Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut niin rakastunut varattuun, että sanonut odottavasi hänen vapautumista?

Vierailija
24.02.2024 |

Silläkin riskillä, että hän ei välttämättä edes vapaudu? Vai kävikö miten? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus teininä kuvittelin moisia. 

Vierailija
2/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän varatut kaukaa. Vapaita ihmisiä on ollut ihan riittämiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
4/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että olin suhteessa nuorena yhteen mieheen, mutta ihastuin toiseen. Jatkoin kuitenkin suhdetta vielä 1,5 vuotta. Erottuamme tapasin ihastukseni ja hän tunsi edelleen vetoa minuun. Seurustelimme reippaan vuoden. 

Vierailija
5/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10% ihastunut ihmiseen, josta kaveri varoitti, että sillä saattaisi olla naisia ja perheitä. Voi ne olla entisiäkin perheitä. Mut ihan sama, jos on saanut monelta perheeltä pakit, ei sekään ole hyvä. 

Vierailija
6/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 10% ihastunut ihmiseen, josta kaveri varoitti, että sillä saattaisi olla naisia ja perheitä. Voi ne olla entisiäkin perheitä. Mut ihan sama, jos on saanut monelta perheeltä pakit, ei sekään ole hyvä. 

Tarkennan, että ihastukselle pitää laittaa korkeintaan 10% ja järjenkäytölle vähintään 90% niin ei tule verta, hikeä ja kyyneleitä. 

Vierailija
7/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kävi juuri päinvastoin. Sanoin varatulle miehelle alusta lähtien, etten halua mitään vakinaista parisuhdetta hänen kanssaan. Vain tilapäistä hupia. Mies kuitenkin erosi ja oletti, että aloitamme perinteisen parisuhteen. Lopulta jopa väitti, että erosi minun vuoksi. Pah.

Vierailija
8/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pahasti ihastunut reilusti vanhempaan varattuun mieheen. Meillä on ollut seksisuhde jo 7kk:n ajan. Tiedän olevani miehelle pelkkää hupia enkä ole hänelle tunnustanut olevani ihastunut. Enkä aiokaan tunnustaa. En vain pysty lopettamaan suhdetta koska tykkään olla miehen lähellä ja seksi on hyvää. 

Pidän silmäni auki kyllä jos vastaan tulee joku sopiva sinkkumies. Jos tapaisin jonkun kivan miehen, niin lopettaisin heti suhteen tähän varattuun. Mun on vain ihastukseltani vaikea kuvitella olevani jonkun muun kanssa. 

Pakko vain olisi päästä yli tästä miehestä koska paria meistä ei koskaan tule. 

Vierailija
9/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen, joka on odottanut miehen vapautumista jo 30 vuotta. 

Vierailija
10/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin 6. luokalla ja toivottoman rakastunut yhteen poikaan. Hän oli suosittu ja tyttöystävä löytyi aina. Ujoudestani huolimatta päädyimme juttelemaan ja olin varma että hän tykkäsi minusta vaikka olikin varattu. Odottelin että hän eroaa ja niinhän siinä kävi, hän pyysi minut tyttöystäväkseen seuraavaksi. Romanssimme päättyi hänen toiveestaan kahden viikon kuluttua mutta edelleen muistelen lämmöllä tätä ensimmäistä poikaystävääni.

Vierailija
11/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pahasti ihastunut reilusti vanhempaan varattuun mieheen. Meillä on ollut seksisuhde jo 7kk:n ajan. Tiedän olevani miehelle pelkkää hupia enkä ole hänelle tunnustanut olevani ihastunut. Enkä aiokaan tunnustaa. En vain pysty lopettamaan suhdetta koska tykkään olla miehen lähellä ja seksi on hyvää. 

Pidän silmäni auki kyllä jos vastaan tulee joku sopiva sinkkumies. Jos tapaisin jonkun kivan miehen, niin lopettaisin heti suhteen tähän varattuun. Mun on vain ihastukseltani vaikea kuvitella olevani jonkun muun kanssa. 

Ootko ihastunut vaan tähän mieheen sen tunteen takia, minkä siitä saat vai oikeasti tähän mieheen? 

Vierailija
12/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin jalkavaimo jaksaa odottaa

Vierailija
13/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut seksisuhde varatun miehen kanssa 12 vuotta, mutta en odota hänen vapautumista. On ihan sama, onko hän varattu vai vapaa, suhde tulee pysymään tällaisena tai loppumaan. Muutamat tutut kuvittelevat minun odottavan miehen vapautumista, mutta se on vain heidän kuvitteluaan, ei tosiasia.

Vierailija
14/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihastunut vaan tähän mieheen sen tunteen takia, minkä siitä saat vai oikeasti tähän mieheen? 

No tietenkin tähän mieheen itseensä. Hyvänen aika sentään. 

Vierailija
15/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut varattuun, hän ei tule koskaan vapautumaan eikä ole koskaan niin antanut olettaa. Harmi että itse rakastuin vaikka hupia sen vaan piti olla. 

Vierailija
16/26 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aivan typerää. Mutta kyllähän siihen suhteeseen mahtui myös monta hauskaakin hetkeä ja kokemusta?

Vierailija
17/26 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olin 6. luokalla ja toivottoman rakastunut yhteen poikaan. Hän oli suosittu ja tyttöystävä löytyi aina. Ujoudestani huolimatta päädyimme juttelemaan ja olin varma että hän tykkäsi minusta vaikka olikin varattu. Odottelin että hän eroaa ja niinhän siinä kävi, hän pyysi minut tyttöystäväkseen seuraavaksi. Romanssimme päättyi hänen toiveestaan kahden viikon kuluttua mutta edelleen muistelen lämmöllä tätä ensimmäistä poikaystävääni.

Suosittu alfapoika kävi läpi luokan kaikki vähänkään hyvännäköiset pimut

Vierailija
18/26 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Koska en koskaan haluaisi miestä, joka on valmis harjoittamaan henkistä väkivaltaa omaa puolisoaansa kohtaan, josta väittää välittävänsä.

Myös haluan olla muille ihmisille hyvä. En koskaan menisi tai loisi niin läheisia välejä jonkun varatun miehen kanssa, että rakastuminen olisi mahdollista.

En koskaan pettäisi tai olisi mukana pettämisessä. Mielestäni pettäjät ja pettäjien kanssa olevat henkilöt ovat alinta ihmiskunnan paskakasaa. Se kertoo niin paljon heidän hirveästä persoonista. En ikinä haluaisi olla sellainen ihminen.  

Vierailija
19/26 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koskaan kiinnostu varatuista. Kun saan tietää, että joku on varattu niin hän tippuu mulla ehdoton ei -kategoriaan ja kaikki orastava kiinnostus loppuu saman tien. 

Vierailija
20/26 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut seksisuhde varatun miehen kanssa 12 vuotta, mutta en odota hänen vapautumista. On ihan sama, onko hän varattu vai vapaa, suhde tulee pysymään tällaisena tai loppumaan. Muutamat tutut kuvittelevat minun odottavan miehen vapautumista, mutta se on vain heidän kuvitteluaan, ei tosiasia.

Meillä oli sama sikäli, että monet tutut kuvittelivat minun odottavan miehen vapautumista. Hauska oli seurata hämmästymisiä, kun emme miehen eron jälkeen muuttaneetkaan yhteen tai menneet naimisiin vaan jatkoimme edelleen vain satunnaista tapailua. Muutamalle vähän kuittasinkin, että mitäs minä sanoin kaikki vuodet, hä? Olisiko kannattanut uskoa? Nyt tapailtu 9 vuotta, mies erosi 3 vuotta sitten. Minä edelleen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä