Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä etätöitä tekevä, perjantaipäivä kääntyi juuri iltapäivän puolelle - joko tekisi mieli sihauttaa kaljatölkki auki?

Vierailija
23.02.2024 |

Vai ei?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki punaviinit nautittu lounaalla pihvinkanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä. En ole absolutisti mutta ei vaan tule enää juuri juotua. Mulla alkoholi on aina aiheuttanut unettomuutta ja ei ole sen arvoista

Vierailija
24/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Mikä järki siinä olisi?

Jotain alkkisreppanoiden hommia vissiin.

Vierailija
25/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mus se, en juo, mutta perjantaina on tiety uskonnon rituaalit, perjantairukous, ostan kukkia, teen spesiaalimman lounaan, hieman baklavaa ja turkkilaista kahvia... Sit on tietty aika perjantaista, kun uskomme Jumalan olevan erityisen vastaanottavainen rukouksille, ja varmistan etten missaa sitä.

Vierailija
26/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä nyt toistaiseksi jonkun aikaa, niin olen tehnyt erityissiivouksia, heräsin puoliseiskalta ja aamulla hain putkireiskaa aamulla noin kasilta, niin ei enää tähän aikaan päivästä enää mitään jaksa. Aamulla täällä kävi erityinen vieras tiettyä asiaa hoitamassa ja tuntuu, et mun päivän ohjelma oli siinä. Piti kyllä hoitaa tietty asia vielä ja lähteä kylille huilaamaan, koska lomanviettokin käy työstä näemmä, mutta ei jaksa ei ja eiköhän mennä aikaisin illalla nukkumaan. 

Vierailija
27/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö kotona on hankalaa bussikuskille, kun sitä bussia ei saa tuoda kerrostalon neljänteen kerrokseen.

Vierailija
28/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Just loppu vasta viimenen palaveri 14.30. 

Ainoa mitä tekisi mieli on ensin ulkoilemaan koska jalat on ihan turvoksissa koko päivän istumisesta ja sitten haluan popcornia. 

Vierailija
29/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän siiderin voisin nyt ottaa kun koneen pistin kiinni. Oli jotenkin uuvuttava päivä. Olen usein virkeämpi kun olen toimistolla muiden seurassa. 

Koska asunkin yksin, olen sinkkuvanhapiika, niin en hirveesti tee etätöitä koska muutenkin olen paljon yksin kotosalla. Pakko päästä viikolla ihmisten ilmoille.

Vierailija
30/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että helpottaisinko maanantain työkuormaa vai lähtisinkö ostamaan suklaata.

Vierailija
31/31 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä olen tehnyt jo monta vuotta, eikä tee mieli kaljaa eikä muutenkaan alkoholia.

Normi työpäivä, ei se sen kummempaa ole kuin että olisin tstolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä