Onko ihan tyhmän näköistä laittaa Suomen lippu -kangasmerkki takkiin?
Laskettelutakissa on olkavarresta reikä ja mietin jos ompelisin siihen Suomen lipun päälle. Laskettelurinteethän on aika kansainvälisiä joten saattaisi sopia takkiin.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin surullista, että Suomen lipun käyttöä pitää epäröidä. Vihervassujen mädätys etenee.
Minä miettisin tarkkaan, tätä persusaastojen ja perskokkareitten hallitsemaa maata ei pahemmin kannata mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika junttia. Kuka haluaisi vapaaehtoisesti antaa vihjeen, että on kotoisin täältä sivistymättömästä, köyhästä takapajulasta. Jossa ihmiset on rumia, sairaita ja suurelta osin jälkeenjääneitä.
Niin kuin esimerkiksi sinä, kaikki persusaatanat ja perskokkareet.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin surullista, että Suomen lipun käyttöä pitää epäröidä. Vihervassujen mädätys etenee.
epäröidään sen vuoksi, että rasse tovat alkaneet käyttämään sitä merkkinä maahan muu ttovasta isisuuden osoittamisesta
kaikki ihmiset eivät halua tulla yhdistetyiksi rasseihin
Laita vaikka Suomileijona koru kaulaan, mutta sitten ei sovi käyttäytyä kuten Peltokangas tai Sheikki Laakso.
Nassukathan Suomen lipun omi, miin ei kovin fiksua ole.
Suomen lippu sopii kyllä suomalaisen asuun ilman että se herättää epäilyttäviä mielikuvia. Täällä nyt lippua kuitenkin toisaalta arvostetaan perinteisesti niin, että sitä ei käytetä samoin kuin vaikka jo mainitussa USA:ssa. Siksi voi periaatteessa kysyä, onko kunnioittavaa käyttää lippua paikkana. Sinä kuitenkin ilmeisesti kantaisit lippua asiallisella mielellä, joten ajattelen, että voit laittaa lipun urheilutakin hihaan.
mulla on NATO tarra laukun hihnassa, jos joku kysyy, niin sanon työpaikkani logoksi.
Suomen, sori, siis suolen lippu on oksettava. Hyi.
Haluan tänne Ruotsin lipun.
Laita ihmeessä, laittaisin itsekin. Isänmaallisuus kunniaan.
ryssssänlippua perseen pyyhkimiseen on parin rullan verran käytetty, vierasvarana on putinin naamalla varustettua paperia, laitan sen kun tulee porukkaa kylään.
Ei kukaan kypsä aikuinen esittele suolen lippua julkisesti.
Se on hävettävä ja ruma. Joutaa vessapaperiksi.
Tilalle Ruotsin ja Naton lippu.
RUOTSI JA NATO
RUOTSI JA NATO
RUOTSI JA NATO
POIS R Y S S Ä N JA SUOLEN LIPPURÄÄSYT.
Pistä pois vain, ei pitäisi häiritä ketään. Edellisen kirjoittajan tapaiset kahelit toki saattaa ölistä jotain, mutta niistä ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Nassukathan Suomen lipun omi, miin ei kovin fiksua ole.
Aivan. Marssivat lipun kanssa sotajoukkona joulukuussa. Lippu kuvastaa nykyään muutenkin tuota oikeistodiktatuurin valtaa eikä yhdistä enää kansaa. Meillä lipputanko poistettu ja lippu hävitetty. Maakuntaviiri tilalle.
Olen kotoisin paikkakunnalta, jossa oli todella paljon uusnassukoita 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Mun päässä Suomen lippu vaatteissa yhdistyy heti uus nat sismiin ja rasis miin. En laittaisi Suomen lippua mihinkään vaatteisiin. Maajoukkuevaatteet on eri asia toki. Ei kaikilla Suomen lippu vaatteissa yhdisty mihinkään ikävään, mutta mulla yhdistyy kun näin niin paljon kaikkea skeidaa siihen liittyen.
Suomi (suoli)
Euroopan p e r s e r e i k ä .
Jos juntit idiootit pitää suomenlippua ja tatskoja, niin ihan itse pilasivat sen muilta.
Me kaikki vihreät ja vasemmisto, tehkää kuten minä tein:
revin suomen lipun ja heitin roskikseen.
Kukaan aito vihreä tai aito vasemmistolainen ei ole tippaakaan usänmaallinen.
Junttia ihannoida Suomen lippua, pyyhin sillä takapuoltani.
Jos olet aito vihervassari, et arvosta yhtään Euroopan p e r s e reikää, suomea. Oletko siis vakaumuksellinen vihervassari? Nyt testataan se.
Nyt testataan todelliset aatteen miehet ja naiset.
Yläpeukku jos haluat pyyhikiä p e r s e e s i Suomen lipulla.
Alapeukku jos olet eri mieltä.
En tiedä laskettelurinteistä mutta joissain paikoissa maailmassa suomen lippu Finland sanalla voi olla hyvä juttu olla vaikka repussa. Sellaisissa paikoissa joissa jotain meidän näköistämme kansallisuutta vihataan.