Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
561/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää kun olin tinderissä. Alempitasoiset naiset lähetteli paljon viestejä, mutta harva parempi tasoinen nainen. Alkoi tympimään koko homma ja pistin Tinderin kiinni. Itse oon vähän laiska tekeen aloituksia, että en jaksanut alkaa sepustamaan mitään tarinaa niille eukoille. Ajattelin että ottavat itse yhteyttä jos niitä kiinnostaa. Mutta eipä juuri muut ottanut kun ne alle 5 tason eukot. Että tämmöstä se on tää miehen elämä jos koittaa etsiä naista. Hankalaa ja turhan työlästä pelleilyä.

Vierailija
562/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei mitenkään estä opiskeluita. Itse olen opiskellut lasten saamisen jälkeen kaksi tutkintoa ja kolmas meneillään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä moni taas eksy aiheesta hallituksen työmarkkinoihin. Voi huokaus teitä. Koittakaa pysyä aloituksen aiheessa!

Tehdään sitten aasinsilta, koska nämä liittyy toisiinsa.

Julkiselta pitäisi potkia puolet pois, koska rahaa ei yksinkertaisesti ole. Eiköhän siinä ala tasot kohtaamaan, kun valtion keinotekoisesti ylläpitämä taso palautetaan normaaliin.

Vierailija
564/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ärsyttävää kun olin tinderissä. Alempitasoiset naiset lähetteli paljon viestejä, mutta harva parempi tasoinen nainen. Alkoi tympimään koko homma ja pistin Tinderin kiinni. Itse oon vähän laiska tekeen aloituksia, että en jaksanut alkaa sepustamaan mitään tarinaa niille eukoille. Ajattelin että ottavat itse yhteyttä jos niitä kiinnostaa. Mutta eipä juuri muut ottanut kun ne alle 5 tason eukot. Että tämmöstä se on tää miehen elämä jos koittaa etsiä naista. Hankalaa ja turhan työlästä pelleilyä.

Ja tässä esimerkki toimivasta evoluutiosta. Sukua jatkaa vain kyvykkäät yksilöt.

Vierailija
565/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan miehet ovat opettaneet, että saat sen tason vastauksia, kuin mitä itse olet. Eli olet alle 5 tason tyyppi. Tyydy siihen. Älä taistele tasoteoriaa vastaan.

Vierailija
566/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä moni taas eksy aiheesta hallituksen työmarkkinoihin. Voi huokaus teitä. Koittakaa pysyä aloituksen aiheessa!

Julkiselta pitäisi potkia puolet pois, koska rahaa ei yksinkertaisesti ole. Eiköhän siinä ala tasot kohtaamaan, kun valtion keinotekoisesti ylläpitämä taso palautetaan normaaliin.

Jaa a, mutta kuka sen sun kelahakemuksen sitten käsittelis? Ja mistä saisit reseptin niihin masennuslääkkeisiin?

Vierailija
567/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten surkean tason vaimoiksi ja äideiksi tajuaa kunnolla vasta sitten kun on törmännyt ulkomaalaiseen lempeään ja perhekeskeiseen naiseen. Ottavat mielellään sormuksen sormeensa myös vähän vanhemmilta herrasmiehiltä.

Kumma kun näitä ulinaketjuja suominaisista putkahtelee jatkuvasti palstalla ja paisuvat kuin pullataikina tästä valituksesta, vaikka niin helppoa olisi käydä hakemassa se oma lempeä leidi ulkomailta. Kaikki olisivat onnellisia!

Osalle on varmaan uponnut teidän kylvämä propaganda, jonka mukaan ainoastaan Thaimaasta haetaan postimyyntivaimoja orjiksi ja siellä kaikki naiset ovat maksullisia. Lisäksi suomijamppa joutuu elättämään koko naisen suvun. Sitten se hoikka ja pieni nainen lihoo samanlaiseksi mätisäkiksi kuin naiset täälläkin. Palstanaiset eivät tunne ainoatakaan paria, jossa olisi onnellinen ulkomaalainen nainen naimisissa tavallisen suomalaisen miehen kanssa, vaan aina mies on joku väkivaltainen juoppo.

Niinpä niin, AINA jonkun toisen syy, kun miehillä ei elämä onnistu. Ihan oma valintanne uskoa ennemmin inhoamianne naisia täällä kuin näitä kanssaveljiänne, jotka autuuttaan ulkomaalaisen naisen rinnalla mainostavat. Ehkä jopa voisitte ottaa pienen riskin elämässä, että yrittämisestä seuraa jotain hyvää sen sijaan, ettei kannata edes kokeilla kun v*tuiks menee kuitenkin. Ketjun perusteella ei nyt ainakaan varmaan kovin paljon huonommaksi voi elämä muuttua.

Vierailija
568/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä esimerkki toimivasta evoluutiosta. Sukua jatkaa vain kyvykkäät yksilöt.

Entäs jos se kyvykäs yksilö vaihtuu, saako se tappaa edellisen kyvykkään yksilön jälkeläiset ja siittää uudet?

Eli eipäs pomita rusinoita pullasta.

Vierailija
569/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, mutta kuka sen sun kelahakemuksen sitten käsittelis? Ja mistä saisit reseptin niihin masennuslääkkeisiin?

Kyllä nuo loput pystyy helposti tuplaamaan työtahtinsa tai tasonlasku odottaa.

Vierailija
570/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se kyvykäs yksilö vaihtuu, saako se tappaa edellisen kyvykkään yksilön jälkeläiset ja siittää uudet?

Eli eipäs pomita rusinoita pullasta.

Yleensä kyvykkäällä yksilöllä ei ole mitään tarvetta väkivaltaan, kun hän selviää pelkällä kyvykkyydellään monenlaisissa elämäntilanteissa ja saa aikaan jälkeläisiä. Väkivalta on heikomman aineksen keino yrittää pärjätä elämässä.

Vierailija
571/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, se on kiva että kumminkin vähän löytyy vielä luottoa yhteiskuntaan, että hommat toimii. Monet eivät osaa suhtautua noin positiivisesti kelaan tai julkiseen terveydenhuoltoon, pisteet siitä.

Vierailija
572/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia kumppanin löytämisessä, mutta kiitos että välität 🤗

Ei tietenkään koska se on kissa😆🤣

Vierailija
573/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei mitenkään estä opiskeluita. Itse olen opiskellut lasten saamisen jälkeen kaksi tutkintoa ja kolmas meneillään. 

Tutkintoja ne on kirjekurssitkin 🤣

Vierailija
574/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyvykkäällä yksilöllä ei ole mitään tarvetta väkivaltaan, kun hän selviää pelkällä kyvykkyydellään monenlaisissa elämäntilanteissa ja saa aikaan jälkeläisiä. Väkivalta on heikomman aineksen keino yrittää pärjätä elämässä.

Me puhuttiin nyt evoluutiosta. Toisen uroksen jälkeläisten elättäminen on evoluution kannalta melko järjetöntä. Suurimmalla osalla evoluution varassa olevista nisäkäslajeista uusi uros tappaa edellisen jälkeläiset, jos ne haittaa omia siitoshommia. Mutta jos nisäkkäiden meininki on liian julmaa, ihmisten meininki pahaa patriarkaattia ja tasoa, niin meillä on vielä tuo hyönteisyhdyskuntamalli.

Eli kastroidaan/ympärileikataan suurin osa naaraista hedelmättömiksi työdrooneiksi, nimetään pieni osa kunigattariksi ja annetaan koiraiden juosta vapaasti pesästä pesään kyttäämään siitospaikkaa.

Vierailija
575/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me puhuttiin nyt evoluutiosta. Toisen uroksen jälkeläisten elättäminen on evoluution kannalta melko järjetöntä. Suurimmalla osalla evoluution varassa olevista nisäkäslajeista uusi uros tappaa edellisen jälkeläiset, jos ne haittaa omia siitoshommia. Mutta jos nisäkkäiden meininki on liian julmaa, ihmisten meininki pahaa patriarkaattia ja tasoa, niin meillä on vielä tuo hyönteisyhdyskuntamalli.

Eli kastroidaan/ympärileikataan suurin osa naaraista hedelmättömiksi työdrooneiksi, nimetään pieni osa kunigattariksi ja annetaan koiraiden juosta vapaasti pesästä pesään kyttäämään siitospaikkaa.

Harvemmin lapset haittaa siitoshommia. Lapset on yleensä eri huoneessa. Tai olisi ainakin suositeltavaa.

Vierailija
576/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin lapset haittaa siitoshommia. Lapset on yleensä eri huoneessa. Tai olisi ainakin suositeltavaa.

Edelleen puhuttiin siitä evoluutiosta, jonka perään haikailit.

Kukas ne maksaa ja kuka ne hoitaa. Ne syö resursseja sekä naaraalta että koiraalta, miksi antaisin jonkun toisen koiraan jälkeläisten syödä naaraani resursseja?

Vierailija
577/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, se on kiva että kumminkin vähän löytyy vielä luottoa yhteiskuntaan, että hommat toimii. Monet eivät

Julkiselta puuttuu kaikki uhkat, jotka on yksityisellä aina läsnä. Ovat nykyisin jopa niin julkeita, että uhkailevat tapattaa syöpäsairaat, jos eivät saa lisää liksaa.

Jos olisin valtio, lähettäisin tehyn ja superin johtokuntiin kirjeet, joissa kerrottaisiin, että olette henkilökohtaisesti vastuussa lakkonne vahingoista. Sitten vaan kuolemantuottamuksesta tätit häkkiin, jos noin pitkälle mennään.

Vierailija
578/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan miehet ovat opettaneet, että saat sen tason vastauksia, kuin mitä itse olet. Eli olet alle 5 tason tyyppi. Tyydy siihen. Älä taistele tasoteoriaa vastaan.

Kyllä minä oon vähintään 8 tason mies,ä. On korkeakoulutus, käyn töissä, bemari ja rivitalo kämppä, mutta ne 5 tason ja alle sen yritti ottaa silti kontaktia. Aikamoinen ristiriita. Tämä on oikeesti aika tympeetä. En ihmettele enää yhtään kun valitetaan että miten hankalaa toi pariutuminen nykyään on.

Vierailija
579/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia kumppanin löytämisessä, mutta kiitos että välität 🤗

Ei tietenkään koska se on kissa😆🤣

Lohduttaudu sinä sillä ajatuksella 🤗

Vierailija
580/749 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen puhuttiin siitä evoluutiosta, jonka perään haikailit.

Kukas ne maksaa ja kuka ne hoitaa. Ne syö resursseja sekä naaraalta että koiraalta, miksi antaisin jonkun toisen koiraan jälkeläisten syödä naaraani resursseja?

En minä mitään haikaile evoluution perään. 😂 evoluutio on, ihan riippumatta siitä mitä mieltä minä olen siitä. Ja sinä ilmennät sen olemassaoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan