Miksi naisen on mahdoton ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä?
Luulisi, että hiukan mielikuvitusta käyttämällä voi kuvitella, miltä tuntuu seksi niin, että vartalon herkin osa on verhottu lateksiin. Miksi siis sinulle, nainen, on niin täysin mahdotonta ymmärtää, ettei kondomi tunnu miehestä hyvältä? Miksi intät, että sen kuuluu tuntua hyvältä?
Tuntuuko sinusta hyvältä kosketella ihoa rukkaset kädessä? Ellei, miksi luulet, että miehen penis nauttii verhoilusta?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.
Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.
Minulla on Afrikkalainen mies jota tapailen janhän käyttää kondoomia. Lisäksi omaa atleettisen kropan sekä ison meisselin... enköhän pärjää ilman sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tappelua täällä. Minä en yksinkertaisesti harrasta seksiä naisen kanssa ennen kuin olen saanut häneltä puhtaat testitulokset ja varmuuden käyttämästään ehkäisystä. Jos ei kelpaa, niin olkoot ilman. Kondomin kanssa en seksistä nauti.
No et taida muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi riskiä tulla raskaaksi vain sen takia että mies saisi nautinnon. 80% todennäköisyydellä olet myös niitä miehiä joita kiinnostaa kummankin nautinto, miehen ja munan. Vähät naisesta. Perus itsekästä mieslapsi logiikkaa. Toivottavasti myös naiset pysyttelevätkin kannassaan.
Ainakin itse olen saanut ilman kumia lähes aina kunhan olen kysynyt ja perustellut, että vaan tuntuu paremmalta ilman. Jos naisell ei ole pillereitä voi seuraaba päivänä käydä apteekista ostamassa jälkiehkäisyn.
Pillerikö suojaa taudeiltakin?
Voi voi, ei kuule kiinnosta. Kuinka paljon sinua kiinnostaa se että nainen laukeaa kun harrastat seksiä hänen kanssaan. Kondomi on ainoa joka suojaa taudeilta. Minä en ainakaan haluaisi tautia vain sen takia ettei miehestä tunnu kondomin kanssa niin hyvältä. Jos haluat vedellä paljaalla niin hanki itsellesi vakituinen parisuhde ja ole uskollinen. Miehenikin on saanut vedellä paljaalla jo parikymmentä vuotta.
Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.
En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.
Miksi miehet eivät ymmärrä, että herpesrakkulat eivät tunnu hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan jotenkin loperö, mutta minustakin seksi tuntuu parhaalta ilman kondomia. En pelkää raskaaksi tulemista, olen jo 45-vuotias. Jos tulisin raskaaksi, niin sekään ei haittaisi. Sukupuolitaudit saa hoidettua.
En suostu syömään ehkäisypillereitä, enkä ottamaan enää kierukkaa. Se on sitten putket poikki.
Omat vai miehen?
Turtakullis ei tunne, eli kokeile herkistyä takaisin.
Pokeuhri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillerikö suojaa taudeiltakin?
Kun panee vain kunnollisia ja siistejä naisia on tautien saaminen todella epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat vai miehen?
Kumpi olisi helpompi ja kummasta on vähemmän sivuvaikutuksia.
Sukupuolitauti ja mahdollinen lapsettomuus ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaksinaismoralismia peukutuksissa taas... Kun mies on vastuullinen seksin kanssa eikä jousta periaatteestaan, alapeukkuja satelee.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat taitavat jättää väliin näin ihanan tarjouksen. Milloin olet OIKEASTI viimeksi harrastanut seksiä muiden kuin omien kätöstesi kanssa?
Sua kiinnostaa vaan mikä tuntuu susta itsestäsi hyvältä? Ei jatkoon.
Miten niin eivät ymmärrä? Ei kai kukaan kondomia käytä siksi että se tuntuisi hyvältä.
Eli ymmärtävät kyllä miten se vaikuttaa tuntoon mutta siitä huolimatta se on usein pienin ehkäisystä koituva haitta.
Vierailija kirjoitti:
No, luulisi sinun ikäisen ymmärtävän ettei kaikkia sukupuolitauteja todellakaan saa hoidettua. Esim. Herpes ja HIV ovat ikuisia. Lisäksi nykyään on paljon myös antibiooteille vastustuskykyistä tippuria.
Kauhealta se tuntuu naisestakin. *on mieltä*
Jos ei tunnu hyvältä kokeile saada hyväntuntuinen suhde, seksisuhde, nimittäin jos on intoa, kiihkoa, halua molemmin puolin, niin tuntuu hel...etin hyvältä naisen kanssa, vaikka olisi kxlli kääritty mihin tahansa latexiin.
Olet muutakin kuin vehkeesi, olet varmaan aika nuori, niin et ole vielä kokenut hyvää seksikontaktia, nimittäin kontaktia.
Aloita valitsemalla sopiva kumi, niitä on erikokoisia ja tyyppisiä, se auttaa jo vähän.
Oikealainen kumppani auttaa paljon.
Kukaan sopiva nainen ei ryhdy ilman kumia.