Mies sanoi "jos mun egoa loukataan, niin se on paha asia"
Emme ole tapailleet kovinkaan kauaa. Tämän otsikon lauseen sanoi muutama päivä sitten, kun puhuimme mahdollisista parisuhdesäännöistä. Jäi kyllä tosi ahdistava olo. Miten tulkitsette tuon lauseen?
Kommentit (30)
Todellakin, juokse niin väistät luodin!
Tulkitsen näin: Olen aina saanu tahtoni läpi ja mä teen mitä haluan, tai muut kärsii.
Ihanan jännä mies, naisten unelma🥰🥰
Onks sillä kenties karvaiset kädet?
Ainakin on rehellinen verrattuna moniin muihin miehiin, jotka eivät ikinä myöntäisi noin avoimesti, että heidän egonsa on hauras.
Mutta joo, eiköhän tuo ollut taas siinä.
Tarkoittaa hänen olevan ilkeä, itsekäs ja lapsellinen paskapää, joka on tottunut saamaan tahtonsa aina läpi. Lähde kävelemään ja anna hyypiön märistä omassa seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan jännä mies, naisten unelma🥰🥰
Jos olisit lukenut muut viestit näkisit ettei kommettisi ole totta.
Ei ainakaan kuulosta mammanpojalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa. Just sellaiselta, jota on aikuiseksi asti suojeltu totuudelta, joka sitten onkin päässyt yllättämään.
Noin aikaisessa vaiheessa jos jokin alkaa toisessa kovasti ahdistaa, on syytä luottaa itsesuojeluvaistoonsa ja poistua hänen elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa uhoavalta mutta heikolta miesvauvalta, joka ei kestä kun ei olekaan äiti antamassa kaikkea suoraan nenän eteen.
Olisi pitänyt sanoa, "jos MINUA loukataan, niin se on paha asia" niin mies olisi ollut normaali nainen.
Kunnon mies josta on sitä henkistä vastusta jota naiset kaipaa.
Vierailija kirjoitti: Olisi pitänyt sanoa, "jos MINUA loukataan, niin se on paha asia" niin mies olisi ollut normaali nainen.
Ja sinä taas naisvihaaja. Ainakin viestisi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies josta on sitä henkistä vastusta jota naiset kaipaa.
Jossa
Tulkinta: JUOKSE.