Selvä merkki vaiko ei?
Tapasin kaksi kuukautta sitten mukavan miehen. Olemme molemmat kiinnostuneita toisistamme, mutta mies ei ole pitkään aikaan ottanut mitään aloitetta. Minä olen kyllä, mutta turhauttaa olla ainoa joka keskustelut/näkemiset aloittaa. Hän oli alussa aktiivinen viestijä. Hänellä on stressiä, mutta tilanne herättää minussa epäilyksiä. En tahdo rasittaa häntä, mutta puhumattomuus vaivaa.
Kommentit (36)
Kyllä minulle käytös kertoisi, että miestä ei kiinnosta. Eli on.
Et halua stressata, mutta parempi kysyä kuin stressata itse.
Jospa odottelet ja katsot mitä tuo tullessaan elämä.
Luuri käteen, soita ja kerro että et ole tyytyväinen nykytilaan. Kysy miten mies aikoo korjata tilanteen ja sano samalla että bänks ei ole vaihtoehto. M
Kysymällä selviää. Voi olla, että tarvitsee aikaa stressin keskellä tai sitten menettänyt mielenkiinnon sinuun.
Tärkeää olis ilmaista tunteesi ja tarpeesi avoimesti hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää olis ilmaista tunteesi ja tarpeesi avoimesti hänelle.
Tämä se on. Sivusta.
Onko kyseessä silmälasipäinen älykkömies, ovat usein vähän sellaisia perässävedettäviä.
Ei häntä kiinnosta. Selvä merkki. T. Melkein sama tilanne.
Kysy siltä.Jos on kiinnostunut, vastaa kyllä myöntävästi.
Jos ei ole kiinnostunut, kieltää.
Yksinkertaista. Ei kannata päätänsä enempää vaivata.
Kun seuraavan kerran tapaatte, niin voithan lähtiessänne sanoa miehelle, että soittele. Jollei soita, häntä ei kiinnosta.
Lopeta tuo kynnysmattona oleminen. Myt ensialkuun lopetat oma-alotteisen yhteydenpidon omalta puoleltasi. Odota, että mies laittaa viestiä. Jos ei laita, sitten siirryt elämässäsi eteenpäin. Ja jos näet miestä niin lopussa sanot, että "Kiva oli nähdä. Otapa yhteyttä jos siltä tuntuu.", siinä saa mies itse päättää mitä tekee. Ja kun mies on ITSE muutaman aloitteen tehnyt, sitten voit sinäkin alkaa taas aktiivisemmaksi. Älä suostu olemaan mikään hyppypiika miehelle. Itsekunnioitusta kehiin nainen.
hänellä on muitakin ja pitää sinua "listalla" siltä varalta, että muiden kanssa menee pöpelikköön/heillä ei ole aikaa
Samaan ketjuun kysyn. Mitä jos toisella osapuolella on huono itsetunto? Tilanne sama.
Hyvin mahdollista. Vähän vastaava tilanne, mutta luulen että molemmilla huono itsetunto.
Joo on.