Illallilasku kahdelle ravintolassa 200e, onko vielä aivan ok summa?
Käytiin naisen kanssa fine dining paikassa syömässä. Minä maksoin. Alkupalat, pääruoka, jälkkäri ja punkkupullo.
Kommentit (62)
No ei ollut fine dining. Ihan tavallinen ravintola ja edullisemmasta päästä, jos noi kaikki sai tolla hinnalla.
Kalliimmat ravintolat kyllä antavat netissäkin oikein mielellään selvän käsityksen hintatasostaan, niin ei sitten tulisi kiusallisia tilanteita.
Lähemmäs 150€ olis parempi, kyllä silläkin saa oikein herkullista fine diningia, ainakin Suomessa.
Hä?
Esim. rapuillallinen kahdelle suht tasokkaassa mestassa stadissa maksoi jo 15 vuotta sitten tuon verran.
No noilla syömisillä/juomisilla ihan normaali lasku.
160e meni viikonloppuna ravintolaan 10vuotta sitten. En ole sen jälkeen käynyt ravintoloissa. Nyt kaikki hinnat ovat nousseet.
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Esim. rapuillallinen kahdelle suht tasokkaassa mestassa stadissa maksoi jo 15 vuotta sitten tuon verran.
Rapusesonki on vähän eri tilanne, nyt on ankea helmikuu eikä juhlien piikki.
Punkkupullo jo helposti maksaa tuon 200 euroa.
Oikeesti kävitte mäkkärillä ja jurrin vedit taskumatistasi, ei ihme että muija katosi.
Vierailija kirjoitti:
Punkkupullo jo helposti maksaa tuon 200 euroa.
Etenkin jos siinä pullossa vieläpä lisäksi on jotain suht laadukasta Chateau- osaston litkua sisässä.
Jopa edullinen, monessa paikassa tuntuu olevan jo yhden hengen ateria suositeltuine juomineen sen 200 euroa.
Olisit päässyt halvemmalla maksullisen naisen kanssa. Saitko edes?
Selasin ihan perus raflassa viinilistaa, niin se halvin pullo maksoi 60-70€ ja kalleimmat 7000€. Aika halvan viinipullon ja ruoatkin ootte siis mun mielestä saanut. Jos tuntuu summa isolta niin sit vaan Alkoon ja ite kokkaamaan.
Voih, me työttömät saisimme olla loppukuun syömättä jos veisimme seurustelukumppanimme tuollaiseen fine diningiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit päässyt halvemmalla maksullisen naisen kanssa. Saitko edes?
Olet selvästikin väärässä keskusteluketjussa.
Harmittaa seurustelukumppanisi puolesta jos et vie häntä ikinä ulos syömään. Joo, harmi toki et oot kans työtön, mutta yleensä se ei kestä pitkään jos on itse aktiivinen. Yrittäjyyttä kannattaa myös miettiä.
On kyllä kun koko setin otitte.