Eläisitkö liitossa tällaisen miehen kanssa?
40-vuotias.
Käy töissä, mutta vapaa-ajallaan joko katsoo urheilua tai pelaa konsolilla.
Ei harrastuksia, ei ystävien tapaamista, ei liikuntaa. Joskus ottaa kännit ja on silloin sosiaalinen.
Jaksaisitko katsella?
Kommentit (80)
Eli haluaako joku introvertin puolison? Haluaisitko sinä mielummin aina jossain viilettävän ekstrovertin?
Ihan mukavalta hepultahan tuo kuulostaa, itse teen aika pitkälti samoja asioita. Mutta sen verran hetero setämies olen, että en minä sen kanssa liittoon alkaisi.
Yhtään parempi vaihtoehto ei ole nainen joka ramppaa kahviloissa ja katselee suoratoistoa ja tiktokkia päivät pitkät. Pata kattilaa jne
Meillä ei olisi mitään yhteistä tekemistä vapaa-ajalle. Eli en.
Minä en kysy asiaa itseni puolesta. Tässä ei ole kyse minun parisuhteestani.
Ap
En sanoisi suoraan ei, mutta mitä siinä puolisolla tekee?
Hah, no en. Parisuhteeseen ei ole mitään mieltä sitoutua, jos se ei tuota jotain lisäarvoa elämään. Tuosta kuvauksesta ei ilmennyt mitään, mitä voisin suhteesta saada. Ei ole luvassa uusia kokemuksia, kehittymistä ihmisenä, oppimista, hyvään elämään kannustamista tms. Pelkkä riippa tuollainen.
Miksi urheilun katsominen tai konsolilla pelaaminen olisi huono juttu? Huonompi kuin netflix ja tiktok? Millä perusteella? Kaikki ihmiset ei harrasta liikuntaa. Varsinkin 40 vuotiailla se ei ole enää kiin yleistä kuin nuoremmilla vaikka se hyväksi olisikin. Työssäkäynti kertoo siitä että ei ole täysin syrjäytynyt. Monet saavat töissä tarpeeksi sosiaalista kanssakäymistä, eivät vapaalla enää jaksa. Tämä maailma on nykyään todella fucked up. Ei tuon ikäisen miehen välttämättä tee mieli lähteä minnekään omasta kodista. Niin paljon kaikkea turhaa sekoilua sen ulkopuolella. Rahakin voi olla esteenä.
Jos rakastaa mua ja näyttää mulle ihanasti rakkautensa, niin kyllä. En tarvi älyttömästi yhteistä tekemistä. Jos nyt kommunikaatio onnistuu ja yhdessä voidaan katsoa joskus leffaa tai tehdä muuta pientä, niin riittää mulle.
Liikkumattomuus, ruutujen äärellä möllötys ja vielä dokailu (jolloin olet "sosiaalinen"), huhhuh ei ikinä.
N32v
Pidän perhekeskeisistä miehistä, joten en löydä erityistä vikaa. Mutta miehen luonne ja ulkonäkö
ratkaisee.
Siis liitossa ns. vanhan liiton miehen kanssa? No way.
Ihan mielenkiinnosta niin mitä keski-ikäisen ukkelin pitäisi teidän mielestä tehdä jotka kritisoitte tuollaista elämäntapaa?
Missä se tarinan mies on? Kuvasit mieslasta, ikuista teiniä. Ja en, en enää.
Vierailija kirjoitti:
Missä se tarinan mies on? Kuvasit mieslasta, ikuista teiniä. Ja en, en enää.
Ja perustelut ovat mitkä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta niin mitä keski-ikäisen ukkelin pitäisi teidän mielestä tehdä jotka kritisoitte tuollaista elämäntapaa?
no vapaa-aikaan voisi liittyä jotakin yhteistäkin tekemistä vaikka sitä sikatylsää kävelyllä käymistä etc. Tollasen sohvamaskotin kanssa ole mitään järkeä asua yhdessä, vie vain tilaa.
Itse makaat tällä paska palstalla? 😂 Ja vielä tukka rasvassa ja haise hielle?
Miksi pitäisi katsella miestä, joka ei katsele minua? Paitsi korkeintaan kännissä?