Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateismin rikkoutunut lupaus

Vierailija
24.02.2024 |

Aikoinaan ateistit väittivät ihmisten arvostavan sivistystä enemmän kunhan uskonnon vaikutus maailmassa vähenee, mutta nykyään menee kuitenkin huonommin kuin ennen. 

Kouluissa on ongelmia, varsinkaan pojat eivät lue minkäänlaista kirjallisuutta, heillä menee muutenkin huonommin nykyään ja ainoastaan hedonismi kiinnostaa, liki 100.000 nuorta on poissa opiskelusta ja työelämästä, huumekuolemat ennätyksellisen korkeat, velkataakka kasvaa, jne jne. 

Ei tullut luvattua utopiaa missä kaikki ovat ateisteja ja sivistys kiinnostaa... päinvastoin tapahtui, nykyään isohko osa on ateisteja joita ei kiinnostaa muu kuin hedodismi. Tiktokia selatessa ei tarvitse lukutaitoa, sivistyksestä puhumattakaan.

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks meillä ateisteilla joku lahko? Mitä mä oon missannu? Saiko meillä olla kijroitustaito kuiten, vai kaipaatko virheitä? 

Vierailija
2/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi kiellettävä ja heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan tää on, saan uskoa mihin haluan. 

Vierailija
4/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks meillä ateisteilla joku lahko? Mitä mä oon missannu? Saiko meillä olla kijroitustaito kuiten, vai kaipaatko virheitä? 

Onko ateismilla saavutettu mitään merkittävää? Valtaosa ateisteista piehtaroi hedonismissa ilman päämäärää muuta kuin pään saaminen sekaisin aineilla ja rahan palvominen. Sivistyksestä ei ole tietoakaan. 

Ovatkin kuin villejä pakanoita tanssimassa nuotioiden äärellä. 

Vierailija
5/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi Plus ei mennyt riittävän pitkälle!

Vierailija
6/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ateismilla saavutettu mitään merkittävää? Valtaosa ateisteista piehtaroi hedonismissa ilman päämäärää muuta kuin pään saaminen sekaisin aineilla ja rahan palvominen. Sivistyksestä ei ole tietoakaan. 

Joo, kahvilla mä tankkaan pääni sekaisin. Nyt myös. Koukuttavaa ainetta. 

Vierailija
7/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmistä ei velvoita mikään, kuten uskonnollinen tai uskonnoton moraali, ei se oikein viitsi.  Perusolemus palautuu kuosiinsa. Minä ja mun mukavuus. Hyväksi vai pahaksi sitten, en tiedä.

Vierailija
8/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko kirkkoon kuuluva käy kirkossa muuten kun riparit, häät ja ehkä hautajaiset. Ei muuten. Mä voin ateistinakin käydä niissä. 

Vierailija
9/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole. Raamattu on valikoitu kasa tavallisten miesten korjoituksia.

En ala elää valheessa ja muuta uskomaan.

Vierailija
10/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kirkkoon kuuluva puoliso lähti just kuppia kaataa kavereiden kanssa. Minä ateisti jäin kotiin, laitoin takan päälle ja ryystän kahvia. 

Vierailija
11/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on tosi hanurista valheellisuudessaan. Ateismi ei ole koskaan luvannut mitään taivas paikkoja, toisin kuin kaikki uskonnot. Ateismi perustuu faktoihin ja tieteeseen ja hyvä niin.

Vierailija
12/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, esitätkö taas uskovaa ja trollaamalla yrität saada jälleen kerran haukkumaketjua? Missä ateistit ja uskovat solvaa toisiaan räkä roiskuen. On sulla heppoiset huvit.

Vierailija
13/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti ja olen aina ollut ateisti ja tulen elämäni loppuun olemaan ateisti.

Minun loogiseen ajatteluuni ei istu ei sitten millään uskonnollinen täysin epälooginen huuhaa.

Jos haluaa selityksen jollekin asialle, niin vastauksena on  tutkimattomia ovat herran tiet ja jumala tietää mikä on ihmisen parhaaksi yms. ympäripyöreät jorinat.

Jokainen saa uskoa  mihin tahtoo.  Minä uskon konkreettiseen ja todistettuun, en epämääräisiin satuihin.

Vierailija
14/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisten ajatteluun ei mahdu se että ateistit ei ole yhtenäinen joukko, aivan kuin olisi olemassa jokin yhteisö sääntöineen ja agendoineen kuten uskonnoissa. Aivot nyrjähtää tätä ajatellessa.

Vierailija
15/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ateistit ja uskovat menkö halpaan. Aloitus on saman henkilön tekemä joka aika-ajoin tekaisee näitä läpinäkyviä provojaan tänne. Ihan vain aiheuttaakseen kärhämää ja pazkan viskelyä puolin ja toisin. Luulin että moni jo tämän tunnistaisi.

Vierailija
16/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi leviää ja tulokset on jo näkyvissä. Toivottavasti kansakunta kääntää kelkkansa, ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
17/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ateistin sivistys perustuu? Ei sivistystä ole ilman uskontoa, koska silloin ei ole olemassa yhteistä arvopohjaa. Yhteiseksi arvopohjaksi ei kelpaa oma napa. Nykyiset hallituspuolueet ovat hyvä esimerkki tästä. He huutavat suureen ääneen "koti uskonto ja isänmaa", mutta tosiasiassa heiltä puuttuvat nämä kaikki, koska ne tarkoittavat kaikki jotakin yhteistä, ei vain omaa.

Vierailija
18/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt ateistit ja uskovat menkö halpaan. Aloitus on saman henkilön tekemä joka aika-ajoin tekaisee näitä läpinäkyviä provojaan tänne. Ihan vain aiheuttaakseen kärhämää ja pazkan viskelyä puolin ja toisin. Luulin että moni jo tämän tunnistaisi.

Eihän tosta ees voi loukkaantua. Huvittaa, kun mä ilmeisesti keikistelen alasti nuotion ympäri. Luulis, et oisin jo juutuubissa. 🤣

Vierailija
19/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän me muutkin nautimme kunnon paska viskelystä. Uskikset on hanurista!

Vierailija
20/228 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneen ateistin kanssa tulee kyllä toimeen, toisin on fanaattisen uskovaisen kanssa.

Uskovaiset ovat kaikkein julmimpia käärmeitä, tämä nähdään esimerkiksi julmana ja järjettömänä eutanasian vastustamisena.

Uskovaiset haluavat sinun kituvan koko rahan edestä, vailla mahdollisuutta armahtavaan ja vapauttavaan kuolemaan.

Rakastaako näitä pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme