Nainen kertoi vasta kolmien treffien jälkeen, että hänellä on lapsia
Huoh.. eikö tuon voisi laittaa profiiliin? 🙄
Olen korkeasti koulutettu hyväpalkkainen mies. En voi kuin ajatella, että nainen pimitti tiedon minulta ja halusi vain elättäjän. 🙄
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole aina heti kertonut. Etsin itselleni kumppania, en isää lapsille.
Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.
Vähän pakko olla tästä nyt eri mieltä. Ei kaikki kaipaa sellaista parisuhdetta, jossa pitää kokoajan olla yhdessä. Mulla on lapsia ja olen parisuhteessa miehen kanssa, joka ei ole lasteni isä ja jolla on myös lapsia. Ei me aiota muuttaa yhteen tai mitään. Nähdään pääasiassa ilman lapsia. Toki on tavattu toistemme lapset, muttei he ole sen suurempi osa meidän parisuhdetta kuin meidän ystävätkään. Toki ihmisiä meidän elämissä, muttei osa meidän parisuhdetta, eikä todellakaan mitään isä- tai äitipuolikuvioita, vaan ihan vaan samankaltainen suhde miehen lapsiin kuin mitä mun ystävilläkin on mun lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Alpha fucks, beta bucks. Tämä kannattaa pitää mielessä. Naiset antavat alffojen siementää itsensä, sitten etsivät beta miesä maksajaksi.
Millainen nainen (tai mies) pitää sellaista miestä alfana, joka ei ota ja kanna vastuuta siittämistään lapsista...
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pistät sitten ne lapset pois parisuhteen tieltä? Et pysty olemaan hyvä kumppani, jos sinulla on toisaalla oma elämä.
Vähän pakko olla tästä nyt eri mieltä. Ei kaikki kaipaa sellaista parisuhdetta, jossa pitää kokoajan olla yhdessä. Mulla on lapsia ja olen parisuhteessa miehen kanssa, joka ei ole lasteni isä ja jolla on myös lapsia. Ei me aiota muuttaa yhteen tai mitään. Nähdään pääasiassa ilman lapsia. Toki on tavattu toistemme lapset, muttei he ole sen suurempi osa meidän parisuhdetta kuin meidän ystävätkään. Toki ihmisiä meidän elämissä, muttei osa meidän parisuhdetta, eikä todellakaan mitään isä- tai äitipuolikuvioita, vaan ihan vaan samankaltainen suhde miehen lapsiin kuin mitä mun ystävilläkin on m
Jos molemmat tyytyvät tuollaiseen, eihän siinä olekaan ongelmaa. Mutta on niin erikoinen järjestely, että pitäisi kyetä olemaan rehellinen jo profiilitekstissä.
Turvallisuussyistä ei kannatakaan kertoa, sen verran paljon on kaikenlaisia saalistajia liikkeellä.
Mun mielestä lapset on asia josta pitää kertoa jo ekalla tapaamisella.
Minulla loppuisi tapailu sitten siihen. Ei sen vuoksi että toisella on lapsia vasn siksi että valehteli asiasta. Ja en muutenkaan halua puolisokseni ihmistä jonka arvot on sellaiset että on ok kieltää omat lapsensa. En pystyisi arvostamaan tuollaista ihmistä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus!
Tämähän se! Kunniampetos syyte tulille, välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sitten ap:n tapauksesta, mutta mulla on kaksi lasta ja olen eronnut lasten isästä (nyt kyllä uudessa suhteessa), mutta ei mun kyllä tulisi mieleenkään ajatella, että uusi mies olisi millään tapaa elättäjän roolissa, enkä edes toivo mitään yhteenmuuttokuvioita tässä vaiheessa. Tienaan itse ylimmässä 3 prosentissa ja lasten isäkin vähintään ylimmässä 10 prosentissa. Hassu oletus, ettei lasten vanhemmilla voisi olla rahaa lasten ja itsensä elättämiseen.
Hassu oletus, että jos sinä haluat pelkän kevytsuhteen, muutkin olisivat sellaista vailla. Itselleni olisi ainakin pettymys, jos olisin vakavissani jonkun kanssa ja toinen lopulta ilmoittaakin, että haluaa vain seuraa niihin viikkoihin, kun lapset ovat toisen vanhempansa luona. Ei se ole parisuhde vaan hauskanpitoa, jonka voi hoitaa satunnaisten seksiseuralaisten kanssa. Parisuhteeseen kuuluu elämän jakaminen ja siihe
Anteeksi, mitä? Siis tosissasi väität, että suhde, jossa nähdään vain joka toinen viikko, on pelkkä seksisuhde? Kaikki maailman etäsuhteet on sinun mielestäsi täysin tunteettomia ja parisuhteen määriteltä on vain se, että tulee jakaa talous ja huusholli? Huhhuh. On meitä moneen junaan. Itse olen etäsuhteessa, tavataan n. 4-7 pvä/kk ja olemme kyllä ihan oikeasti parisuhteessa. Molemmilla on lapset jo tehtynä, vaativat johtajatason työt jne., ettei tässä ehtisikään mitään arkiparisuhdetta pyörittää. Toki joka päivä olemme yhteyksissä ja päivittäin soitellaan videopuheluita. Kyllä tämä ihan todellinen suhde on, jossa välitetään, puhutaan varmasti enemmän syvällisiä kuin moni yhdessä asuva pariskunta (koska ei ole yhteistä arkea, ja puheluissa keskitytään toisiimme) ja olemme todella rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän pakko olla tästä nyt eri mieltä. Ei kaikki kaipaa sellaista parisuhdetta, jossa pitää kokoajan olla yhdessä. Mulla on lapsia ja olen parisuhteessa miehen kanssa, joka ei ole lasteni isä ja jolla on myös lapsia. Ei me aiota muuttaa yhteen tai mitään. Nähdään pääasiassa ilman lapsia. Toki on tavattu toistemme lapset, muttei he ole sen suurempi osa meidän parisuhdetta kuin meidän ystävätkään. Toki ihmisiä meidän elämissä, muttei osa meidän parisuhdetta, eikä todellakaan mitään isä- tai äitipuolikuvioita, vaan ihan vaan samankaltainen suh
No myönnetään, että tapasimme ns. oikeassa elämässä, eikä missään tinderissä. Profiilitekstiin tuo olisi ollut vaikea muotoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lapset on asia josta pitää kertoa jo ekalla tapaamisella.
Vasta ekalla tapaamisella? Tuokin on jo tiedon pimittämistä. Lapsista kerrotaan heti profiilissa tai jos kyse ei ole deittipalvelusta niin silloinkin ennen ekoja treffejä.
Oon tässä vastikään tajunnut et vaikka en välttis halua omia lapsia, ni jos kiinnostuisin miehestä jolla olis lapsi(a) ni se ei olis välttämättä este. Lapset on ihania ja miehet joilla on omia lapsia tuntuu paljon kypsemmiltä, vaikkei sen kummempaa kokemusta heistä olekaan. Isukit on hot<3
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sitten ap:n tapauksesta, mutta mulla on kaksi lasta ja olen eronnut lasten isästä (nyt kyllä uudessa suhteessa), mutta ei mun kyllä tulisi mieleenkään ajatella, että uusi mies olisi millään tapaa elättäjän roolissa, enkä edes toivo mitään yhteenmuuttokuvioita tässä vaiheessa. Tienaan itse ylimmässä 3 prosentissa ja lasten isäkin vähintään ylimmässä 10 prosentissa. Hassu oletus, ettei lasten vanhemmilla voisi olla rahaa lasten ja itsensä elättämiseen.
Hassu oletus, että jos sinä haluat pelkän kevytsuhteen, muutkin olisivat sellaista vailla. Itselleni olisi ainakin pettymys, jos olisin vakavissani jonkun kanssa ja toinen lopulta ilmoittaakin, että haluaa vain seuraa niihin viikkoihin, kun lapset ovat toisen vanhempansa luona. Ei se ole parisuhde vaan hauskanpitoa, jonka voi hoitaa satunnaisten seksiseuralaisten kanss
Jos sopii teille, oma asianne. Kyse oli siitä, että pitää olla rehellinen alusta asti, koska ei tuollaista kuviota kovin moni halua. Olet itse kovin pollea menestyksestäsi työelämässä, mutta suurimmalle osalle ihmisistä muut asiat elämässä ovat rahaa ja titteleitä tärkeämpiä. Vakka kantensa valitsee, teille on selvästi käynyt niin ja mikäpä sen onnellisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä vastikään tajunnut et vaikka en välttis halua omia lapsia, ni jos kiinnostuisin miehestä jolla olis lapsi(a) ni se ei olis välttämättä este. Lapset on ihania ja miehet joilla on omia lapsia tuntuu paljon kypsemmiltä, vaikkei sen kummempaa kokemusta heistä olekaan. Isukit on hot<3
N32
Minulle taas tulee ensimmäisenä mieleen, että mikä on vialla miehessä, joka on pistetty kiertoon pienistä lapsista huolimatta. Toki naisissakin on tuuliviirejä, mutta harva haluaa erota, jos mies on hyvä puoliso ja isä.
Naiset vetoaa nyt "turvallisuuteen", että ei tarvitse kertoa miehelle lapsista. Nainen saa pelattua aikaa, jotta mies ehtisi ihastua naiseen ja sitten nainen kertoo lapsista.
Alhamaista peliä naisilta. Hävetkää! HÄVETKÄÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu oletus, että jos sinä haluat pelkän kevytsuhteen, muutkin olisivat sellaista vailla. Itselleni olisi ainakin pettymys, jos olisin vakavissani jonkun kanssa ja toinen lopulta ilmoittaakin, että haluaa vain seuraa niihin viikkoihin, kun lapset ovat toisen vanhempansa luona. Ei se ole parisuhde vaan hauskanpitoa, j
Lainaukset taas hajoilee, mutta pakko tuohon pollea työmenestyksestä juttuun kommentoida, että tarkoitin sillä lähinnä ajankäyttöä. Kun on työ, johon 40h/viikko ei riitä lähellekään, ja lisäksi lapset, niin ei siinä vain olisi aikaakaan mitään kovin tiivistä parisuhdetta pyörittää. Esim. millekään arkiselle riitelylle ei todellakaan olisi aikaa, ja exän kanssa se vei leijonanosan mun ajasta. Ei ikinä enää. Mieluummin hoidan kotini yksin, kuin käytän aikaa ja energiaa riitelyyn siitä, että miten asiat kotona tehdään. Toki silti voin olla parisuhteessa, mutten samassa taloudessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vetoaa nyt "turvallisuuteen", että ei tarvitse kertoa miehelle lapsista. Nainen saa pelattua aikaa, jotta mies ehtisi ihastua naiseen ja sitten nainen kertoo lapsista.
Alhamaista peliä naisilta. Hävetkää! HÄVETKÄÄ!!!
Suomiakat ovat paskaa. Japanilaiset naiset ei ole yksinhuoltajia. Ja jos ovat, niin ne kertoo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Minulle taas tulee ensimmäisenä mieleen, että mikä on vialla miehessä, joka on pistetty kiertoon pienistä lapsista huolimatta. Toki naisissakin on tuuliviirejä, mutta harva haluaa erota, jos mies on hyvä puoliso ja isä.
Jaa, itse en ajattele ollenkaan noin. Päinvastoin, oon huomannut kuinka ikävästi naisetkin voi miehiä kohdella. Mutta en syyttele ketään, vaan totean että syitä eroon on ihan yhtä paljon kuin eronneita. Fiksumpaa voi olla joskus et molemmat koittaa hakea onnesa muualta jos yhteiselo ei onnistu. Uskon kans et vanhempien fiilis välittyy lapsiin, eli pakolla yhdessäolo ei välttämättä oo aina lastenkaan kannalta parasta.
N32
Tosiaan lainaukset hajoilee. Mutta 39: jos miehesi tyytyy tuohon mitä kerrot, hieno homma. Mutta harvan unelma se silti on ja jos pimittäisit uuden miehen kanssa totuutta monien treffien yli ymmärrät varmasti itsekin, että aiheuttaisit pettymyksen vähemmän uraorientoituneelle ihmiselle ja tuhlaisit hänen aikaansa, jos et kykenisi kertomaan tuota jo ennen ensirapaamista. Ei kenenkään tapa olla ja elää ole väärä, jos sillä ei loukkaa ketään, mutta ihmissuhteissa ei vaan voi ajatella pelkästään sitä, mikä sopii itselle parhaiten.
Hassu oletus, että jos sinä haluat pelkän kevytsuhteen, muutkin olisivat sellaista vailla. Itselleni olisi ainakin pettymys, jos olisin vakavissani jonkun kanssa ja toinen lopulta ilmoittaakin, että haluaa vain seuraa niihin viikkoihin, kun lapset ovat toisen vanhempansa luona. Ei se ole parisuhde vaan hauskanpitoa, jonka voi hoitaa satunnaisten seksiseuralaisten kanssa. Parisuhteeseen kuuluu elämän jakaminen ja siihen sinä et kykene.