Oletko koskaan ollut niin rakastunut varattuun, että sanonut odottavasi hänen vapautumista?
Silläkin riskillä, että hän ei välttämättä edes vapaudu? Vai kävikö miten?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En.
Koska en koskaan haluaisi miestä, joka on valmis harjoittamaan henkistä väkivaltaa omaa puolisoaansa kohtaan, josta väittää välittävänsä.
Myös haluan olla muille ihmisille hyvä. En koskaan menisi tai loisi niin läheisia välejä jonkun varatun miehen kanssa, että rakastuminen olisi mahdollista.
TÄMÄ: En koskaan pettäisi tai olisi mukana pettämisessä. Mielestäni pettäjät ja pettäjien kanssa olevat henkilöt ovat alinta ihmiskunnan paskakasaa. Se kertoo niin paljon heidän hirveästä persoonista. En ikinä haluaisi olla sellainen ihminen.
Voisin allekirjoittaa tämän. Tekevät niin pahoin toisille ja haavoittavat.
Ihan noin en ole sanonut, koska ensinnäkään en uskonut että vapautuisi ja toiseksi en uskonut että huolisi minut. Mutta sanoin että hän on minulle tärkeämpi kuin kukaan muu.
Suomessahan on heti vapaa liitoista, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa. Minulle on muutama mies heittänyt kommentin:Ota yhteyttä jos eroat.
Ainakin arvostus näitä miehiä kohtaan on nollassa ja ei tulisi mieleenkään ottaa yhteyttä, vaikka sattumalta olisinkin eroamassa.
Mitä pahaa tuossa on? Sehän on aivan eri tilanne, jos olet eronnut.
Noloa. Minulle on muutama mies heittänyt kommentin:Ota yhteyttä jos eroat.
Ainakin arvostus näitä miehiä kohtaan on nollassa ja ei tulisi mieleenkään ottaa yhteyttä, vaikka sattumalta olisinkin eroamassa.