käytetään kondomia alussa, mutta suhteen syvennyttyä ollaan siirrytty panemaan paljaalla ilman sp-testejä. Logiikka?

Jos jollain se tauti on, niin onhan se ollut jo suhteen alussa, kun on kondomin kanssa vedetty ja ei ole mihinkään poistunut, vaikka suhde on vakaammalle pohjalle ehtinyt.

Kaikki ovat myös olleet suuseksiin valmiita ilman kondomia jo alkuvaiheessa. Eikö naiset ymmärrä, että sp-taudit tarttuvat limakalvokontaktissa. Ei siihen yhdyntää tarvita.

Onneks miehet eivät ole tollasia.

Vierailija
105/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin tuollaisen miehen, joka panisi paljaalla ja nauttisi siitä tunteesta, vaikka mulla onkin tauti:(. Sellaisen haluaisin, joka ei  välitä.

Vierailija
106/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näin tautista porukkaa löytyy.

Itse olen pannut naturellina yhden yön muijat ja tyttöystävät, eikä ole yhtään tautia tullut.

Et tietenkään, kun et ole käynyt testeissä.

Vierailija
107/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittekö sitä iik, ei kumia-tyyppiä tuuppaa joku hivipositiivinen aunukseen ilman kumia, niin ehkä sitte herää

Vierailija
108/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aunuksessahan ne lähitaistelut aikoinaan käytiinkin.617

Vierailija
109/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan tykkää kumin käytöstä. Yksi kymmenestä sitä ehdottaakin. Itsellä aina pelko ettei tule raskaaksi joten lopuksi aina suihim tai kakkoseen. Eikä yhtään tautia ole ollut ikinä. Varmaan siksi kun en asu missään Helsingissä

Vierailija
110/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan tykkää kumin käytöstä. Yksi kymmenestä sitä ehdottaakin. Itsellä aina pelko ettei tule raskaaksi joten lopuksi aina suihim tai kakkoseen. Eikä yhtään tautia ole ollut ikinä. Varmaan siksi kun en asu missään Helsingissä

No missä asut?

Vierailija
111/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ajattelee tässä kuin nainen. Naiselle on aivan sama tunne riippumatta siitä, onko hänen dildossaan kumi päällä vai. Vain se täyttymyksen tunne ja jyskytys ratkaisevat! Miehelle taas sillä on suuri merkitys, koska kalu ja tuntohermot ovat sen kumin sisällä.

Vierailija
112/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laiskuuttaan keksii ja kehittelee tekosyitä ettei epävarma erektio laske sillä välin kun pukee kumisukkaa pikku töppöseensä. Tolla ajatusmallilla jää suuri osa pipareista nauttimatta.

113/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten surullista, mies sitten vaan tumputtaa. 

Vierailija
114/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi juuri ennen minun tapaamistani saanut antibioottiresistentin kupan, tippurin, tai hivin tai herpeksen, niin sitten olisi vain huono tuuri.

En kuitenkaan käyttäisi kondomia, koska tuntuu ilman paljon paremmalta ja siinä muodostuu syvä yhteys. 

Toivottavasti olet vain typerä trolli. Jos olet tosissasi, niin pillu umpeen tuollaiselta ja toivon mukaan sulla ei ole lapsia. Noin tyhmän ihmisen geenejä ei tarvitse jatkaa.

Mä täytän tänä vuonna 45v. enkä todellakaan luota siihen, että en tulisi raskaaksi joten syön pillereitä. 

Vierailija
115/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.

Harmi että niitä yleisimpiä seksitauteja (herpes ja hpv) ei voida testata, vaan diagnoosi tehdään vain oireiden perusteella. Ehkä tiedätkin, että oireet voivat tulla vasta vuosien päästä, vaikka olisi ollut kantajana ja tartuttajana koko sen ajan. Joten onneksi olkoon, tuolla tekniikalla olet todennäköisesti itsekin näiden tautien kantaja.

Vierailija
116/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän, että kondomi voi vaikuttaa siihen, mille seksi miehestä tuntuu. Miksi miehet eivät ymmärrä, että hormonaalinen ehkäisy voi vaikuttaa siihen, mille koko naisen muu elämä tuntuu? Mielialaoireet, haluttomuus, joissain tapauksissa jopa hengenvaaralliset riskit (veritulpat)... Jostain syystä nämä eivät miehiä kiinnosta, vaikka kyseessä on aika paljon kokonaisvaltaisempi asia kuin seksiakti. Onneksi kukaan oma kumppani ei ole kertaakaan ilmaissut, että kondomi olisi mikään ongelma.

Vierailija
117/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.

Miksi oletat että kaikki naiset käyttäisivät hormonaalista ehkäisyä? Itse en käytä, kondomi ehkäisyyn.

Vierailija
118/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vasektomiaan. Helppo ratkaisu.

Millä tavalla se suojaa naiselta tarttuvalta sukupuolitaudilta?

Jos vakaa parisuhde, ei varmaankaan huolta sp-taudeista. Jos taas kukasta kukkaan hyppivä elukka, niin silloin saa kortsu kelvata!

Monet käyttävät kondomia myös raskaudenehkäisyyn parisuhteessakin.

Vierailija
119/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.

Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn. 

Jälkiehkäisyä ei saa vakituiseen käyttää, joten vakiehkäisyyn kondomi on pakollinen.

Vierailija
120/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vasektomiaan. Helppo ratkaisu.

Millä tavalla se suojaa naiselta tarttuvalta sukupuolitaudilta?

Eiköhän nuo kondomista valittavat miehet ole sitä porukkaa mikä tauteja levittelee. 

Kotimaiset miehethän ne Thaikuista tuovat paljon tauteja... siellä rahatukkua näyttää niin saa ilman kondoomia sitä pildeä ja kuppa matkamuistoksi. 

Minä olen ihan vastuullinen mies, mutta en kondomin kanssa halua seksiä harrastaa. Siksi vain vakituisissa suhteissa.

Kondomia käytetään vakisuhteissakin ehkäisynä.