Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta vyöryy negatiivisuutta ja pahaa oloa

Vierailija
23.02.2024 |

joka tarttuu. 

Tänään olen palstaillut ja voin huonommin kuin aamulla. 

Olen vakuuttunut, että tämä palsta ei tee kenenkään mielenterveydelle hyvää ja olen ihan liian herkkä näillekin 

jutuille. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun typerä aloituksesi ja valituksesi vain lisäävät pahaa oloa. Miksi haet huomiota tällaisella? Miksi et vain laita selainta kiinni?

Minulle sinunlaistesi kommentit aiheutta huutonaurua. Olet oikea oman elämäsi koomikko! 😂😂😂😂

Miks sinä sitten käyttäydyt niin kun ihan kaikki menis sun ihon alle?

Käytännössä koko ajan syytät muita siitä mitä teet itse ja sen näkee ihan ummikkokin.

Tiäks toi trollintappaja syö sut elävältä jos sä et pysty parempaan.

Ai että tiäks? Trolli tarttui heti syöttiin 😂😂😂😂 Hiutonaurua!

Vierailija
42/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli uusi Ylilauta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu näistä naisvihaajista. Miehet pilasivat tämän palstan totaalisesti. Yliksen muututtua maksulliseksi näitä inkkeleitä on näköjään valunut tänne ihan liikaa. Kaikkiin alun perin mukaviinkin ketjuihin tullaan oksentamaan pelkkää alatyylistä sontaa.

Totta turiset, siskoseni! Ennen vanhaan, kun täällä oli lähes kaikki käyttäjät naisia, niin palsta oli mukavan täynnä mi esvihaa. Ah, tulee oikein tippa linssiin kun kaiholla muistelen näitä ihania mi esvihan täyttämiä aikoja täällä. Nyt kun täällä on myös mieskirjoittajia, jotka antavat takaisin meille mammoille, niin eihän se enää tunnu kivalta. Palsta on tosiaan pilalla. V itun siat.

Terkuin, Irmeli

Älä viitsi miesvihasika. Luuletko tosiaan, että naisten elämän keskipiste on keskustella miehistä jatkuvasti? On niitä mielenkiintoisempiakin aiheita. Ja sinä ole juuri yksi pahimmista, inhottavimmista, vastenmielisimmistä tyypeistä tällä palstalla. Ainoa elämänilosi tulee siitä, että saat haukkua naisia 24/7 netissä. Koska sinä saatanan turjake olet edes käynyt pihalla, kun hengaat täällä jatkuvasti?

Vierailija
44/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hv

Hoitovapaa?

Vierailija
45/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja kakarat on pilanneet tän palstan 

Vierailija
46/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisintä on, kuinka tätä palstaa käytetään avoimesti EKn ja kokoomuksen alustana kaikenlaiseen agitointiin köyhiä ja työttömiä vastaan, käytännössä vihapuheen levittämiseen ja ylläpito sen kun sallii vaan sen kaiken tapahtua. 

Vierailija
47/47 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi miesvihasika. Luuletko tosiaan, että naisten elämän keskipiste on keskustella miehistä jatkuvasti? On niitä mielenkiintoisempiakin aiheita. Ja sinä ole juuri yksi pahimmista, inhottavimmista, vastenmielisimmistä tyypeistä tällä palstalla. Ainoa elämänilosi tulee siitä, että saat haukkua naisia 24/7 netissä. Koska sinä saatanan turjake olet edes käynyt pihalla, kun hengaat täällä jatkuvasti?

MOT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä