Siis nukkuuko jotkut silmät kiinni talvellakin vaikka on pilkko pimeää? :-D
Siis ne silmä luomet on sitä varten kun on kesä ja valosaa ja pitää yrittää nukkuu... Olin kaverilla viime viikon loppuna yö kylässä ja ihmettelin kun nukkui silmät kiinni vaikka oli pimennys verhotkin :D
Mua ainakin rasittais tommonen turha silmien kiinni pitäminen pimeellä.
Kommentit (27)
Auki ovat. Nukun myös seisaallaani kuin hevonen niin ei tarvii petailla sänkyä.
Ap voisi kertailla aapisen ja opetella yhdyssanat.
Nukun aina perssilmä kiinni, ettei löakanat sotkeennu.
Eiks se riitä, että nukkuu suu auki?
Mistäs mä tiedän onko silmäni auki vai kiinni kun mä nukun. Olipa hömölö kymysys.
Niin onhan tuo aikamoista tuhlausta.
Silmät kiinni nukkuminen on ehdottomasti terveellisempää silmille.
Oletko nyt täysin varma siitä, että nukut silmät auki?
Vierailija kirjoitti:
Auki ovat. Nukun myös seisaallaani kuin hevonen niin ei tarvii petailla sänkyä.
Minä teen ne hommat unissani, joita ei valveilla ollessa kiinnostanut tehdä. Naapuri kävi kyllä takavarikoimassa imurin jonka saan käyttööni vain päiväaikaan, muuten olisi häätöä alkanut minulle hommaamaan.
Itse pyrin nukkumaan silmät kiinni mutta pilkkopimeässä huomaan että silmät menee väkisinkin auki. Vaikka miten yrittäisi pitää kiinni...
Unimaski on ehdottomasti yksi parhaimmista asioista mitä olen koskaan ostanut. Helpottaa todella paljon nukahtamista, kun saa täydellisen pimennyksen. Vahinko vain, että aamulla herätessäni se on aina pudonnut pois kokonaan päästä. Lieneekö vika kallon muodossa vai onko yölliset liikkeet niin aggressiivisia, että se vain lentää pois?🤔 No pääasia on se, että pääsen nukahtamaan maskin avulla 😊 Eipä tarvitse enää kärsiä nukahtamisongelmista kuten aikoinaan koulussa, kun en maskia omistanut 😭😡
0/5