Nainen kertoi vasta kolmien treffien jälkeen, että hänellä on lapsia
Huoh.. eikö tuon voisi laittaa profiiliin? 🙄
Olen korkeasti koulutettu hyväpalkkainen mies. En voi kuin ajatella, että nainen pimitti tiedon minulta ja halusi vain elättäjän. 🙄
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miksei niistä lapsista voi kertoa tinder-profiilissa?
Koska incelinaiset ei muuten pääse treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lapset on asia josta pitää kertoa jo ekalla tapaamisella.
Vasta ekalla tapaamisella? Tuokin on jo tiedon pimittämistä. Lapsista kerrotaan heti profiilissa tai jos kyse ei ole deittipalvelusta niin silloinkin ennen ekoja treffejä.
No siksi laitoin että ekalla tapaamisella kun en ole koskaan ollut missään tinderissä (tai tehnyt koskaan mitään profiileja itsestäni) vaan treffaillut ihan muuten. Miten voin kertoa ennen ekoja treffejä mitään kun en ole toista edes aiemmin tavannut, haloo??? Oot kyllä aggressiivinen kun tulet heti noin syyttämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä vastikään tajunnut et vaikka en välttis halua omia lapsia, ni jos kiinnostuisin miehestä jolla olis lapsi(a) ni se ei olis välttämättä este. Lapset on ihania ja miehet joilla on omia lapsia tuntuu paljon kypsemmiltä, vaikkei sen kummempaa kokemusta heistä olekaan. Isukit on hot<3
N32
Minulle taas tulee ensimmäisenä mieleen, että mikä on vialla miehessä, joka on pistetty kiertoon pienistä lapsista huolimatta. Toki naisissakin on tuuliviirejä, mutta harva haluaa erota, jos mies on hyvä puoliso ja isä.
Itse otin eron vaimostani vuosia sitten hänen epärehellisyytensä vuoksi. Lapset eivät olleet kovin pieniä ja heitä on vuoroviikoin hoidettu siitä lähtien. Ei se aina ole nainen, joka haluaa erota.
Kaikella sitä pääsee pätemään. Ei tämänkään avauksen tarkoitus ole kuin leuhkia statuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole aina heti kertonut. Etsin itselleni kumppania, en isää lapsille.
Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.
No seurustelua voi harjoittaa kun lapset on isällään..?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pyörii pedareita (miehiä) etsimässä lapsiuhreja deittipalstalla. Ihan ymmärrettävää, ettei lapsista suoraan kerrota, jos ei olla mitään vakavaa edes etsimässä.
#miesvihanäkyväksi
Kolme tärkeää kysymystä miehelle: käytätkö huumeita, onko rikostuomioita ja onko lapsia. Jos vastaus on yhteenkään kyllä niin ei tule treffejä!
Minulla on omassa profiilissani, ei kiitos lapsille ja lemmikeille.
Silti minulle kävi vastaavasti. Kyllä sinä ihastut lapsiini, kun sinä tapaat lapseni.
Kyse ei ole siitä ettenkö pitäisi lapsista vaan siitä, ettet halua sellaista elämää mitä lapsi tuo mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.
Osa-aika seurustelua? Minä haluan kumppanin, jonka kanssa jakaa se arki kokonaisvaltaisesti.
No kuitenkin aika alussa tuo teidän tapailu, että et sä tuossa nyt kovin paljoa hävinny. Kohti uusia pettymyksiä, tavataan tinderissä sanoa. Myös sinne omaan profiiliin voi kirjoittaa ei kiitos lapsia, niin vähenee huomattavasti lapsellisten yhteydenotot.
Miehet pesee likapyykkinsä pääsääntöisesti vasta 3-6 kuukauden tiiviin tapailun jälkeen. Ihan uskomatonta p*skaa alkaa ilmestyä, vaikka alussa oltiin niin ihania, tasapainoisia ja hauskoja tyyppejä.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa-aika seurustelua? Minä haluan kumppanin, jonka kanssa jakaa se arki kokonaisvaltaisesti.
Ei mies saa haluta. Miehelle pitää kelvata nainen, kuin nainen kun nainen kerran suostuu sieltä norsunluu tornista laskeutumaan miehen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppärää, voi ottaa parinkin vuoroviikko vanhempaa, joka toisella viikolla harjoittaa toista ja joka toisella toista.
Vierailija kirjoitti:
No kuitenkin aika alussa tuo teidän tapailu, että et sä tuossa nyt kovin paljoa hävinny. Kohti uusia pettymyksiä, tavataan tinderissä sanoa. Myös sinne omaan profiiliin voi kirjoittaa ei kiitos lapsia, niin vähenee huomattavasti lapsellisten yhteydenotot.
Miehet pesee likapyykkinsä pääsääntöisesti vasta 3-6 kuukauden tiiviin tapailun jälkeen. Ihan uskomatonta p*skaa alkaa ilmestyä, vaikka alussa oltiin niin ihania, tasapainoisia ja hauskoja tyyppejä.
N35
Jep. Minun mieheni kertoi kolmen kuukauden kohdalla kärsivänsä toistuvasta masennuksesta. Minulla oli taustalla ikäviä kokemuksia masentuneista henkilöistä, ja suhde ei olisi jatkunut, jos olisin heti kuullut tästä. Melkoista pimittämistä tärkeästä asiasta mutta huoh, olin jo liian ihastunut.
Ymmärrän hyvin, ettei profiiliin laita mitään lapsistaan pedarien takia. Kirjoittakaa miehet omaanne, että ei kiitos muiden lapsille. Vai jääkö pesä saamatta yhäreiltä, niin ei millään voi laittaa semmoista tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pyörii pedareita (miehiä) etsimässä lapsiuhreja deittipalstalla. Ihan ymmärrettävää, ettei lapsista suoraan kerrota, jos ei olla mitään vakavaa edes etsimässä.
#miesvihanäkyväksi
Arviolta 90% pedoista on miehiä, siinä sinulle palstauli vähän tilastoja.
Onneksi ei ole ikinä tarvinnut mennä tinderiin.
En kyllä myöskään jaksais katsella muiden lapsia koska ei ole omiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Et osannut päätellä pimpan väljyydestä?
Sinä et ole päässyt tekemään tuollaista vertailua mihin muka tietävänä viittaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppärää, voi ottaa parinkin vuoroviikko vanhempaa, joka toisella viikolla harjoittaa toista ja joka toisella toista.
Kylläpäs sua vaivaa kovasti toisten suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ei ikinä ole rehellisiä. Ja yksinhuoltajat eivät ikinä kerro heti lapsesta, koska haluavat miehen ensin ihastuvan naiseen tai jopa rakastuvan. M25
Joo totta. Toisin kuin kaikki muun maalaiset naiset, esim. aasialaiset, itäblokista jne. on todellakin ihan aidosta rakkaudesta miehen kanssa, eikä ollenkaan etsi rahoittajaa koko suvulleen.
Kolmet treffit eivät ole vielä mitään! Tuossa ajassa ehkä selviää, pitääkö itse miehestä niin paljon että kiinnostaa avata elämäänsä yhtään sen enempää. Tuohan tarkoittaa että nainen pitää sinusta ja on kiinnostunut jatkamaan tapailua. Ja nyt jos (sinun tapauksessasi kun) mies paljastuu pöntöksi jota ei edes kannattaisi lastensa lähelle päästää, homma on siinä.
Miksei niistä lapsista voi kertoa tinder-profiilissa?