***ELOISAT alkuviikosta (ma-ti)***
Kommentit (72)
ollaan taas oltu tuolla " kaupunkiasunnolla" jossa ei o kaapelia (=nettiyhteyttä) joten hiljaista siis aina välillä..
Villalle ja muille sairaille sakeille parane pian -säteitä =)
Pullonkeittog: tutit keitän vielä pari x viikossa, pullot ja muut menee nykyisin jo pesukoneeseen.
Syöntimääräg ja päivärytmig:
8 herää, aamupesut ja rasvaus, ~200 ml maitoa, nukkuu heti perään 2-3 tuntia
11 heräilee " kunnolla" , tipat, noin 100 ml maitoa, tsägällä syö rkl jotakin kiinteää jos sattuu maistumaan ;s
13.30 putoaa unille, yleensä ulkoillaan tässä vaiheessa. Nukkuu parisen tuntia. Joskus vaan puolikin tuntia.
Iltapäivä menee toheltaessa, seukatessa ja kuolatessa. Viihtyy aika hyvin lelukaarensa alla ja mumminsa tekemällä pehmeällä leikkialustalla kunhan käy välillä pyöräyttämässä takaisin selälleen - otti ja rupesi sitten kehveli kääntymään mahalleen viime viikolla.. Sitteri on myös melko ok. Ja joskus taas äiskän syliä ei hakkaa mikään :o)
Voi ottaa toiset lyhyet tirsat neljän maissa jos aikaisemmat päikyt on jääneet lyhyiksi. Ja maitoa ehkä johkin väliin satasen verran.
17-18 syödään 3-4 rkl kiinteitä ja maitoa lisäksi tarpeen mukaan.
20 200 ml velliä ja tirsat
22 100 ml maitoa
23 nukkumaan
Kellonajathan on siis sinnepäin. Ainoat jotka pitää paivittäin (kopkop) kutinsa on tuo aamuherääminen ja nukkumaanmeno illalla. Siis toistaiseksi.
Minua kiinnostais ikyllä kovasti vinkit keinoista joilla saisin veivattua tuota aikataulua taaksepäin pari tuntia eli niin että poika nukahtaisi yöunilleen jo tuossa 21..
Pumpulille isot kiitsat noista pisteistä ,) On vaan tunnustettava, että oon ihan kauhean huono tuommosissa..... Meikäläiseen tepsii vaan herkkulakko ja hele..sti lisää liikettä nivusiin =) Tämmönen herkkupeppu kun oon - makeista ja herkuista nää kilot on tulleet, " perussyön" kuiteski ihan terveesti. Lähtöpisteet ois 21 kun noita joku kyseli.
Kesätreffit: tämä omanapainen helsinkiläinen lähtisi jyskälään saakka vaan ei pidemmälle. Siinä kaupungissahan on siellä yliopiston nurkilla hirveesti kivoja nurtseja ainaskin. Vaan entäs jos sataa (pessimisti).. en tunne kaupunkia niin hyvin et vois jotain ehdotella..
Ja siis kaikki Lahdet, Hmlinnat, Treet käy kanssa.
Jos tapaaminen järkätään samaan aikaan Ilosaarirockin kanssa, olen ehdottomasti Joensuun kannalla :))
Jamssalle jos kyyti kelpaa niin ei tartte noilla julkisilla..
Voiskos tätä napaa enää syvemmälle kaivella *hih*
Nallu ja nukkuva aleksi
Meille sopis oikeestaan kaikki tosta Kuopiosta alaspäin :) Ihan sillä vaaka-akselilla jos pysytellään. Oulu, Rovaniemi ja Kemi pikkasen kaukana ;) Muttaettä, eihä näitä miunmaun mukkaa sovita :)
Jos mie veilä saan tota Tykkimäkeä mainostaa, niin siinois huvipuiston kupeessa leirintäalue ja uimaranta :) Voipahan joku innostua tuonne menemään iliman suurtapaamistaki, joten miepä paan tuohon osokkeen kotisivuillensa: www.tykkimaki. fi
Villan porukalle parantumissäteitä !
Muuten mulla ei sitte juurikaan mittää ihmeitä, kun tuo mies piti vapaapäivää tähän väliin, nii mieki kohellan nuitten mukuloijen kera vähempi ;)
Eria
Ensin kaivaudun erityisen syvälle omaan napaan. Yö nimittäin meni meidän mittapuulla mainiosti. Tyttö nukkui n.21-22, söi, nukkui 01 asti, sain nukutettua uudelleen vartissa!!!, nukkui 04.30 asti, söi, ja nukkui 07.40 saakka! Sitten jäi hereille. Aivan mahtava yö siis. Suurimman ongelman edelleen tuottaa se nukahtaminen. Kunhan tyttö vaan nukahtaa, sitten nukkuu ihan hyvin... Yleensä. Sillä on se kumma rytmi, että herää useimmiten noin 45 min välein. Ja sitten uudelleennukahtaminen on tuskaa, vaikka on todella väsynyt. Tytsy ei jotenkin osaa rauhoittaa itseään uneen.
Kaikille tiedoksi sitten, että se Urheilukanavan perhejumppa tulee tänään 13.30-13.45. Siis jumppaamaan vaan koko porukka. Mulle harmillisesti se on juuri, kun pitäisi kakkonen hakea hoidosta. Katsellaan miten käyp.
KESÄTAPAAMISESTA EHDOTUS: Kannattaisiko laittaa pystyyn pino, jossa olisi äänestysvaihtoehdot (siis tapaamispaikkakunnat)? Jokainen voisi esim. antaa äänen kolmelle omasta mielestään parhaalle vaihtoehdolle. Sitten laskettaisi pisteet yhteen ja näkisimme mikä paikka sai eniten kannatusta? MIltäs kuulostaisi?
PUMPULILLE: pistäthän viimeistään kesätapaamiseen sitten sen hamosen päälle ;)
NALLUKKA: teidän päivärytmi näyttää mukavalta. Poika jaksaa valvoa pitkään iltasella. Rytmin siirtämisestä en oikein osaa sanoa. Mitä jos koittaisit vähitellen siirtää aamuheräämistä aikaisemmaksi, siten päikkärit siirtyisivät aiemmaksi ja samoin yöunet? Ehkä :) Meillä siirtyi juuri aamuherääminen tuntia aikaisemmaksi, tosin ei paljon vaikuttanut yöunille ryhtymiseen. Tyttö heräsi parina aamuna vahingossa jo kuudelta, sitten sain vimpoille päiväunille aiemmin kuin ennen ja nyt on herätty muutamana aamuna sitten kahdeksalta entisen 9 ja jopa 10 sijaan. Sopisi mulle paremmin tämä rytmi. Muuten on pakko herättää tyttö sitten aamuisin, kun täytyy tuota keskimmäistä välillä viedä hoitoon.
IKArus: Jos olet kuulolla ja haluat paljastaa, niin mitäs sinä opiskelitkaan?
Jassoo, tytsy heräsikin nyt ekoilta päikkäreiltä. Palaillaan.
Jamssa + tyttö
tuota aamua oonkin miettinytkin että josko yrittäisi hereillä pitää jo tuosta kasista eteenpäin.. ois aika hyvä juttu. Pitänee pikkuhiljaa vaan ruveta rykimään ukkoa ylös pedistä ennen yhtätoista...
...ja antaa sitte vastaavasti nuijanukutus iltasella hiukan aikaisemmin =)
nallukalle,me ei " anneta" iidan nukkuu puol seiskan jälkeen (herätellään siis sillon viimestään). sit jaksaa puol 9 asti. meillä neiti tuppaa koko ajan natisevan jotain. nukkuukin tunnin välein. tänään joutuu kikkailee ku meen asioille ja just siihen pitkien unien tienoille sattuu ni nukkuu nyt tän pvän miten sattuu.
meillä likka vetäs purkillisen sosetta ja 100ml maitoa ja maito loppui pullosta kesken..tuntuu et kitisee nälkää koko ajan? miten vois olla ku syö kauheit määriä.
nallukka täs vähän mein rytmii:
7.00-7.30 ylös,syö n.160ml maitoo (unet 8-9,n.1h)
10.30-11.00 sose + maitoa (vaihtelee 80-100ml)
11.30 unet (vaunuissa 30min-2h)
14.00 hed.sose + 160ml maitoa
15.00-16.00 unet (50-60min)
17.00 200ml maitoa
18.00 unet n.60min
20.00 200ml velliä
20.30 unille Zzzz...
noi siis noin aikoja...
muuta: meillä yö meni ilman yhtään tutitusta,jipii...jatkuispa näin :)
eipä sitten kait muuta ihmeellistä oo,lähen laittaa itteeni ihmisen näköseksi ;)
k.h.p kera natisevan iidan
Kesätapaamispaikaksi minä kannatan ehdottomasti Jyväskylää! :) Löytyyhän sieltä mukavia puistoja ihan keskustasta ja läheltä. Tampere on myös ok. Ja mukava jos tapaaminen ois vähän pohjoisempana Helsingistä, olis pitkämatkalaisilla vähän lähempänä.
Onko teillä hyvät kanssasisaret alkanu vielä menkat?
Minä oon ihan kauhuissaan, ku oon nyt pari päivää saanu niistä taas " nauttia" . voisin oikeesti perustaa Veripalvelu Oy:n, on nimittäin niin järkyttävä tää vuodon määrä! Huh huh. Kolminkertanen määrä tulee mitä ennen raskautta. Eihän tää oo pysyvää tää määrä?!? Argh.
Meidän pikkumies on lyhentäny ekoja päikkäreitä puolella. Aikasemmin nukkui 3h ja nyt vain 1.5h. Jaksaa siis valvoa nyt enemmän kuin ennen. Tokat päikyt on edelleen sen 3h..
Mut nyt ruoan tekoon..
Paladeishon!
Onelinen ja kasvava pikkumies 5.5kk
Hammas: Tytöllä siis huomasin tänä aamuna ensimmäisen hampaan tai siis siitä sen yläosan joka ekana sieltä punkee. Jotenkin tuli sellainen ¿jippii-olo¿, pienet on huvit mullakin. Tytölle tuli muuten postissa juuri tänään kutsu ensimmäiseen suututkimukseen, aika hyvä ajoitus.
Rytmit; hyvin samanlainen rytmi on meillä kuin k.h.p:lläkin sillä erotuksella että meillä syödään vain korviketta. Iltamaito juodaan vielä klo 22 jonka jälkeen nukututaan aamuun parilla tutittamisella.
Kesätapaaminen: Luettuani tuota keskustelua mietin että H:linna ja Kouvola olisi mukavat paikat. Lisään listaan vielä Lahden. Lahdessa olisi pikkuvesijärvenpuisto sata metriä linja-autoasemalta ja tästä puistosta vielä sata metriä niin ollaan Lahden satamassa jossa mm. ravintola Lokki. Tässä ravintolassa on bufee-pöytä katettuna klo 11 eteenpäin 12 e/hlö (toki myös alacarte) ja 480 paikkainen laituriterassi joista 300 ketettu. Sisällekin mahtuu 140 joten ei liene ongelmaa porukan mahduttamiseksi. Parkkitilaa riittää ja vaunut mahtuu terassille ja todella helppo tulla autolla tai linja-autolla. Heillä on myös omat sivut www .ravintolalokki. fi. Tuli mieleen että tuolla ainakin onnistuisi varmastikin kivuttomasti isommankin porukan kokoontua. Vai onkohan vesistö jo liiankin lähellä jos mukaan tulee isompia sisaruksia¿no vaihtoehtona nyt tämäkin kun niitä pyydettiin.
Tiistaipäivän jatkoja kaikille toivottaa Hanhikki ja tyttö 0908
Siis 300 paikkaa kAtettu ei ketettu..
Eikä mulla ole mitään kytköksiä ko. lokki-paikkaan. Luettuani viestin luulisi että olen ko. paikan markkinointisihteeri.
Mutta tottahan se on, että pian se kesä jo koittaa.
Meikäläisellä oli tänään ajankohtaisena asiana pohtia tuota äitiysloman pituutta. Niin ja meillä ollaan sairaana. Tytöllä oli aamulla kuumetta 39 astetta. Voi pientä ressua ja mä en ole nukkunut oikeen yhtään viime yönä kun tyttö ei saanut unta. Nyt se sitten nukkuukin koko ajan...
KESÄTAPAAMINEN: Mä näkisin kesällä mieluiten kaivarissa tietty :) mutta suht kevyen junamatkan taakse kuten joku Turku, Hämeenlinna, Tampere voisi harkita lähtevänsä ihan hyvin. Niin ja Turku ei tosiaan ole tarpeeksi pohjoisessa varmaan ;) Ouluun ja Jyvkyyn ei varmaan lähdettäisi kun kestää niin kauan ellei olisi jotain muuta asiaa
Pia ja kuumeinen tyttö
k.h.p:lle: sinua hiukan kadehdin kun on noin selkeä tuo teidän aamu.
Mulla vaan ku ei oo kun tää yksi taapero täällä ja aamumenoja ei ole toistaiseksi ollut kuin satunnaiset lääkärit yms, niin en oo aikaisemmin ottanut isoa stressiä tuon ukon nukkumisista. Vaan nyt kun se vaan tuossa kasvaa posottaa koko ajan (?) niin voisi ruveta rukkaamaan noita aikatauluja ettei tulis kouluikään keretessään samanlaista kun äidistään- eli hirveän huonoa aamuherääjää. Rautakangella sai kuulema äitini käydä pedistä kampeamassa...
PUKEMISGEEN pistän pystyyn:
Onko muilla hirveää protestia paitojen ja bodyn pukemisesta? Meillä on meteli karmea ;s Ei auta vaikka höpöttelis mitkä kalavaleet tai järjestäis pojalle jotain ihmeteltävää (mobilet yms) tai kutittelis. Tuo on vaan pojan mielestä ihan persiistä tuo pukeminen. Enkä kyllä mielestäni oo mitenkään kovakouranen ollu ikuna. Enkä myöskään löperö. Semmonen määrätietonen meininki ilman että kauhiasti on vääntöä kuitenkaan (syylliseltä kuulostavaa selitystä..)
Nyt pihalle päin..
Nallu ja " rasvattu salama"
Kesätapaamisesta....viikonlopputapaamiseen kun parhaiten pääsisinkin niin laitan pisteitä Turulle ja Tampereelle.
Syöntimääräg ja päivärytmig:
7.30 herätys
8.30 ämaitoa
9.00 aamupäiväunet 30 min - 3h
11.-12.00 kasvissosetta max 1/2 prk + ämaitoa
13.-15.00 iltapäiväunet 1-2h
15.-16.00 kasvis-/hedelmäsose max 1/2prk + ämaitoa
16.00 -> pääasiassa pyöriskelee lattialla ja seuraa muiden touhuja/ leikkii omilla leluillaan. Haluaa kuitenkin olla aina samassa paikassa kuin muutkin ja nähdä mitä tapahtuu.
18.00. ämaitoa
20-21.00 puuroa 1/2dl ja yöunille.
Yöllä heräilee tällä hetkellä 2-3 krt
ALELÖYTÖG:
Oletteko tehneet todellisia alelöytöjä? Meikäläinen ei ole päässyt kauppoihin vielä ollenkaan kun ukko tekee yötä-päivää töitä myös viikonloppuisin. Keskiviikkona pitäis alkaa helpottaa. Lyhyesti kipaisin paikkakuntamme lastenvaateliike Bobossa. Siellä oli kaikki puoleen hintaan, mutta eipä juuri mitään meille sopivaa jäljellä.
Ensi talven talvihaalaria molemmille kyttäilen kun ale on
vähintään -40%.
petraelena ja kirppu 2307
onelinen: ei vielä näy eikä kuulu, mutta varmaan noi määrätkin palautuu ennalleen kun hormonit vähän tasoittuu normaaleille tasoille ja limakalvot palautuu ennalleen kohdussa. Tai ainakin toivoa sopisi. Koitappas kestää, kyllä se täälläkin on pian varmasti edessä.
MENKAT: ovat olleet kerran ja meinas alaleuka tippuu paikoiltaan kun yöllä tajusin että tartteen varmaan vauvalta vaipan lainaan... siis vuosin ihan sikana reilun vuorokauden... mikään riittäny.
TAPAAMINEN: Oulu ja j.kylä ei hirmusesti hotsita kun siel ei ketään tuttuja/sukulaisii ole mis yöpyy, mutta muut ehdotetut passaa tälle hienosti! Paikka sais kuitenki olla semmonen mis vois ihan kasvotusten höpötellä jne, ettei missään kummitusjunas toisillemmo huudella :).
RYTMIÄ löytyy, se vaan on joka päivä vähän eri... haa haa... eli aamu ja ilta menee samal kaaval, kaikki muu välissä vaihtelee..
JOS teil on vauva nukkumas ja pitäs mennä toisen lapsen kerhoon tms niin herätätkö vauvan?? tätä mie olen pohtinu et miten toimisin kun hilla yleensä menee klo 9 päikyille ja 9.30 ois perhekerho... eli päikyt ois sitten tosi lyhkäset kun ei tuo enää nykyään nuku metelis... mutta toisaalta ois kiva nähä muita äitejä ja et ois annil jotain tekemistä.
Hilla vissiin herää kohta joten...
Niin pulloja en ole nyt keittäny, välil vaan etteivät ihan homeeseen tukehdu, heh heh... :) vitsiniekka täällä tänään :) (omasta mielestä)
hanneli ja hilla tasan 5kk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps. just väänsin hillan vauvakansioo, synnytyskertomusta sinne rustailin, kyllä itketti... tahtos takas niihin fiiliksiin...
Ehdotan Jyväskylää, Tamperetta tai Seinäjokea.
Kaikista löytyy puistoja ja jos sataa esim. Jyväskylässä Hilarius-hiiren koti, jossa viihtyy isommatkin lapset.
T.tintta
mä herätän jos tarttee lähtee johki ja iida nukkuu just sillon.aamu unet tää nukkuu yleensä vaunuissa kun siskoo viiää eskariin.
onneks iida vaan nauraa kun sen käy herättää :) muuten natiseekin johon syynä tylsistyminen,alkaa välillä ketuttaa ku mihinkään ei pääse..lelut ei kiinosta enää eikä matolla,sitterissä olla..sylissäkin pitäs koko ajan kävellä...huoh..mut nyt morot taas...:D
Hassua...minäkin tänään muistelin tuossa synnytystä ja kirjoitin synnytyskertomuksen loppuun asti. Tuli oikeesti haikea olo, vaikka rankkaa se olikin sillon. Ja varsinkin, kun vauvan kanssa alku oli rankkaa ja väsyttävää, niin nyt sitä muistelee haikeesti ja ajattelee, että voikun se oli pieni ja miten aika kultaakaan muistot. Vauvakirjaa pitäisi tosiaan täytellä, kun muuten unohtaa noita tärkeitä päiviä!! = )
MENKAT: mulla on ollu kahdet...ja edelliset oli ihan kauheet! Ei kipua, mutta vuotoo tuli sikana. Yösidekkään ei riittäny. Omituista. Ne kyllä kesti vain 4 päivää. Aikasemmin ne kesti ilman pillereitä 7-8pv ja oli kivuliaat....kohta pitäis kuitenkin taas nuo e-pillerit hakee.
Kävin aamulla Jorvissa magneettikuvassa. Hirvee pääkallokeli ulkona! Loskaa jään päällä ja sitten vielä satoi vettä. Nytkin taitaa sataa...ei taida ulosmeno tänään onnistuu kärryjen kanssa. Harmi! Kunpa poika jaksais olla iisisti tän päivän sisällä.
Pieni ruokagallup (vaikka niitä on jo ollu varmaan tarpeeks...): Mitä merkkiä soseita käytätte ja mitä makuja ootte kokeillu? Ne jotka on alottaneet puurot, niin miten on lähteny käyntiin?
Meillä on nyt maistettu perunaa, porkkanaa, maissia ja eilen syötin peruna-kukkakaalisosetta. Kaikki kelpaa. Sitten olen antanut Muksun päärynäsosetta. Meni omaankin suuhun, kun oli niin hyvää!! Mä olen ostanut Pilttejä enimmäkseen...vähän yleensä sitä, mitä löytyy. Mut nuo Muksun purkit on käteviä....lasipurkista tulee niin kauheesti roskikseen painoo!!
T: Pia ja Patrik 040906
onelinen; täällä kohtalotoveri menkkojen osalta, eilen alkovat ja tekee kipeetä ja vuotaa kun härän kurkusta:(Mulla melko runsaat olivat jo ennen raskauttakin, mutta en muistanutkaan että ne on NÄIN ärsyttävät...yök. Eli mul alko menkat tasan 5kk ja 1 pvä synnytyksen jälkeen.
kesätapaaminen; Paljon on tullut ehdotuksia tapaamispaikaksi ympäri suomea, meille käy kans melkeinpä kaikki Kuopion alapuolelta...Hämeenlinna ja Lahti sekä Tampere eivät kaukana mutta vois sitä kesällä pidemmällekkin matkata, viikonloppuna ainakin.
Yö oli ihan persiistä, katottiin se villi tusina-leffa ja sitte nukkuun mut poika heräs jo syömään puolen yön aikaan ja jäi hereille aivan pirteenä. Yritin laittaa tuttia ja tissiä vuorotellen suuhun, kietoa peittoa päälle ja pitää kainalossa että rauhottuis, mutta ei! Kauhee jumppa ja huuto, siis ei itkenny vaan jokelteli KOVAAN ääneen siinä. Mies nosti päätään ärtyneesti ja käski antaa tissiä, ihan kun en olis jo tarjonnu. Katsoin sit parhaaksi siirtyä pojan kanssa alakerran vierashuoneeseen että edes joku saa nukkua, ja ettei tyttö vielä heräis siihen. Sama meno pojalla jatkui vielä pitkään ennenku nukahdettiin, ja aamulla kuudelta tyttö heräs isänsä herätyskelloon ja meidän päivä alkoi. En tiedä mikä on, aamu-unetkin jäi pojalta lyhyeksi ja nytkin tosi väsyny ja ulkona nukkuu mut unissaan tutti suussa vähän väliä huutelee. Yleensä lopettaa huutelun jo kun kuulee ulko-oven avautuvan...Oisko jo jotain ikävöintiä/eroahdistusta??
juu, mut jos lähtis laittaan pyykkikoneen päälle
Emppusimppu ja Elmeri 5 kk ja 2 pvää
MENKAT: ei oo näkynyt vieläkään, eikä ikäväkään.. tosin sais siinä mielessä tulla, et ehkä se pikkukakkonenkin sitten ilmoittelis jo tulostaan.... ;)
SOSEMERKKIG: Het alkuun.. pitää antaa noottia PIAlle.. kierrätykseen lasipurkit eikä roskikseen!! No joo, ei pahalla tota kommenttia, mutta täällä yks himo kierrättäjä =/ Siis itse aiheeseen, pilttiä tulee ostettua ja aina vain enemmissä määrin (!) Kamala ku sitä laiskistuu noihin soseiden tekoon.. =(
RYTMI: on meilläkin jonkinlainen olemassa.. Eli näin:
8 maissa ylös, aamutoimet (vaippa, pesut, syönti) ja sit sitteriin tarkkaileen ku äiskä tekee samat.
9-10 Saku on mukana päivän touhuissa, pyykkäystä yms
10 jälkeen tirsat, äiskän sylis tai vaunuis. 1 h-1,5 h
11-11.30 hereille, leikkimistä, vihannessose
13.00-13.30 pitkille päikyille ulos
16.30 herätys, leikkejä, hedelmäsose
19.00-20.00 näillä main pikku tirsat n. 0,5-1h
21.00 ilman vaippaa peuhataan sängyllä
22.00 iltamaito ja nukutus
22.30 zzzz
Että näin niinku suurinpiirtein. Meillä ei oo ton maidon kans muuta vakiota ku ilta ja aamumaito. Muuten ottaa pitkin päivää. Pitäiskö sitä koittaa antaa aina kiinteiden yhteydessä? Valistakaa mua viisaammat!
OPEMAMMA: mahdoitkohan tarkoittaa minua kun mainitsit eloisesti joka asustelee pohjanmaalla. Noh, minä täällä ainakin asun, mutta valitettavasti Vaasa ei kovinkaan tuttu paikka minulle, kun lapsena viimeks siellä Wasalandiassa käynyt. Mutta jos tapaaminen sinne saadaan, niin ihan varmasti voin etsiä ihanan puiston ja hyvän tapaamispaikan sieltä!!!
Olikohan muuta.. Niin JAMSSA: Eipä se mikään suuri salaisuus ole. Liiketaloutta opiskelen. Kauppatieteiden maisteri olis se unelma.. Tosin sinne veilä matkaa. Nyt valmistun seuraavaks tradenomiksi. En oo käynyt luukiota ja haen näistä vauhtia yliopisto-opintoihin. Lukio jäi hurjassa nuoruudessa käymättä, ku piti päästä maailmalle =)
Pöh.. niin paljon on taas kirjoitusvirheitä, ettei musta maisteria tuu ikinä =D
Niin ja ALEG: Alesta löysin ihku ihanan espritin takin -50% =)
Luin tänään lehdestä, että täällä meillä päin on susia jo niin paljon että tulevat aina vain enemmän ja enemmän ihmisten pihoille. Pani miettimään, että uskaltaakohan tota kossia nukuttaa kohta enää ulkona? Se on varmaa, et jos havainto tulee tässä lähellä, niin loppu vaunuissa nukuttaminen!! Kamala, et sitä tämmöstäkin joutuu miettiin. Te kaupunkilaiset niitä susia suojelette siellä =).. VITSI VITSI!!!!
Susipelkoinen ikarus ja nukkuva Saku
Jamssan ehdotuksen pohjalta on kesätapaamipino pistetty pystyyn. Käykää sinne äänestämässä, eli jo tässä mielipiteensä ilmoittaneet uudestaan äänestämään. Ja ehdotuksiakin vielä lisää. Hankikilla oli hyvä ehdotus ja sai kyllä miettimään tota sään osuutta, vaikka onkin kaikkien aikojen hellekesää povattu. Toisaalta ravintolatiloissa keskustelu ja tutustuminen ei ole niin helppoa, kuten olemme Chicosissa huomanneet. On kuitenkin pidettävä se plan B avoimena ja tehtävä päätös, kuten viime kesänäkin, paria päivää ennen, kun näkee sääennusteet.
HANNELI: Minä laitan pojan nukkumaan kaukaloon tai vaunuihin etukäteen, jos on pian jonnekin lähdettävä. Näin saa vielä matkan ajan nukkua ja moneti jatkaa unia vielä perilläkin. Riippuu tietty, kuinka herkästi heräävää sorttia on.
MENKAT: alkoi heti jälkivuodon loputtua, kuten aiempinakin kerroilla, täysimetyksestä huolimatta. BLAH!
PUKEMISG: Sisävaatteet puetaan itkemättä, ulkovaatteet yleensä vaativat huudot =) Johtuu tietty myös siitä, että poika yleensä laitetaan ulkovaatteisiin, kun on nukkuma-aika, eli itkee väsymystä. Tutti rauhoittaa ja pian poika jo nukkuukin.
Joku g vielä oli, mutta unohdin taas.
VILLAlle vielä: Tottakai tapaaminen voidaan joskus pitää Vantaallakin. Ala vain järkätä jotain tapaamiskertaa sinnekin. En tarkoittanut sen olevan huono tapaamispaikka, vaan lähinnä esim. Open ja Myryn suunnasta tullessa mutkan takana, ellei sitten päräytä autolla paikalle. Mutta jos on auto käytössä niin sillä pääsee ihan mihin vaan. Jos otetaan lähtökohdaksi, että pääsee sekä autolla että julkisilla, ei Vantaa ole paras mahdollinen, vaikkakin monet junat siellä pysähtyvät.
Palaillaan taas
Pumpuli
Vähiin käy ennen kuin loppuu. Mun yksinhuoltajan arki. Tää ja huominen. Lapset ovat aamupalalla. Ite tässä juon kahvia ja kirjoittelen kuulumisia.
Viime yö meni kivasti Teemu heräs 2 kertaa syömään. Kolmannnen kerran söi just kun mulla olis ollut kello soittamassa. Vitonen kyl kitisi aamuyöstä. Nostin sen viereeni ja silittelin siin samalla niin ollaan molemmat nukahdettu pian.
k.h.p:n gallupppiin en muistanut eilen vastata. Meillä Teemu kulkee perheen mukana. Viihtyy siellä missä muutkin ovat. Aina on joku joka juttelee ja höpöttelee Teemulla. Tykkää olla lelukaarten alla. Katselee mielellään sitteristä isompien tekemisiä. Iltaisin kun isommat ovat nukkumassa niin silloin Teemu kitisee ja kaipaa seuraa. Silloin mä tai mies jutellaan ja höpötellään Teemulle.
jaahas keittiössä on maito vahinko mentävä on.
puuhis ja Teemu 2908