Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?
Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?
Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.
En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.
Oot aika typerä kun otat riskin taudin saamisessa ja raskaaksi tulemisessa.
N54
Luuletko, että kaikki naiset harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa? Oman rakkaan kumppanin kanssa tauteja ei tartte pelätä.
N52, saman kanssa 27v
Ketjussa puhutaan seksistä randomien kanssa. Ei tarvi kumia parisuhteessa mutta ehkäisy pitää olla kun ei halua lapsia.
Parisuhteissakin käytetään kumie ehkäisynä. Hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa naisen nautintoon.
Hormonaalinen ehkäsy taas pilaa naisen nautinnon ja aiheuttaa haluttomuutta. Ilman hormonaalista ehkäisä minulla on tarpeita päivittäin, hormonaalisen ehkäisyn kanssa n. kerran kuussa. En uhraa omaa seksuaalisuuttani miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.
Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn.
Jälkiehkäisyä ei saa vakituiseen käyttää, joten vakiehkäisyyn kondomi on pakollinen.
Itse olen terve suomalainen mies, enkä temppuile kumien kanssa. Joskus baarista tulee pokattua nainen, jolla ei ole hormonaalista ehkäisyä ja tullut laskettua lastit sisään niin jälkiehkäisy on kätevä ratkaisu.
Jos ei halua käyttää kumia niin käyttää sitten omaa kättään
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön, ri kukaan kaupungillakaan kengättömänä astele ja selitä että tunnen kadun paremmin kun kuljen paljain jaloin. Kumi on niin ohut että ei se tuntoa haittaa. Pienen pieni ero ja kaikkeen tottuu. Turvallisuus huomioiden pieni uhraus.
No mutta ihmiskunnan ensikosketus maanpintaan ei ollutkaan asfaltti lasinsirujen kera. Tosin tikku saattoi lävistää jalan tai käärme puraista. Vapauden kaipuu karahtaa realiteetteihin. Mielestäni aloittajalla on hyviäkin pointteja mutta turvallisuuden edellyttämisestä syyllistämistä en hyväksy.
Kuka nainen inttää että kumin kuuluu tuntua hyvältä? En minä ainakaan, itsekään en niistä pidä, ja siinä onkin yksi hyvä syy muiden lisäksi keskittää seksielämä yhteen luotettavaan suhteeseen.
Naisista noin 5% nauttii oikeasti seksistä. Että onko sillä jotain väliä jos mies ei nauti seksistä kondomin kanssa?
Naisten kannattaisi muistaa ettei ole pakko alistua seksiin. On ihan normaalia että suurin osa ei siitä saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.
Ahaa, sinunko ei tarvitse puhtauttasi todistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.
Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn.
Jälkiehkäisyä ei saa vakituiseen käyttää, joten vakiehkäisyyn kondomi on pakollinen.
Itse olen terve suomalainen mies, enkä temppuile kumien kanssa. Joskus baarista tulee poka
No itse en ala syömään jälkiehkäisyä sen takia, ettei mies käytä kumia...
Jos mies sanoisi noin, fiilikset laskisi pohjalle heti, koska kaikista kiinnostavinta miehessä on se mitä korvien välissä on, ja tollaisen letkautuksen jälkeen mies ei vaan sen enempää kiinnostaisi.
No samalla tavallahan miehet olettaa, että nainen käyttää e.pillereitä, jotka kuivattavat naisen limakalvoja ja vaikuttavat seksuaaliseen halukkuuteen ja nautintoon?