Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?
Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?
Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.
Olet impotentti, joten ei seiso sinulla muutenkaan. Tosi mies käyttää aina kondomia, toisin kuin vellihousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vasektomiaan. Helppo ratkaisu.
Millä tavalla se suojaa naiselta tarttuvalta sukupuolitaudilta?
Eiköhän nuo kondomista valittavat miehet ole sitä porukkaa mikä tauteja levittelee.
Kotimaiset miehethän ne Thaikuista tuovat paljon tauteja... siellä rahatukkua näyttää niin saa ilman kondoomia sitä pildeä ja kuppa matkamuistoksi.
Minä olen ihan vastuullinen mies, mutta en kondomin kanssa halua seksiä harrastaa. Siksi vain vakituisissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mene vasektomiaan. Helppo ratkaisu.
Ei torju sp-tauteja
Ei kondomin ole tarkoituskaan tuntua hyvältä vaan torjua tauteja ja raskautumisia.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.
En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.
Oot aika typerä kun otat riskin taudin saamisessa ja raskaaksi tulemisessa.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.
Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn.
Et oo tosissas...? Sun hedonismin ja kliimaksisemman tunteen takia pitää mahdollinen raskaus keskeyttää? Kiva naisen popsia jälkiehkäisyä kuin karkkia, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.
No sitten olet ilman. En edes keskustelisi kanssasi.
En ole ilman joutunut olemaan. En haluaisi edes keskustella kanssasi seksistä, koska en sellaista kumppania halua jonka kanssa pitäisi käyttää suhteessa kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.
En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.
No, luulisi sinun ikäisen ymmärtävän ettei kaikkia sukupuolitauteja todellakaan saa hoidettua. Esim. Herpes ja HIV ovat ikuisia. Lisäksi nykyään on paljon myös antibiooteille vastustuskykyistä tippuria.
Jos saisin hivin, niin se olisi käänteinen lottovoitto. Siihenkin on olemassa lääke. Huono tuuri, jos saisi antibioteille vastustuskykyisen tippurin. Kyllä varmaan silti harrastaisin seksiä ilman kondomia toisella kerralla. Paljon kivempaa.
Todellisuudessa vika on käyttäjässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet impotentti, joten ei seiso sinulla muutenkaan. Tosi mies käyttää aina kondomia, toisin kuin vellihousut.
Niin ja varmaan se pieni munakin 🤣 Kyllä vanhapiika tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Luuletko, että kaikki naiset harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Oman rakkaan kumppanin kanssa tauteja ei tartte pelätä.
N52, saman kanssa 27v
Vierailija kirjoitti:
https://www.yliopistonapteekki.fi/pasante-internal-lateksiton-naisten-k…
Ota näitä mukaan reissulle.
Kumi pysyy paikallaan vaginassa ja penis hinkkaa. Lentää muuten aika nopeasti mäkeen. :D
Mulla on näitä itselläni. Jos mies alkaa vänkäämään että kondomi on hankala niin otan nämä esiin. Hetken kun panee muovipussiin niin jostain syystä se kondomi kelpaakin:) Mäkeen lentää kyllä mutta vaihtuu kondomiin, ilman ei ole sisäänpääsyä. Tiedä mikä hyppykuppa kenelläkin nykyään on.
1.Et saa parisuhdetta.
2.Jos saat, niin sinuun ei luoteta.
No tuosta tämä avaus kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Uskon kohtaloon. Jos tulisin raskaaksi, niin pitäisin lapsen. Elämäntilanne joustaisi. Mutta siihen on vähäinen todennäköisyys. Taudit voi hoitaa lääkkeillä. Tosin suhde loppuisi siihen, jos saisin sukupuolitaudin. Minusta jokaisella on vastuu pitää huolta omasta terveydestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei virussukupuolitauteja saa hoidettua, ovat ikuisia. Sinullako on jo hiv ja herpes, kun ei kiinnosta? Ja elät Kelan tuilla, kun ei merkitystä, paljonko hoidot maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.
Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn.
Jos asenteesi on tuo ja panet paljon ympäriinsä niin kyllä sinulle jossakin vaiheessa tulee lapsi, sukupuolitaudeista nyt puhumattakaan. Jälkiehkäisy ei ole 100% varma. Jos ovulaation on juuri tapahtunut ei jälkiehkäisystä ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat taitavat jättää väliin näin ihanan tarjouksen. Milloin olet OIKEASTI viimeksi harrastanut seksiä muiden kuin omien kätöstesi kanssa?
Kuukauden verran jo :(
Ja oli muuten nainen joka vaati ilman kondomia. Sopi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Hassua mutta näen tässä ketjussa lähinnä itsekkäitä naisia raivovaahtoamassa. Miehellä ei saisi olla mitään nautintoa ja vähät miehestä, minä minääää!
Moni mies ihan mielellään käyttää kortsua. Onhan niitä ohuempiakin kortsuja olemassa.
Toisin kuin ehkä luulet, niin miehen nautinto ei ole naisille se tärkein asia seksissä.