Sinä etätöitä tekevä, perjantaipäivä kääntyi juuri iltapäivän puolelle - joko tekisi mieli sihauttaa kaljatölkki auki?
Kommentit (31)
Mä arvelin lähteä ns. pitkälle lounaalle. Eli tuossa naapurissa lounaspaikka, jossa on a-oikeudet. Iso lounas, ruokajuomana olut. Ja sitten sen naapurissa on hyvä olutravintola, niin sinne jatkamaan.
Mitä vielä, olen vetänyt jo aamusta lähtien perseet olalle ja kyllä siinä v-i-t-t-u-m-a-i-n-e-n pomo repii pelihousunsa kun myin sen firman osakkeet r-y-s-s-i-l-l-e pilkkahintaan.
t. notaari
No ei todellakaan. Mikä järki siinä olisi?
Toipuva alkoholisti. Ihan loistava fiilis kun ei tee mieli avata kaljatölkkiä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en juo alkoholia.
Pidän juuri lounastaukoa ja sitten vielä takaisin töihin 3-4 tunniksi.
Mikä on kun ei viina maita?
Työpaikkamme etätyötarkastaja piti juuri tänään tarkastuskierroksen. Kaikki tarkastetetut työntekijät olivat työkuntoisia, yksi sai huomautuksen päällä ollesta pyykkikoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en juo alkoholia.
Sama
Että pääsiskin illalla kaverien kanssa kantapubiin mutta ei voi kun lasten iskä koko viikonlopun muualla. Menen vain jos ovat isällään vaikka onkin isommat lapset
No totta helvetissä tekisi jo mieli sihauttaa olut auki.
Pentele, kun joutuu vielä muutamat hommat tekemään ja sitten kauppaan vielä.
En nauti alkoholia töissä. Edes etätöissä.
Ei tietenkään, sehän on epäterveellistä. Eikä siihen liity etä- tai muut työt mitenkään.
Eipä ole tullut tissuteltua töissä. Päivät yleensä palavereja klo 8-16. Illalla meinasin juoda vähän punkkua ruoan kanssa
Mulla alkaa viimeinen palaveri kolmen maissa, se menee varmaan melkein kuuteen taas tänään. Silloin Irlannissa on kello neljä. Työviikko ei muutu mihinkään siitä, että olenko kotona vai toimistolla luurit korvilla.
Ei nyt vielä. Vastahan tässä heräsin 20 min sitten.
Ei, en juo alkoholia.