Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?

Vierailija
24.02.2024 |

Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?

Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.

Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn. 

Et oo tosissas...? Sun hedonismin ja kliimaksisemman tunteen takia pitää mahdollinen raskaus keskeyttää? Kiva naisen popsia jälkiehkäisyä kuin karkkia, not.

Mun mielestä mies ja nainen on vastuussa nautinnoistaan ja mun nautintoa latistaa. Nainen hoitaa ehkäisyn tai on hoitamatta ja tohon jälkiehkäisyyn niin se on monesti naisten itsensä ehdottoma. 

Vierailija
62/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mitenkään erikoiselta tunnu, ei myöskään huonolla tavalla. 

En jättäisi pois kumia paitsi lasten hankintaa varten. 

T. M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, ettei niillä sun tuntemuksilla ole mitään arvoa? 

Tässä näkyy naisten todellinen ajatusmaailma, halveksuvat miehiä. Ja tällaisten kanssa pitäisi parisuhteeseen ryhtyä, kiitos ei.

Vierailija
64/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.

En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.

Ei virussukupuolitauteja saa hoidettua, ovat ikuisia. Sinullako on jo hiv ja herpes, kun ei kiinnosta? Ja elät Kelan tuilla, kun ei merkitystä, paljonko hoidot maksavat.

Herpekseen on kehitteillä lääke, jota on testattu jo apinoilla. Siihen löytyy nykyäänkin hyvä täsmälääke. Ei, en elä Kelan tuilla. Jos saisin hivin, niin sitten vain lääkkeet. En jäisi pahoittelemaan. Huono tuuri.

Vierailija
65/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.

En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.

Sukupuolitauteja EI saa hoidettua kun kyseessä on virus (HPV, HIV, Herpes, Kondyloma jne), tai antibioottiresistenttit bakteeritartunnat; kuten Kuppa, tippuri jne

Aiheuttavat hedelmättömyyttä, laajan kuolemaan johtavan tulehduksen, syöpää.

Vierailija
66/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisestakaan tunnu hyvältä, mutta pakko sitä on silti käyttää.

Ap:n on turha tällaisia miettiä, koska kukaan ei halua seksiä kanssasi, ei kondomin kanssa eikä ilman.

Vierailija
67/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aika typerä kun otat riskin taudin saamisessa ja raskaaksi tulemisessa.

N54

Luuletko, että kaikki naiset harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Oman rakkaan kumppanin kanssa tauteja ei tartte pelätä.

N52, saman kanssa 27v

Ketjussa puhutaan seksistä randomien kanssa. Ei tarvi kumia parisuhteessa mutta ehkäisy pitää olla kun ei halua lapsia.

Vierailija
68/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aika typerä kun otat riskin taudin saamisessa ja raskaaksi tulemisessa.

N54

Luuletko, että kaikki naiset harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Oman rakkaan kumppanin kanssa tauteja ei tartte pelätä.

N52, saman kanssa 27v

Lähes kaikissa suhteissa petetään, joten täysin hölmö olet, jos kuvittelet olevasi suojassa seksitaudeilta parisuhteessa. Pöyristyttää tämän ketjun joidenkin ihmisten vastuuttomuus.

Vierailija
69/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.

Sinähän se ilman jäät.🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
70/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo mitenkään erikoiselta tunnu, ei myöskään huonolla tavalla. 

En jättäisi pois kumia paitsi lasten hankintaa varten. 

T. M35

Heh, olen niin kranttu, että en harrasta seksiä ihmisen kanssa, josta en pidä. Ja jos pidän jostain, pidän kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
71/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitauteja EI saa hoidettua kun kyseessä on virus (HPV, HIV, Herpes, Kondyloma jne), tai antibioottiresistenttit bakteeritartunnat; kuten Kuppa, tippuri jne

Aiheuttavat hedelmättömyyttä, laajan kuolemaan johtavan tulehduksen, syöpää.

Hedelmättömyys ei muutenkaan haittaisi, koska en saa enää lapsia. Jos miehellä olisi jokin tuollainen ikävä antibioottiresistantti tauti, niin kai sillä itselläänkin olisi oireita. Sehän näkyisi päältä.

Vierailija
72/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vai miehen?

Kumpi olisi helpompi ja kummasta on vähemmän sivuvaikutuksia. 

Niin!

Kun miehen putket katkaistaan siittiötuotanto jatkuu. Immuunijärjestelmä alkaa tuhota pusseihin jumiin jääviä siittiöitä ja joskus asiat menee hieman vikaan. No lääketiede ei tutki yli 5 vuoden päähän, koska eihän se voi johtua...

Ja eihän tästä saa puhua, koska vasektomia on halpa ja melko hyvä.

Vierailija
73/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.

Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn. 

Pillerikö suojaa taudeiltakin? 

Kun panee vain kunnollisia ja siistejä naisia on tautien saaminen todella epätodennäköistä. 

Mites ne sinulla muhivat taudit?

Vierailija
74/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei virussukupuolitauteja saa hoidettua, ovat ikuisia. Sinullako on jo hiv ja herpes, kun ei kiinnosta? Ja elät Kelan tuilla, kun ei merkitystä, paljonko hoidot maksavat.

Herpekseen on kehitteillä lääke, jota on testattu jo apinoilla. Siihen löytyy nykyäänkin hyvä täsmälääke. Ei, en elä Kelan tuilla. Jos saisin hivin, niin sitten vain lääkkeet. En jäisi pahoittelemaan. Huono tuuri.

Laittaisit yhteiskunnan maksamaan holtittomuutesi. Tällainen ajattelu rapauttaa yhteiskunnan moraalin. Lääkkeissä on Kelan tuki, jos ei sitäkään ymmärrä. Päässä ihan täytyy olla sahajauhoa, jos ei millään ole mitään väliä.

Vierailija
75/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi juuri ennen minun tapaamistani saanut antibioottiresistentin kupan, tippurin, tai hivin tai herpeksen, niin sitten olisi vain huono tuuri.

En kuitenkaan käyttäisi kondomia, koska tuntuu ilman paljon paremmalta ja siinä muodostuu syvä yhteys. 

Vierailija
76/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerikö suojaa taudeiltakin? 

Kun panee vain kunnollisia ja siistejä naisia on tautien saaminen todella epätodennäköistä. 

Et voi olla noin tyhmä. Jos nainen antaa sulle paljaalla niin kyllä hän on silloin antanut muillekin paljaalla. Eli hänellä voi hyvin olla joku tauti. Itse en harrasta seksiä miesten kanssa jos he edes ehdottavat ettei kumia tarvitsisi käyttää. Silloin se tarkoittaa sitä etteivät he ole sitä muidenkaan kanssa käyttäneet ja tautiriski on suuri.

Vierailija
77/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisit yhteiskunnan maksamaan

Herpeksen estolääkkeeseen ei saa kelan tukea. Jokainen sairastuu joskus, joten jos saisin sp-taudin, niin huono tuuri. Hiv-lääkitykselläkin elää 30 vuotta. Riittäisi minulle.

Vierailija
78/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi juuri ennen minun tapaamistani saanut antibioottiresistentin kupan, tippurin, tai hivin tai herpeksen, niin sitten olisi vain huono tuuri.

En kuitenkaan käyttäisi kondomia, koska tuntuu ilman paljon paremmalta ja siinä muodostuu syvä yhteys. 

Juuri näin. Monet naiset ovat alussa kyselleet kumia ja sitten kun on selvinnyt, että paljaalla mennään on asia ollut ok. Monet on vielä maininneet, että tuntupa paremmalta

Vierailija
79/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vai miehen?

Kumpi olisi helpompi ja kummasta on vähemmän sivuvaikutuksia. 

Niin!

Kun miehen putket katkaistaan siittiötuotanto jatkuu. Immuunijärjestelmä alkaa tuhota pusseihin jumiin jääviä siittiöitä ja joskus asiat menee hieman vikaan. No lääketiede ei tutki yli 5 vuoden päähän, koska eihän se voi johtua...

Ja eihän tästä saa puhua, koska vasektomia on halpa ja melko hyvä.

Sitten omat putkeni voisi laittaa kiinni. Ei se olisi sen monimutkaisempaa.

Vierailija
80/131 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Monet naiset ovat alussa kyselleet kumia ja sitten kun on selvinnyt, että paljaalla mennään on asia ollut ok. Monet on vielä maininneet, että tuntupa paremmalta

Alussa on paras käyttää kumia. Oppii tuntemaan toista paremmin. Ja muutenkin jos on joku tauti muhimassa, niin se ehtii oirehtimaan.