Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kertoi vasta kolmien treffien jälkeen, että hänellä on lapsia

Vierailija
23.02.2024 |

Huoh.. eikö tuon voisi laittaa profiiliin? 🙄

Olen korkeasti koulutettu hyväpalkkainen mies. En voi kuin ajatella, että nainen pimitti tiedon minulta ja halusi vain elättäjän. 🙄

Kommentit (81)

61/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuitenkin aika alussa tuo teidän tapailu, että et sä tuossa nyt kovin paljoa hävinny. Kohti uusia pettymyksiä, tavataan tinderissä sanoa. Myös sinne omaan profiiliin voi kirjoittaa ei kiitos lapsia, niin vähenee huomattavasti lapsellisten yhteydenotot. 

Ei tuosta ole hirveästi hyötyä. Minulla lukee profiilissa: "etsin Mies, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia", silti Saan jatkuvasti tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä .

Vierailija
62/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tuollaista salailevaa naista ei kannata katsella. Lapset ovat kuitenkin oleellinen tieto, eikä mikään pieni asia. Jos alkaisin tapailemaan uutta miestä, niin haluaisin ehdottomasti tietää onko hänellä ennestään lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuitenkin aika alussa tuo teidän tapailu, että et sä tuossa nyt kovin paljoa hävinny. Kohti uusia pettymyksiä, tavataan tinderissä sanoa. Myös sinne omaan profiiliin voi kirjoittaa ei kiitos lapsia, niin vähenee huomattavasti lapsellisten yhteydenotot. 

Ei tuosta ole hirveästi hyötyä. Minulla lukee profiilissa: "etsin Mies, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia", silti Saan jatkuvasti tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä .

Toisin päin varmasti on. Nainen harvoin tuppautuu seuraan, jos mies vähääkään vihjaisee että naisessa on joku vika/ miestä ei kiinnosta. 

64/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin Tinder -ensitreffeillä 4-kymppisen miehen kanssa, joka oli kertonut viesteissä, että hänellä on 11- ja 3-vuotiaat lapset. Minä tietenkin luulin, että heillä on sama äiti, ja kun kysyin , että asuuko lasten äiti lähellä häntä, vastasi hän hieman vaivaantuneella äänellä, että heillä on eri äidit. Eli hän oli siis kahdesti eronnut lapsen ollessa pieni. Kyllä silloin on jotain vikaa ihmisessä, jos peräti kaksi kertaa eroaa lapsen vanhemmasta vaikka lapsi on vielä pieni .

Vierailija
65/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sitten ap:n tapauksesta, mutta mulla on kaksi lasta ja olen eronnut lasten isästä (nyt kyllä uudessa suhteessa), mutta ei mun kyllä tulisi mieleenkään ajatella, että uusi mies olisi millään tapaa elättäjän roolissa, enkä edes toivo mitään yhteenmuuttokuvioita tässä vaiheessa. Tienaan itse ylimmässä 3 prosentissa ja lasten isäkin vähintään ylimmässä 10 prosentissa. Hassu oletus, ettei lasten vanhemmilla voisi olla rahaa lasten ja itsensä elättämiseen.

Hassu oletus, että jos sinä haluat pelkän kevytsuhteen, muutkin olisivat sellaista vailla. Itselleni olisi ainakin pettymys, jos olisin vakavissani jonkun kanssa ja toinen lopulta ilmoittaakin, että haluaa vain seuraa niihin viikkoihin, kun lapset ovat toisen vanhempansa luona. Ei se ole parisuhde vaan hauskanpitoa, jonka voi hoitaa satunnaisten seksiseuralaisten kanssa. Parisuhteeseen kuuluu elämän jakaminen ja siihe

Heh. Eroäitinä et ikinä voi voittaa. Jos haluat suhteen jossa muutetaan yhteen, niin "kaipaat vain elättäjää!"

Jos haluaa suhteen jossa kumpikin pitää omat kotinsa, niin "parisuhteeseen kuuluu elämän jakaminen ja siihen sinä et kykene!"

😄😄

Vierailija
66/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole lapsia enkä käytä deittisovelluksia, mutta minusta on ihan itsestäänselvää, että lapsista EI kerrota heti uusille tuttavuuksille, saatikka sitten deitti-ilmossa. Syynä ei ole huijata miestä, vaan se, että joillakin on vaaralliset syyt jahdata nimenomaan lasten yksinhuoltajia.

Jos mies kiinnostuu naisesta tietämättä, että tällä on lapsia, niin todennäköisesti ei ole tässä asiassa syytä huoleen. Ja jos kiinnostus lopahtaa heti kun kuulee lapsista, niin sitten lopahtaa. Odottaisin kuitenkin lasten turvallisuuden olevan aina etusijalla.

Vierailija
67/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertonu tinder biossa lapsista. Just pedofiilien takia ja sen, että mä hain seuraa ei mun lapset. Kerroin kuitenkin aina heti alussa lapsista ennen kun tapasin deittiä, koska kyllä se on aika oleellinen asia kertoa heti. N34

Vierailija
68/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osannut päätellä pimpan väljyydestä?

voi se väljä myös olla lapseton gambiassa lomamatkaileva mamma

Vierailija
69/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannet treffithän nimenomaan on heti kertomista. Eihän siinä vaiheessa mitenkään seurustella vaan aletaan vasta puhua muutakin kuin small talkia.

70/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kerran kävin Tinder -ensitreffeillä 4-kymppisen miehen kanssa, joka oli kertonut viesteissä, että hänellä on 11- ja 3-vuotiaat lapset. Minä tietenkin luulin, että heillä on sama äiti, ja kun kysyin , että asuuko lasten äiti lähellä häntä, vastasi hän hieman vaivaantuneella äänellä, että heillä on eri äidit. Eli hän oli siis kahdesti eronnut lapsen ollessa pieni. Kyllä silloin on jotain vikaa ihmisessä, jos peräti kaksi kertaa eroaa lapsen vanhemmasta vaikka lapsi on vielä pieni .

?

Vierailija
71/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kertonut tyttöystävälle vieläkään että mulla on kaks lasta ja me ollaan asuttu yhdessä jo kolme vuotta.

Mitä se sillä tiedolla tekis?

Itsellä vähän sama. Eihän ne lapset vaikuta yhtään mihinkään koska en itsekään ole niitä nähnyt kuuteen vuoteen kun ex muutti jenkkeihin. En edes tunnistaisi niitä itsekään jos kävelisivät vastaan. En minä tiedä niistä yhtään mitään. Ei ole minkään valtakunnan yhteystietoja, osoitetta enkä tiedä niiden sukunimeäkään. Sellaisia ne naiset on. Eipä sillä,en osaa lapsia enää edes kaivata,ne on jo tuntemattomia ihmisiä oikeastaan.

Mulla vaikuttaa siihen, millaisen ihmisen kanssa haluan olla. Tuo on niin suuri asia, että isän reaktio asiaan on minulle kynnyskysymys. Lähtisin välittömästi, jos saisin tietää, että lapsien olemassa olo on pimitetty ja että mies ei tunnistaisi omia lapsiaan.

72/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että kun Tinderissä aluksi viestitellään ja kysytään kuulumisia, niin jo siinä vaiheessa tulisi ilmi, että toisella on lapsi. Jos mä vaikka kysyn mieheltä, että "miten kesäsi on mennyt tähän mennessä?", niin luulisi, että mies vastaisi jotain lapsiinsa liittyvää, kuten, että "lasten kanssa käyty Lintsillä ja uimarannalla jne".

Vierailija
73/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko omassa ilmoituksessasi tieto etten halua lisääntyneitä naisia treffailla?

Vierailija
74/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kertonut tyttöystävälle vieläkään että mulla on kaks lasta ja me ollaan asuttu yhdessä jo kolme vuotta.

Mitä se sillä tiedolla tekis?

Itsellä vähän sama. Eihän ne lapset vaikuta yhtään mihinkään koska en itsekään ole niitä nähnyt kuuteen vuoteen kun ex muutti jenkkeihin. En edes tunnistaisi niitä itsekään jos kävelisivät vastaan. En minä tiedä niistä yhtään mitään. Ei ole minkään valtakunnan yhteystietoja, osoitetta enkä tiedä niiden sukunimeäkään. Sellaisia ne naiset on. Eipä sillä,en osaa lapsia enää edes kaivata,ne on jo tuntemattomia ihmisiä oikeastaan.

Eli teidän mielestä parisuhteen ei tarvitse perustua rehellisyydelle ja avoimuudelle? Jos minulle selviäisi tuollainen juttu usean vuoden seurustelun jälkeen, niin kyseenalaistaisin sen mitä muuta onkaan jätetty kertomatta...

Vierailija
75/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei ikinä ole rehellisiä. Ja yksinhuoltajat eivät ikinä kerro heti lapsesta, koska haluavat miehen ensin ihastuvan naiseen tai jopa rakastuvan. M25

Kertooko suomimies rehellisesti kaikki pervot tapansa tai käyttääkö maksullisia tai että onko ikinä pettänyt? Niinpä

76/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan tarkoittaa että nainen pitää sinusta ja on kiinnostunut jatkamaan tapailua. Ja nyt jos (sinun tapauksessasi kun) mies paljastuu pöntöksi jota ei edes kannattaisi lastensa lähelle päästää, homma on siinä.

Ai mies on pönttö, kun arvostelee naista siitä, kun ei ole aiemmin kertonut olevansa äiti?

Vierailija
77/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole aina heti kertonut. Etsin itselleni kumppania, en isää lapsille.

Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.

No seurustelua voi harjoittaa kun lapset on isällään..?

Näppärää, voi ottaa parinkin vuoroviikko vanhempaa, joka toisella viikolla harjoittaa toista ja joka toisella toista. 

Jos tämä on kaikille osapuolille ok, niin mikä ettei.

Vierailija
78/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole aina heti kertonut. Etsin itselleni kumppania, en isää lapsille.

Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.

No seurustelua voi harjoittaa kun lapset on isällään..?

Osa-aika seurustelua? Minä haluan kumppanin, jonka kanssa jakaa se arki kokonaisvaltaisesti. 

No sitten sä voit etsiä lapsetonta naista, ja jos joku kertoo, että hänellä onkin lapsia, voit asiallisesti lopettaa viesittelyn/tapailun. Yksinkertaista. Mutta aika harva kyllä tapailuvaiheessa tai edes seurustelun alussa jakaa arkea toisen kanssa kokonaisvaltaisesti - sellaisen aika on yleensä sitten, kun suhde syvenee. Kyllä moni sellainenkin, jolla on lapsia, saattaa tuollaista toivoa, mutta vasta tosiaan sitten suhteen edettyä. Toki on täysin ok etsiä vain lapsetonta, että ei sillä, mutta ei se siis aina vuoroviikkoseurustelua tarkoita, jos toisella on lapsia. Ja toisaalta jotkut työtkin saattavat tarkoitaa jotain vastaavaa - jon on vaikka työ, joka vaatii matkustamista tai on hankalat työajat.

Vierailija
79/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi homma. On siis paljaalla munalla jo läskimahaselle pälvikaljuselle antanu.

Vierailija
80/81 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni kertoi kolmen kuukauden kohdalla kärsivänsä toistuvasta masennuksesta. Minulla oli taustalla ikäviä kokemuksia masentuneista henkilöistä, ja suhde ei olisi jatkunut, jos olisin heti kuullut tästä. Melkoista pimittämistä tärkeästä asiasta mutta huoh, olin jo liian ihastunut.

Tai sitten vaan tämä mies keksi jonkun verukkeen, että päättäisit suhteen kun sai jo sinusta hupia muutamaksi kuukaudeksi. Todennäköisesti keksi asian jostakin kertomastasi tapauksesta, koska tiesi että päätät taatusti suhteen siihen paikkaan.

Tämmöinen on muuten todella yleistä nykyajan deittimaailmassa ja siihen syyllistyvät miehet ja naiset, koska suoraan ei uskalleta sanoa "kiitos ei". :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän