Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erektio-ongelma? Aluksi kova mutta menee löysäksi.

Vierailija
23.02.2024 |

Pitkä parisuhde takana ja ikä lähestyy viittäkymmentä. Seksiä ollut aina eikä tämmöistä "ongelmaa" ennen ollut enkä ole vielä halunnut miehelle tästä sanoa taikka kysyä. Ettei loukkaantuisi tms. Ehkä kolmisen kk mennyt näin? Elikkä miestä kyllä haluttaa joka päivä ja kun aletaan sekstailla niin on kovana. Mutta sitten hyvin äkkiä alkaakin pehmentyä ja kumi ei kyllä enää siinä vaiheessa varmaan edes pysyisi jos niitä käytettäisiin. Jatketaan kuitenkin seksiä tällä melko löysähköllä vehkeellä ja jossain vaiheessa mieskin laukeaa vaikka aikaa siihen tuntuu kuluvan. Ja välillä joutuukin itse tumputtaa loput kun ei vaan seiso riittävästi? Suuseksistä mies villiintyi aina ennen mutta nyt siinäkin on sama juttu. Ensin kova ja sitten pehmenee.

Kun mietin että mikä muu kuin ikä olisi muuttunut niin tulee mieleen kuntosaliharrastus jota mies on harrastanut todella aktiivisesti reilun vuoden päivät. Voimat ja lihakset kasvaneet aika vauhdilla ja välillä miehen mielialat olleet vähän mitä sattuu. Viettää salilla pitkiä aikoja. Mitä teille tulee mieleen? Missä voisi olla vika, olisiko syytä jopa mennä lääkäriin vaiko ei. Asia pitäisi toki ottaa puheeksi mutta vaikeaa se on kun ei tiedä mitenkä toinen sitten suhtautuu. Minulle tämä ei nyt ole iso ongelma mutta epäilen että jotain on nyt pielessä...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektinen mies on ei.

Ei luukasaa.

Vierailija
42/60 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha luukasa, joka mörökölli ja jos ei huvita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha luukasa, joka mörökölli ja jos ei huvita?

Vetelee käteensä. Rangasti.

Vierailija
44/60 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Olen samaa ikäluokkaa oleva mies. Painon pudotus eikä säännöllinen urheilukaan ei tilannetta parantanut joten suuntasin lääkäriin. Lääkkeenä päädyttiin tadalafiiliin, sillä se sopii paremmin omaan elämän tilanteeseen jossa seksiä ei pysty aikatauluttamaan.

Kun tiedän näkeväni naiystävän päivän aikana niin otan 5mg annoksen ja pystyn luottamaan homman toimivan. Tämä vie suorituspaineet pois ja seksi toimii kuin 25-vuotiaalla.

En ymmärrä miksi joka kerta näissä ketjuissa on niin vähän suosituksia mennä lääkäriin. Näitä lääkkeittähän määrää jo ihan työterveyslääkäri pienen juttelun jälkeen.

Vierailija
45/60 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samaa ongelmaa. Ensin on kova ja mua haluttaa aiva tosissaan, mutta kun on jonku aikaa touhuttu naiseni kanssa ja haluaa laueta naisen sisään, ei tule mitään. Puolisoni tekee sen sitten yleensä loppuun omin pikku kätösin tai minä teen sen ja samalla katselen kun hän vielä jatkaa jonkun lelun kanssa. Käytössä on kyllä lääkärin määräämä lääke.Meillä kyllä on ihan siinä alussa esileikkiä: hieromista, suuseksiä, leluja joskus, eri asentoja, että siitä ei kait ole kiinni tämä homma. 

M59

Vierailija
46/60 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke sullaon?

Vierailija
47/60 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sildenafil

Vierailija
48/60 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäisi kyllä olla aika hyvä lääke, käytetään paljon erektiohäiriöissä. Masentaa kyllä jos usein käy niin ettei seiso tai ei seiso loppuun saakka

Vierailija
49/60 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 50 plus iässä vielä panee joka päivä parix eri naisia ja vielä laukeaa anukseen

Vierailija
50/60 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkalääkärin pelkästä chat palvelusta mies saa tarvittaessa erektiolääkereseptin ja taatusti auttaa vaivaan.

Vierailija
51/60 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Sildenafil

Mainio lääke ja vaikka iltaseksiä varten ottaa niin on täysin pelikuntoinen vielä aamullakin.

Vierailija
52/60 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä auta noin... Seisoo ja kiihottuu, mutta lerpahtaa, kuhetken on ollu sisälläni. Sitte jatketaan apuvälineillä, mulle, ja miehellekin joskus. Penisrenkaita erilaisia on ja mulle sauvoja. Mutta haluais miehenki puolesta että joskus pääsis loppuun asti sisälläni. 

Leena 61

Vierailija
53/60 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyllä auta noin... Seisoo ja kiihottuu, mutta lerpahtaa, kuhetken on ollu sisälläni. Sitte jatketaan apuvälineillä, mulle, ja miehellekin joskus. Penisrenkaita erilaisia on ja mulle sauvoja. Mutta haluais miehenki puolesta että joskus pääsis loppuun asti sisälläni. 

Leena 61

Onni kun on apuvälineitä käytössä! Meillä lisäksi tekovagina, tai kaksikin... Saan niistä lisäkiihoketta, usein laukeankin. On erilaisia "pintoja". Jotkut täällä niitä moittii, mutta me tykkäämme!  Vaimollekin se on ihan okei juttu.

M64 

Vierailija
54/60 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyllä auta noin... Seisoo ja kiihottuu, mutta lerpahtaa, kuhetken on ollu sisälläni. Sitte jatketaan apuvälineillä, mulle, ja miehellekin joskus. Penisrenkaita erilaisia on ja  mulle sauvoja. Mutta haluais miehenki puolesta että joskus pääsis loppuun asti sisälläni. 

Leena 61

Onni kun on apuvälineitä käytössä! Meillä lisäksi tekovagina, tai kaksikin... Saan niistä lisäkiihoketta, usein laukeankin. On erilaisia "pintoja". Jotkut täällä niitä moittii, mutta me tykkäämme!  Vaimollekin se on ihan okei juttu.

M64 

Eihän sen ole väliä kuinka laukeaa, mikä sen aiheuttaa. Joku ei ikinä laukea yhdynnässä, niin mies kun nainen, joku joskus ja erilaisin tuntemuksin. Kunhan vaan kummallekin menetelmät sopivat. 

M55

Vierailija
55/60 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyllä auta noin... Seisoo ja kiihottuu, mutta lerpahtaa, kuhetken on ollu sisälläni. Sitte jatketaan apuvälineillä, mulle, ja miehellekin joskus. Penisrenkaita erilaisia on ja  mulle sauvoja. Mutta haluais miehenki puolesta että joskus pääsis loppuun asti sisälläni. 

Leena 61

M64 

Eihän sen ole väliä kuinka laukeaa, mikä sen aiheuttaa. Joku ei ikinä laukea yhdynnässä, niin mies kun nainen, joku joskus ja erilaisin tuntemuksin. Kunhan vaan kummallekin menetelmät sopivat. 

M55

Niin, miehellä voi olla velttousongelmia ja sen kautta laukeamisvaikeuksia. Mulla se ongelma, etten ikinä oo saanu orgasmia yhdynnässä, enkä paljo muutenkaan. 

N59

Vierailija
56/60 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leena 61

M64 

Meillä kans "leluista" iso apu. Sekä mun kiihottumiseen että miehen erektion pysymiseen. Seisokki loppuu kyllä usein kesken , mutta jatketaan silti just apuvälineillä ja paljon aikaa käyttämällä. Samoin mies käyttää säännöllisesti lääkettä. Katselee myös netistä jotain "sellasia" ohjelmia, minä en. Saa niistä kuitenkin potkua... Silti aina ei onnistu.

N58

Vierailija
57/60 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leena 61

M64 

Meillä kans "leluista" iso apu. Sekä mun kiihottumiseen että miehen erektion pysymiseen. Seisokki loppuu kyllä usein kesken , mutta jatketaan silti just apuvälineillä ja paljon aikaa käyttämällä. Samoin mies käyttää säännöllisesti lääkettä. Katselee myös netistä jotain "sellasia" ohjelmia, minä en . Saa niistä lisäpotkua. Aina se ei onnistu.

N58

Kannustavia tarinoita!

M60

Vierailija
58/60 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kuukauden ajan jatkunut muutos kannattaa ottaa ihan tosissaan, vaikka ette vielä ole asiasta puhuneet. Ei välttämättä ole kyse pelkästä iästä, vaan taustalla voi olla ihan fyysisiä syitä (verenpaine, verisuonisto, hormonit) tai psyykkistä puolta, ja joskus myös elämäntapamuutokset, kuten rankka salitreeni ja siihen liittyvät hormonivaihtelut, voivat vaikuttaa.

Tärkeintä on, että mies hakee apua eikä jää yksin. Älkää missään nimessä ostako mitään netin pimeistä apteekeista, niissä on paljon feikkejä ja vaarallisia valmisteita. Suomessa reseptin voi saada turvallisesti monella tavalla: työterveyden kautta, tk-lääkäriltä, Dokportin chatista tai jos ei halua keskustella lääkärin kanssa lainkaan, niin Mediluxissa https://medilux.fi/erektiohairion-hoito/ riittää pelkkä lomake verkossa sen täyttämällä saa reseptin, eikä muuta tarvita.

Käytännössä reseptilääkkeet voivat katkaista epäonnistumisen kierteen ja palauttaa onnistumisen kokemuksia. Ja vaikka tilanne ei nyt tuntuisi sun mielestä vielä isolta ongelmalta, se voi olla miehelle itselleen iso henkinen kuorma. Siksi olisi hyvä ottaa asia varovasti puheeksi ja kannustaa hakemaan apua ajoissa.

Vierailija
59/60 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediluxissa riittää pelkkä lomake verkossa sen täyttämällä saa reseptin, eikä muuta tarvita.

Ei jumalauta täällä Mediluxissa ollaan tolloja jos kuvitellaan että linkin spämmääminen sata kertaa seksipalstan vanhoihin ketjuihin on hyvää markkinointia. Jos tässä asiassa ajattelu on noin vajaata, niin mitenkähän voisi luottaa heidän asiantuntemukseen muissakaan asioissa?

Lopettakaa nyt saatana tuo nolo sissimarkkinointi.

Vierailija
60/60 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä moni ei ymmärrä vieläkään on, että sydänongelmat alkavat näkyä mielillä juuri tällaisena oireena. (Sepelvaltimotauti)Suosittelisin lääkärillä käyntiä ja mainitsemaan tästä asiasta. Nykykjään kyllä lääkärin pitäisi jo osata ottaa oireet tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän