Illallilasku kahdelle ravintolassa 200e, onko vielä aivan ok summa?
Käytiin naisen kanssa fine dining paikassa syömässä. Minä maksoin. Alkupalat, pääruoka, jälkkäri ja punkkupullo.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan Italiassa laskettelemassa ja eilen illalla kävimme ravintolassa syömässä juuri tuollaisen aterian. Ei ollut fine dining paikka, mutta tasokas ravintola kuitenkin. Aivan loistavat ruoat oli ja hyvää Italialaista punaviiniä myös pullo, lisäksi ravintola tarjosi jälkiruoan yhteyteen limonicello shotit, jotka siis tuli ilmaiseksi. Lasku koko illallisesta kahdelle oli 87 euroa.
Kyllä Suomessa on ihan tolkuttomat ravintolahinnat.
Paljonko oli kello, kun kävitte evästämässä? Itse olen lähtöisin niin maalaistollukkaperheestä, kuin olla ja voi. Ruoka-aika oli tasan kello 5 ja se oli siis päivällinen.
Kun muutin pois kotoa ja aloin tutustumaan muiden maiden kulttuuriin, niin aloin syödä illallista. Kaupunkiasujana saatoin mennä ravintolaan illalliselle vasta 8 jälkeen.
Italiassakin taitaa olla niin,
Kyllä ne duunarit täyden päivän tekee silti.
Meidän raksalla Italiassa ukot oli töissä 8-12, sitten tunnin tauko ja torkut ja työt jatkui 13-18. Lämpöä oli välillä 38 astetta varjossa joten todellakin tauko oli välttämätön! Muuten paiskivat töitä kuin eläimet ja nauroivat meille kun pidimme juomatauon joka tunti
Suomessa on ihan hirveät hinnat. En kyllä mistään ateriasta ala noin paljon maksamaan, se on kuitenkin vain ruokaa.