Miten pärjätä loppu kuu kun tilillä on vain 2.70€ ja kaapissa pari purkkia hernekeittoa ja tonnikalaa?
Miten pärjätä loppu kuu kun tilillä on vain 2.70€ ja kaapissa pari purkkia hernekeittoa ja tonnikalaa?
Kommentit (81)
En tiedä. Onhan tää ihan vittusaatanasta tää köyhyys. Mietin että mitähän kautta voisi myydä seksipalveluita...
Oma syy. Täällä on lukuisia kertoja neuvottu sinulle miten voit ostaa runsaasti ruokaa halvalla mutta kun ei mene jakeluun niin sit ei mene
Vierailija kirjoitti:
Mee äidin luokse.
Äiti asuu 20km päässä eikö ole varaa bussilippuun
Ap
Kahviakin tarvisi kun päätä särkee kun ei ole kahvia kahvia saanut viikkoon
Ap
Tekee mieli myös saada kakkoseen Ap
Soittamalla sukulaiselle tai kysymällä diakonin ruoka-apua. Jos soittelet sossun päivystykseen, tulee kuulustelukysymykset varmaan. Naapurilta lainaamalla jotain. Tilanne on Suomessa heikko. Ellei se muutu.
Syöt kynsiä ja käpyjä niin kuin kunnon kansalainen.
Lahjoittaako paikkakunnalla joku kauppa ruokia pois. Liian vaikea varmaan löytää tai hakea. Välimatkat pitkiä.
Help! Missä prostituoidut myyvät palveluksiaan diskreetisti?
Mä maksoin tänään laskuja 950€ euron edestä, oli sähkölaskua ja ajoneuvoveroa. Tilillä jäi vain 7800€..vähän harmitti...mutta mulla taitaakin olla asiat ihan hyvin... oikeesti ap ei enää näitä aloituksia..
Vierailija kirjoitti:
Mä maksoin tänään laskuja 950€ euron edestä, oli sähkölaskua ja ajoneuvoveroa. Tilillä jäi vain 7800€..vähän harmitti...mutta mulla taitaakin olla asiat ihan hyvin... oikeesti ap ei enää näitä aloituksia..
Voitko lainata 100€ että saan ruokaa, kahvia ja pari lonkeroa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä sun viestillä on sen enempää merkitystä? Ja miksi sua harmittaa lukea köyhien tilanteesta?
Etkö voi kysyä pientä vippiä joltain lähisukulaiselta tai kaverilta?
Ja miten kaikki vastaajat ovat niin varmoja, että tällä palstalla on vain yksi ainoa aina sama ihminen, jolla on muutama lantti käytössään seuraavaan rahantuloon asti?
Ryhdy syömälakkoon. Ilmoitat siitä julkisesti ja riköhän joku taho halua tulla pakkosyöttämään sinua.
Kannattaa kysyä eri hyväntekeväisyys tms järjestöistä haluaisivatko sponssata tärkeää asiaasi.
Makaroneja, halvin tomaattimurska, halvimmat jauhot. Tonnikalapastaa, itse tehtyjä sämpylöitä + hernesoppaa.
Mihin olet jo törsannyt melkein vitosen?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5474088/7-euroa-tililla-rahaa-tulee-2-v…
Miten pärjätä loppukuu kun säästötilillä 120 000 e ja käyttötilillä 30 000 e? Hirvittää...
Ottaisin säästötililtä vähän rahaa lainaan. Tai käteisvarasta.
Maksetaanko missään työssä palkkaa samana päivänä? Niin että voisi tehdä jonkun keikan johonkin?
Mee äidin luokse.