Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kertoi vasta kolmien treffien jälkeen, että hänellä on lapsia

Vierailija
23.02.2024 |

Huoh.. eikö tuon voisi laittaa profiiliin? 🙄

Olen korkeasti koulutettu hyväpalkkainen mies. En voi kuin ajatella, että nainen pimitti tiedon minulta ja halusi vain elättäjän. 🙄

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin todella törkeää. Kaikki naiset eivät tunnu ymmärtävän, että lapset ovat aina rasite parisuhteelle ja jos ne eivät ole omia, niin miksi kukaan kestäisi kaikkia huonoja puolia. Olen itse lapseton nainen enkä ikinä ole halunnut seurustella sellaisten miesten kanssa, joilla on lapsia. Nykyisellä on, mutta aikuisia ja se on ihan ok.

Vierailija
2/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs treffikumppani kertoi vasta kolmen kk jälkeen, että ei hänellä olekaan vain kahta poikaa, vaan myös tytär. Samassa perheessä lapset olivat kuitenkin kasvaneet ja samoista vanhemmista koko katras, tytär keskimmäinen. Ihme äijä sekin. Sai jäädä se juttu minun puolestani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kertonut tyttöystävälle vieläkään että mulla on kaks lasta ja me ollaan asuttu yhdessä jo kolme vuotta.

Mitä se sillä tiedolla tekis?

Vierailija
4/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus!

Vierailija
5/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole aina heti kertonut. Etsin itselleni kumppania, en isää lapsille.

Vierailija
6/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannut päätellä pimpan väljyydestä?

Vierailija
7/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pyörii pedareita (miehiä) etsimässä lapsiuhreja deittipalstalla. Ihan ymmärrettävää, ettei lapsista suoraan kerrota, jos ei olla mitään vakavaa edes etsimässä.

Vierailija
8/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kertonut tyttöystävälle vieläkään että mulla on kaks lasta ja me ollaan asuttu yhdessä jo kolme vuotta.

Itsellä vähän sama. Eihän ne lapset vaikuta yhtään mihinkään koska en itsekään ole niitä nähnyt kuuteen vuoteen kun ex muutti jenkkeihin. En edes tunnistaisi niitä itsekään jos kävelisivät vastaan. En minä tiedä niistä yhtään mitään. Ei ole minkään valtakunnan yhteystietoja, osoitetta enkä tiedä niiden sukunimeäkään. Sellaisia ne naiset on. Eipä sillä,en osaa lapsia enää edes kaivata,ne on jo tuntemattomia ihmisiä oikeastaan.

Vierailija
9/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.

Vierailija
10/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa synnyttänyt pimppi lypsää tykimmin. Siihen huulille kun laitat käden niin se tuntuu samalta kuin hevonen hamuais sokerinpalaa suu vaahdossa. 👍

Vierailija
11/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites sitten, kun se treffikumppani ei etsikään sellaista partneria, jonka elämässä on lapsia, jotka menee (toivottavasti) aina edelle ja aiheuttaa sen, että ex on mukana sun elämässä jne?

Ymmärtäisin, jos etsisit FWB-juttuja tai yhden illan säätöjä, mutta jos etsit KUMPPANIA niin olisi varmaan reilua antaa sille toiselle tommonen olennainen tieto heti alkuun.

Jos ite olisin lapsettomana naisena kolmansilla treffeillä lupaavan miehen kanssa ja se vasta siinä vaiheessa kertois, että sillä on lapsia, aikoo muuttaa kohta pysyvästi ulkomaille, käyttää huumeita, kärsii skitsofreniasta, syö vain vegaanista raakaravintoa tai jotain muuta mikä vaikuttaa hemmetisti arkeen eikä sovi mun kuvioihini, niin olisin kyllä pettynyt että mun aikaa on haaskattu.

Vierailija
12/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän alunperin etsi vain kevyttä sutinaa, eikä mitään parisuhdetta, johon lapsetkin kuuluisi mukaan. Se, että kolmansilla treffeillä kuitenkin kertoi lapsista, voisi kertoa myös siitä, että hän ihastuikin oikeasti, ja pikkukivan lisäksi alkoikin haaveilla oikeasta parisuhteesta ap:n kanssa.

Vierailija
13/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niiden olemassaolo on silti relevanttia, voivat putkahtaa etsimään isäänsä millon vaan. Siinä sitten kiva puolison ihmetellä kun elämää mullistava asia paljastuu näin.

Ja jos teet uusia lapsia niin se ei vie pois edellisten oikeutta perintöön. Puhumattakaan, että jos menette naimisiin ja sinä kuolet, niin siinä on vaimo ihmeissään kun puolet yhteisestä kämpästä on yhtäkkiä jenkkinuorison omistuksessa, jne.

Vierailija
14/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän alunperin etsi vain kevyttä sutinaa, eikä mitään parisuhdetta, johon lapsetkin kuuluisi mukaan. Se, että kolmansilla treffeillä kuitenkin kertoi lapsista, voisi kertoa myös siitä, että hän ihastuikin oikeasti, ja pikkukivan lisäksi alkoikin haaveilla oikeasta parisuhteesta ap:n kanssa.

Mut kun mä haluun, ei kiinnosta muiden tunteet! Itsekkyys huipussaan myös tällä kommentoijalla.

Vierailija
15/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitten ap:n tapauksesta, mutta mulla on kaksi lasta ja olen eronnut lasten isästä (nyt kyllä uudessa suhteessa), mutta ei mun kyllä tulisi mieleenkään ajatella, että uusi mies olisi millään tapaa elättäjän roolissa, enkä edes toivo mitään yhteenmuuttokuvioita tässä vaiheessa. Tienaan itse ylimmässä 3 prosentissa ja lasten isäkin vähintään ylimmässä 10 prosentissa. Hassu oletus, ettei lasten vanhemmilla voisi olla rahaa lasten ja itsensä elättämiseen.

Vierailija
16/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuosta ei välttämättä voi päätellä, koska monet treenaa  lantionpohjaa synnytyksen jälkeen, että voi olla sitten jopa tiukempi puristus kuin ennen synnytystä. Mutta, luulisi, että vatsanseudusta, rinnoista ja tosiaan alapäänkin ulkonäöstä näkee.

Vierailija
17/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ei ikinä ole rehellisiä. Ja yksinhuoltajat eivät ikinä kerro heti lapsesta, koska haluavat miehen ensin ihastuvan naiseen tai jopa rakastuvan. M25

Vierailija
18/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kun mä haluun, ei kiinnosta muiden tunteet! Itsekkyys huipussaan myös tällä kommentoijalla.

No eiköhän suurin osa miehistäkin tee tuota tinderissä, että antaa ymmärtää, että parisuhdetta tarjolla, vaikka oikeasti ei ole. Mutta sitten tässä tapauksessa on voinut käydä niin, että nainen on muuttanut mieltään ja huomannut, että tuon miehen kanssa voisi ollakin jotain vakavaa, ja sitten kertoi lapsista.

Vierailija
19/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei ikinä ole rehellisiä. Ja yksinhuoltajat eivät ikinä kerro heti lapsesta, koska haluavat miehen ensin ihastuvan naiseen tai jopa rakastuvan. M25

Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.

Pilalle menneet jämä naiset tekevät kaikkensa, jotta saavat miehen auttamaan laskujen kanssa.

Vierailija
20/81 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän sama. Eihän ne lapset vaikuta yhtään mihinkään koska en itsekään ole niitä nähnyt kuuteen vuoteen kun ex muutti jenkkeihin. En edes tunnistaisi niitä itsekään jos kävelisivät vastaan. En minä tiedä niistä yhtään mitään. Ei ole minkään valtakunnan yhteystietoja, osoitetta enkä tiedä niiden sukunimeäkään. Sellaisia ne naiset on. Eipä sillä,en osaa lapsia enää edes kaivata,ne on jo tuntemattomia ihmisiä oikeastaan.

No jos meette naimisiin ja kuolet ensin niin tapaahan se nainen lapsesi perunkirjoituksessa. Oikea tapa sun mielestä tuoda heidät naisesi tietoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan