Miten pärjätä loppu kuu kun tilillä on vain 2.70€ ja kaapissa pari purkkia hernekeittoa ja tonnikalaa?
Miten pärjätä loppu kuu kun tilillä on vain 2.70€ ja kaapissa pari purkkia hernekeittoa ja tonnikalaa?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet jo törsannyt melkein vitosen?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5474088/7-euroa-tililla-rahaa-tulee-2-v…
Ostin tonnikalaa ja hernekeiton
Ap
Onko tämä aina sama tyyppi joka tekee näitä aloituksia? Ruuat vain vähän vaihtelevat.
Anna kakkoseen ilman kumia niin annan 20e
Mee naapureille tarjoamaan siivousapua, tms. Ainakin kahvipaketin saat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilanne on tuo?
Työttömän köyhän arkipäivää
Ap
No ei oo. Itsekin olen työtön eikä ikinä ole noin vähissä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mee naapureille tarjoamaan siivousapua, tms. Ainakin kahvipaketin saat siitä.
Mun naapureilta ei ainakaan saa. Kaikki ovat työttömiä ja yhtä köyhiä paitsi yksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilanne on tuo?
Ap
No wau. Ansaitset palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Osta makaronia ja kaurahiutaleita.
Ja munia
Tomaattimurskaa saa lidlistä 35 snt /prk. Kaurahiutaletta 1,29 /kg. Pari omenaa maksaa muutamankymmentä senttiä. Noilla eväillä ehkä vois selvitä viikon. Kai siellä sun kaapeissa vielä jotain muuta on, leipää tai jauhoja, josta voi tehdä leipää?
Käy katsomassa onko lähikaupassa hyvikkiruokaa. Käy diakonin puheilla seurakunnassa, muistaakseni heiltä voi saada ruokakupongin tai voivat neuvoa eteenpäin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilanne on tuo?
Ap
No wau. Ansaitset palkinnon.
Toiset osaa käyttää rahaa.
Sun kannattaisi ehkä myydä jotain ETF:iä tai osakkeita pois? Myyt sen, missä näet huonoimmat kasvunäkymät.
Onko sulla jotain mitä voisit myydä? Itse just skannailen että omistanko mitään myytäväksi kelpaavaa. Ei ole tullut mitään mieleen kuin pari juttua joista voisi saada ehkä 2€. Kannattaako niitä edes myydä siinä tapauksessa, en tiedä.
Hernekeittopurkista saa 3 annosta. Lämminruoka siis 6 päiväksi. Osta leipää ja laita tonnikalaa päälle, riittänee 6 päiväksi. Dyykkaa. Jätä heippalappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta makaronia ja kaurahiutaleita.
Ja munia
Millä rahalla?
Muistitko käydä kahvikupin kanssa kerjuulla? Käy ainakin naapurilta "lainaamassa" sokeria/kahvia/lonkeroa/silakoita ja pyydä samalla itsellesi tupakkirahaa.
Tarjoudu koiran ulkoittajaksi. Ehkä saat kahvipaketin.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeittopurkista saa 3 annosta. Lämminruoka siis 6 päiväksi. Osta leipää ja laita tonnikalaa päälle, riittänee 6 päiväksi. Dyykkaa. Jätä heippalappu.
Yksi hernekeittopurkki kestää max päivän jos sitä oikein ohentaa vedellä.
Ihan turha tälle on koittaa neuvoa yhtään mitään, vähä-älyisenä ei ymmärrä vaikka on kuukaudesta toiseen sivukaupalla annettu ohjeita ja neuvoja. Asuu liian kalliissa kämpässä ja ostaa Kela-rahoilla tuloihinsa nähden aivan liian kalliita vaatteita, kenkiä, elintarvikkeita, tupakkaa ja mietoja alkoholijuomia.
Meenyjovittuuntäältä.