Kävin aiemmin tällä viikolla verikokeessa ja aamulla tuli kutsu lääkärille tänään
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Omakannasta verikokeesi tulokset. Mitä kokeita otettiin?
Ei ne omakantaan siirry automaattisesti. Itse labrakokeita määrätessä viivästän tulosten näkymistä omakannassa, juurikin sen takia, jos sattuisi olemaan poikkeavia arvoja.
Vapautan ne näkyviin vasta sitten, kun olen tulokset tarkastanut itse ja/ tai potilaan kanssa niistä tuloksista keskustellut.
Maisaan e tippuu yksitellen. Ekat heti kun labrasta pääsee ulos. Nytkin oli vajaat ja korkeaa, en viitsinyt alkaa goiglaamaan. Olisi kyllä hyvä, jos ne saisi vasta lääkärillä. Joskus ne on netissä kommentin kanssa. Tai reseptin.
On siis ihan siitä kiinni miten lähetteen tekijä on lähetteen tehnyt. Itse en vapauta näkyviin tuloksia ennen kuin olen ne itse katsonut.
En labratuloksia, enkä pad enkä muitakaan tuloksia.
Ja joka arkipäivä töissä ole, ehdin kyllä samana päivänä tulokset vapauttamaan näkyviin, kun tulokset valmistuvat.
Onhan näitä sattunut, kun kansalaiset ovat maisasta tai omakannasta lukeneet syöpälöydöksistä.
Ei millään pahalla, mutta itse en kyllä tarvitse mitään ylemmyydentuntoista lääkäriä "tuekseni" yhtään minkään verikokeen tuloksia saadessani. Voi toki olla, että täällä kirjoittelee sellaisia hyvin harvinaisia empaattisia lääkäreitä.
Maisaan e tippuu yksitellen. Ekat heti kun labrasta pääsee ulos. Nytkin oli vajaat ja korkeaa, en viitsinyt alkaa goiglaamaan. Olisi kyllä hyvä, jos ne saisi vasta lääkärillä. Joskus ne on netissä kommentin kanssa. Tai reseptin.