Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nukkuuko jotkut silmät kiinni talvellakin vaikka on pilkko pimeää? :-D

Vierailija
22.02.2024 |

Siis ne silmä luomet on sitä varten kun on kesä ja valosaa ja pitää yrittää nukkuu... Olin kaverilla viime viikon loppuna yö kylässä ja ihmettelin kun nukkui silmät kiinni vaikka oli pimennys verhotkin :D

Mua ainakin rasittais tommonen turha silmien kiinni pitäminen pimeellä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se riitä, että nukkuu suu auki?

Mä nukun suu kiinni. Kerran kun nukuin suu auki, oli aamulla huoneessa ihan hemmetin kuuma ja taulut tippuneet seinältä. Kuorsauksen aiheuttamat vibraatiot varmaan syynä. Siihen en ilmeisesti herännyt kuorsauksen takia. Naapuri sanoi että ikkunat helisi.

Vierailija
22/27 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun parvekkeella kesät ja talvet. Joskus seisaaltaan ja toinen silmä kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unimaski on ehdottomasti yksi parhaimmista asioista mitä olen koskaan ostanut. Helpottaa todella paljon nukahtamista, kun saa täydellisen pimennyksen. Vahinko vain, että aamulla herätessäni se on aina pudonnut pois kokonaan päästä. Lieneekö vika kallon muodossa vai onko yölliset liikkeet niin aggressiivisia, että se vain lentää pois?🤔 No pääasia on se, että pääsen nukahtamaan maskin avulla 😊 Eipä tarvitse enää kärsiä nukahtamisongelmista kuten aikoinaan koulussa, kun en maskia omistanut 😭😡

Painaako unimaski ikävästi auki olevia silmiä vasten? Mietin jos kesäksi hankkisi sellaisen.

Vierailija
24/27 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talvellakaan ole pilkkopimeää. Revontulet leiskuu ja taivaalla vilkkuu vaikka minkänäköistä satelliittia. Kuu kumottaa ja hanget hohtavat nietokset. Pakko se on pistää välillä silmät kiinni.

Vierailija
25/27 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unimaski on ehdottomasti yksi parhaimmista asioista mitä olen koskaan ostanut. Helpottaa todella paljon nukahtamista, kun saa täydellisen pimennyksen. Vahinko vain, että aamulla herätessäni se on aina pudonnut pois kokonaan päästä. Lieneekö vika kallon muodossa vai onko yölliset liikkeet niin aggressiivisia, että se vain lentää pois?🤔 No pääasia on se, että pääsen nukahtamaan maskin avulla 😊 Eipä tarvitse enää kärsiä nukahtamisongelmista kuten aikoinaan koulussa, kun en maskia omistanut 😭😡

Painaako unimaski ikävästi auki olevia silmiä vasten? Mietin jos kesäksi hankkisi sellaisen.

Silmät auki ei nukuta

Vierailija
26/27 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu maskista. On olemassa sellaisia maskeja, joissa on kuperat kuopat silmien kohdalla. Silmiä voi avata ja sulkea ja räpytellä vapaasti. Ostin jokin aika sitten nettiapteekista waya 3d premium-merkkisen. Se on tähänastisista paras, jota olen käyttänyt.

Vierailija
27/27 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu maskista. On olemassa sellaisia maskeja, joissa on kuperat kuopat silmien kohdalla. Silmiä voi avata ja sulkea ja räpytellä vapaasti. Ostin jokin aika sitten nettiapteekista waya 3d premium-merkkisen. Se o

Noita "silmäkuopalla" varustettuja maskeja kannattaa googlailla 3d contour, 3d premium. Verkkokaupoista löytää. Apteekeissakin on Dreamweaver....jotakin, mutta se on kuraa. Valoa tulee silmiin joka puolelta, ja kuminauhat löystyvät alta aikayksikön.

Tuo "premium" on paras. Siinä maski asettuu pehmeästi silmien ympärille ja olet täysin sokea, vaikka nukkuisit auringonpaisteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän