Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?
Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?
Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?
Kommentit (131)
Höpön löpön, ri kukaan kaupungillakaan kengättömänä astele ja selitä että tunnen kadun paremmin kun kuljen paljain jaloin. Kumi on niin ohut että ei se tuntoa haittaa. Pienen pieni ero ja kaikkeen tottuu. Turvallisuus huomioiden pieni uhraus.
Kondomin ei kuulu olla niin kireä, että se tuntuu pahalta. Kaikille eivät peruskauppojen keskivertokondomit sovi. Siinä tapauksessa on ostettava niin pituuteen kuin ympärysmittaan sopivia kondomeja erikoisliikkeestä, kondomeriasta. Googlaa, niin löydät mittausohjeet ja kokotaulukot ja voit tilata tai käydä lomamatkalla paikan päällä. Esim. tanskalaisella merkillä World's Best on suurempia malleja. Myös keskivertoa pienempiä malleja on olemassa. Taudeilta suojautumisen pitäisi onnistua jokaiselta, joskus se vain edellyttää pientä vaivannäköä.
kyllä naiset "ymmärtää" että olet kypsymätön aasi, josta on parempi pysyä muutenkin erossa.
Kiukuttelet naisille kuin pikkupoika äidille, kuinka äiti ei taas tajuu... byääh!
Jos löydät naisen joka "ymmärtää", niin muista että hän on "ymmärtänyt" tämän jo vaikka kuinka monen miehen kanssa ennen sinua. Ehkä hän "ymmärsi" tämän viimeksi viime viikonloppuna jonkun random miehen kanssa, jolla sattui olemaan tippuri, mutta nainen ei ole vielä "ymmärtänyt" tätä.
Näiden kortsua käyttämättömien joukossa on paljon sellaisia, joiden alapäätä "vähän" kirvelee ja kutiaa mutta testeihin ei viitsi mennä ja ihmiset ei taas "ymmärrä" tätäkään että ei se ole kivaa mennä niihin kokeisiin ronklattavaksi ja sitten odotella tuloksia.
entäs kun naisesta ei tunnu miltään oli kortsu tai ei.
No pitääkö sitä kuksia ympäriinsä, ja valittaa sitten, miten suurin osa vaatii kondomia? Ei se tunnu niin hyvältä kuin ilman, kyllä sen kaikki tietää. En minäkään siitä pitänyt silloin nuorena, kun vasta katselin vaihtoehtoja. Kun löytyi parisuhde, niin kortsut jäi, ja saa aina panna paljaalla. Nyt oon 25 vuotta saanut olla ilman riesaa kumista. Älä ap valita, jos pitää tosiaan uittaa kikkeliä useammassa raossa. Asiaan on ratkaisu, se on parisuhde.
M45
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu tähän asiaan, aloita uusi ketju, tai kirjoittele sataanviiteenkymmeneen asiaa jo käsittelevään ketjuun.
Mistä näin tautista porukkaa löytyy.
Itse olen pannut naturellina yhden yön muijat ja tyttöystävät, eikä ole yhtään tautia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on asiaa jo pimppifyssarille selvittämään alapään lihaskunto. Ei ole muuten terveellistä olla alapää retuperällä.
Vierailija kirjoitti:
Mun naisesta ainakin tuntuu, joka kerta, joka päivä. Katso peiliin, ja mieti onko miesmaku vääränlainen. Katsos, kun on hyviä rakastajia, ja huonoja, ihan niinkuin naisissakin villejä, ja lahnoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.
En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.
Oot aika typerä kun otat riskin taudin saamisessa ja raskaaksi tulemisessa.
N54
Luuletko, että kaikki naiset harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Oman rakkaan kumppanin kanssa tauteja ei tartte pelätä.
N52, saman kanssa 27v
Ketjussa puhutaan seksistä randomien kanssa. Ei tarvi kumia parisuhteessa mutta ehkäisy pitää olla kun ei halua lapsia.
Ketjussa puhutaan seksistä ylipäätään. V.tuttaa tuollaiset vänkääjät mitä tässä ketjussa on näkynyt. Alapeukkuja satelee, jos mies ei halua käyttää suhteessa kondomia.
Ei asiaa pukille ilman latexia jos ei tunneta tai ole testitulosta näyttää. Uskokaa jo. EI tunnu huonolta !
Kyllä mä ainakin ymmärrän mitä ap:n päässä liikkuu. Se on tosi yksinkertaista. Häntä ei vaan kiinnosta mikään muu kuin oma nautinto. Ei oikeasti kiinnosta mahdollinen raskaus tai taudit. Mutta oma on elämänsä, samoin kuin niillä naisilla ketkä tuohon suostuu.
Jos ap:ta oikeasti kiinnostaisi olla tulematta isäksi, hän ei ikinä luottaisi kenenkään sanaan ehkäisystä. Ei ikinä. Terveys.. no, jos molemmat käy testeissä ennen seksiä, onhan se sitten sen suhteen ihan ok, mutta siinä puhutaan jostain muusta kuin kovin impulsiivisesta seksistä. Suhteessa tuo toimii, mikäli luottaa ettei kumppani petä. Raskauden suhteen suhdekaan ei pelasta, toinen voi helposti väittää syövänsä pillereitä tai mitä ikinä, vaikka ei söisikään.
Minua ihmetyttää miten kaikki tapaamani naiset ovat halunneet, että käytetään kondomia alussa, mutta suhteen syvennyttyä ollaan siirrytty panemaan paljaalla ilman sp-testejä. Logiikka?
Jos jollain se tauti on, niin onhan se ollut jo suhteen alussa, kun on kondomin kanssa vedetty ja ei ole mihinkään poistunut, vaikka suhde on vakaammalle pohjalle ehtinyt.
Kaikki ovat myös olleet suuseksiin valmiita ilman kondomia jo alkuvaiheessa. Eikö naiset ymmärrä, että sp-taudit tarttuvat limakalvokontaktissa. Ei siihen yhdyntää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin ymmärrän mitä ap:n päässä liikkuu. Se on tosi yksinkertaista. Häntä ei vaan kiinnosta mikään muu kuin oma nautinto. Ei oikeasti kiinnosta mahdollinen raskaus tai taudit. Mutta oma on elämänsä, samoin kuin niillä naisilla ketkä tuohon suostuu.
Itse nautinnon vuokse panen paljaalla ja ei ole tauteja tullut. Oikeesti lähes kaikki naiset suostuu ottamaan spermat sisään ekalla tapaamiskerralla
kyllä pitää olla kondoomi ettei saa siitä märkivästä pilluaukosta tappavia tauteja. naiset ovat niin saastaisia ja klönttistä vuotoakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nautinnon vuokse panen paljaalla ja ei ole tauteja tullut. Oikeesti lähes kaikki naiset suostuu ottamaan spermat sisään ekalla tapaamiskerralla
Hulluja naisia, ja hullu olet sinäkin. Ei kannata valittaa kun joudut elareita makselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miten kaikki tapaamani naiset ovat halunneet, että käytetään kondomia alussa, mutta suhteen syvennyttyä ollaan siirrytty panemaan paljaalla ilman sp-testejä. Logiikka?
Jos jollain se tauti on, niin onhan se ollut jo suhteen alussa, kun on kondomin kanssa vedetty ja ei ole mihinkään poistunut, vaikka suhde on vakaammalle pohjalle ehtinyt.
Kaikki ovat myös olleet suuseksiin valmiita ilman kondomia jo alkuvaiheessa. Eikö naiset ymmärrä, että sp-taudit tarttuvat limakalvokontaktissa. Ei siihen yhdyntää tarvita.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mene vasektomiaan. Helppo ratkaisu.
Minä kävin, ja suosittelen muillekin. Pieni toimenpide, ja saa olla huoletonna
Onkohan tällä kondoomeista valittajalla käynyt niin että kuppa on edennyt jo aivoihin asti kun jokaisessa viestissä muuttuu mieli. Herpes? No voihan se tulla mutta ei haittaa koska rokote on kuulemma tulossa, HIV ei tartu koska panee vain ns kunnon naisia, siis naisia ketkä antavat tuntemattomille ilman kondoomia, hah hah hah haaa...