Selvä merkki vaiko ei?
Tapasin kaksi kuukautta sitten mukavan miehen. Olemme molemmat kiinnostuneita toisistamme, mutta mies ei ole pitkään aikaan ottanut mitään aloitetta. Minä olen kyllä, mutta turhauttaa olla ainoa joka keskustelut/näkemiset aloittaa. Hän oli alussa aktiivinen viestijä. Hänellä on stressiä, mutta tilanne herättää minussa epäilyksiä. En tahdo rasittaa häntä, mutta puhumattomuus vaivaa.
Kommentit (36)
Siis tykkäätte toisistanne, mutta ette juttele? Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan ketjuun kysyn. Mitä jos toisella osapuolella on huono itsetunto? Tilanne sama.
Hyvin mahdollista. Vähän vastaava tilanne, mutta luulen että molemmilla huono itsetunto.
Hyvin mahdollista. Mikä?
Kaikki jotka neuvoo kysymään, eivät tajua noista tilanteista mitään. ERITTÄIN harvalla on kanttia sanoa kysyttäessä(kään) suoraan, ettei kiinnosta. Todennäköisesti saat vain selityksiä, ja sama meno jatkuu. Anna olla.
Ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Mene eteenpäin.
Täälläkin samankaltainen tilanne. Tuntuu pahalta.
Joko a) tarvitsee aikaa, tai, b) häntä ei kiinnosta
Muista, että teot näyttävät enemmän kuin sanat. Jos haluaisi sinut, kertoisi sen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka neuvoo kysymään, eivät tajua noista tilanteista mitään. ERITTÄIN harvalla on kanttia sanoa kysyttäessä(kään) suoraan, ettei kiinnosta. Todennäköisesti saat vain selityksiä, ja sama meno jatkuu. Anna olla.
No miten ihmeessä on ihmiskunta onnistunut pariutumaan viimeiset ainakin sen 5000 vuotta, joidenkin mielestä jopa enemmän? Naiset ja miehet juosseet karkuun ja piiloutuneet kun on nähty vastakkaisen sukupuolen edustaja? Kaikki empivät naiset, luuri käteen, soittoa sille äijälle vaikka sitten keskellä yötä. Sitä me miehet isossa kuvassa arvostamme vaikka välillä palstalla kaikki anonyymit inisee.
Anna hänelle aikaa, jos hänellä on stressiä. Eiköhän kaikki palaset löydä paikkansa kun alkaa sitä palapeliä rakentamaan.
Jos hän on epävarma ylipäänsä? Stressi ei auta siihen. Odottaisin, että ottaa yhteyttä ja kertoo missä mennään. Toki kaikella rajansa, myös odottamiselle.
Hyvin mahdollista. Vähän vastaava tilanne, mutta luulen että molemmilla huono itsetunto.