Sinä etätöitä tekevä, perjantaipäivä kääntyi juuri iltapäivän puolelle - joko tekisi mieli sihauttaa kaljatölkki auki?
Kommentit (31)
No toki punaviinit nautittu lounaalla pihvinkanssa.
No eipä kyllä. En ole absolutisti mutta ei vaan tule enää juuri juotua. Mulla alkoholi on aina aiheuttanut unettomuutta ja ei ole sen arvoista
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Mikä järki siinä olisi?
Jotain alkkisreppanoiden hommia vissiin.
olen mus se, en juo, mutta perjantaina on tiety uskonnon rituaalit, perjantairukous, ostan kukkia, teen spesiaalimman lounaan, hieman baklavaa ja turkkilaista kahvia... Sit on tietty aika perjantaista, kun uskomme Jumalan olevan erityisen vastaanottavainen rukouksille, ja varmistan etten missaa sitä.
En ole töissä nyt toistaiseksi jonkun aikaa, niin olen tehnyt erityissiivouksia, heräsin puoliseiskalta ja aamulla hain putkireiskaa aamulla noin kasilta, niin ei enää tähän aikaan päivästä enää mitään jaksa. Aamulla täällä kävi erityinen vieras tiettyä asiaa hoitamassa ja tuntuu, et mun päivän ohjelma oli siinä. Piti kyllä hoitaa tietty asia vielä ja lähteä kylille huilaamaan, koska lomanviettokin käy työstä näemmä, mutta ei jaksa ei ja eiköhän mennä aikaisin illalla nukkumaan.
Etätyö kotona on hankalaa bussikuskille, kun sitä bussia ei saa tuoda kerrostalon neljänteen kerrokseen.
Ei yhtään.
Just loppu vasta viimenen palaveri 14.30.
Ainoa mitä tekisi mieli on ensin ulkoilemaan koska jalat on ihan turvoksissa koko päivän istumisesta ja sitten haluan popcornia.
Kylmän siiderin voisin nyt ottaa kun koneen pistin kiinni. Oli jotenkin uuvuttava päivä. Olen usein virkeämpi kun olen toimistolla muiden seurassa.
Koska asunkin yksin, olen sinkkuvanhapiika, niin en hirveesti tee etätöitä koska muutenkin olen paljon yksin kotosalla. Pakko päästä viikolla ihmisten ilmoille.
Mietin että helpottaisinko maanantain työkuormaa vai lähtisinkö ostamaan suklaata.
Etätöitä olen tehnyt jo monta vuotta, eikä tee mieli kaljaa eikä muutenkaan alkoholia.
Normi työpäivä, ei se sen kummempaa ole kuin että olisin tstolla.