Jos mies ei halua käyttää kondomia, miksi naisen pitää huolehtia ehkäisystä?
Miksi ehkäisy jää usein naisen kontolle? Miksi naisen pitäisi popsia pillereitä, ottaa sisuksiinsa kierukka tai liimata ihoonsa laastari, vaikka mies voisi helposti vetäistä vehkeensä päälle kumin?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
ei pidä. Se on täysin vapaaehtoista käyttääkö ehkäisyä vaiko ei.
Näin on. Itse olen montaa yhden yön naistakin pannut ilman ehkäisyä ja tuntuu se ainakin miehestä paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Koska vain nainen voi tulla raskaaksi!
Sitten ei kannata vinkua elatusmaksuista.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari idioottia, jotka eivät käytä ehkäisyä. Toinen on tulossa kolmannen kerran isäksi, toinen toista kertaa.
Siinäpä sitten maksavat tekemisistään.
Turha inistä, itse tekivät.
Jokaisella lapsella eri äiti?
Jos nainen luovuttaa päätösvallan kehoonsa minulle sisältäen mahdollisen sikiön abortoinnin niin otan vastuun ehkäisystä. Jos ei ole valtaa niin ei voi olla vastuuta
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän työläämpää joka kerta laittaa kondomi sen sijaan että kävisi kerran 7 vuodessa laittamassa kierukan. Kondomit on näin naisnäkökulmasta ällöttäviä.
Kondomin kanssa seksi paljon miellyttävämpää kun alapää on puhdas seksin jälkeenkin. Tämäkin naisäkökulma.
Aika yksinkertaista minusta. Jos ei miehelle kumi kelpaa, ollaan ilman seksiä.
Itse vaadin tuplaehkäisyä, minulle kumi ja naiselle oma ratkaisu siltä varalta että kumi pettää.
Kuka tätä paskaa väittää että mies ei halua kumia käyttää. Kyllä se on olla 100% kerroista kun naiset olis halunnu kumin pois ja en sit oo antanu kun en halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin helppoa se kumin laittaminen ole. Harvat mahtuvat päälle, ja kynsiäkin pitää varoa, ettei hajoa. Kun se sitten on noinpuoeenväliin mulk..., niin lähtee helposti pois kesken touhujen. Rasittavaa, mutta minkäs teet. Parisuhteessa en tietenkään käytä.
Etpä tietenkään. Ei ne taudit katso onko ihminen parisuhteessa vai ei, jos ne on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Itse olen montaa yhden yön naistakin pannut ilman ehkäisyä ja tuntuu se ainakin miehestä paljon paremmalta.
Tuntuu naisestakin paremmalta
Silloin ei tule lähempää tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin helppoa se kumin laittaminen ole. Harvat mahtuvat päälle, ja kynsiäkin pitää varoa, ettei hajoa. Kun se sitten on noinpuoeenväliin mulk..., niin lähtee helposti pois kesken touhujen. Rasittavaa, mutta minkäs teet. Parisuhteessa en tietenkään käytä.
Etpä tietenkään. Ei ne taudit katso onko ihminen parisuhteessa vai ei, jos ne on tullakseen.
Elämässä on monenlaisia riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi on hyvä kompromissi moelestäni.
Teiltä homppeöeilta ei nyt kysytty.
Onko homppelia jos mies panee naista peppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne taudit tulee jos ei ole muuta osapuolia. Ei ne kasva itekseen vaikka olisi sopivatolosuhteet
Isomela kirjoitti:
Homofoobikko kirjoitti:
Nautiskelija kirjoitti:
Ei ole. Eihän sekään ole homoa jos mies suutelee naista vaikka homotkin suutelee.
Vierailija kirjoitti:
Löysällä on vaikea tyydyttää
Ja se liittyy ehkäisyyn miten? Sun erektio ongelmat ratkaistaa jollain muulla keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti. Nykyinen naisystäväni haluaa sitä, joten taidan itsekin olla homppeli nykyään. Kyllä ykkönen on kuitenkin aina ykkönen. En siis erityisemmin välitä, mutta kohteliaisuudesta menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu naisestakin paremmalta
Olen aina naisilta kysynyt haluavatko kumin kanssa vai ollaanko ilman. Vastaus on lähes aina voidaan olla ilman.
Seksin harrastaminen ei ole edellytys hengissä pysymiseen, syöminen ja juominen on. Näin ollen se toiminta ei ole pakollista.